WF.odt

(13 KB) Pobierz

1. Zdefiniuj KF (indywidualistyczną, holistyczną).

2. Dokonaj charakterystyki współcześnie uznawanych wartości w kf?

3. Wyjaśnij, dlaczego podejmujemy problematykę wartości w kontekście kultury fizycznej?

4. Wymień i objaśnij rozumienie i znaczenie kryteriów kultury fizycznej?

5. Jak ocenić poziom KF.

6. Wyjaśnij, dlaczego rekreacja fizyczna jest powinnością współczesnego człowieka?

7. Przedstaw cele i funkcje rekreacji fizycznej?

8. Podaj główne założenia koncepcji HRF.

9. Wymień główne cechy sportu i uzasadnij swoje stanowisko.

10. Na czym polegał i czym skutkował manewr repedagogizacji?

11. Przedstaw i scharakteryzuj funkcje wf wg. Grabowskiego.

12. Narysuj schemat struktury współczesnej edukacji fizycznej – wychowania fizycznego rozumianego szeroko.

13. Wyjaśnij znaczenie empirycznych przesłanek EF.

14. Wymień funkcje wf wg. Osińskiego.

15. Wyjaśnij, z czym kojarzysz warunki i przedstaw ich podział.

16. Wyjaśnij, z czym kojarzysz pojęcie środków po dwa różne przykłady ( środki w wychowaniu, środki w kształceniu).

17. Jaka jest różnica pomiędzy bodźcem, a czynnikiem i jakie to ma znaczenie dla wf.

18. Podaj funkcje oceny w łańcuchu prakseologicznym.

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin