1. Zdefiniuj KF (indywidualistyczną, holistyczną).
2. Dokonaj charakterystyki współcześnie uznawanych wartości w kf?
3. Wyjaśnij, dlaczego podejmujemy problematykę wartości w kontekście kultury fizycznej?
4. Wymień i objaśnij rozumienie i znaczenie kryteriów kultury fizycznej?
5. Jak ocenić poziom KF.
6. Wyjaśnij, dlaczego rekreacja fizyczna jest powinnością współczesnego człowieka?
7. Przedstaw cele i funkcje rekreacji fizycznej?
8. Podaj główne założenia koncepcji HRF.
9. Wymień główne cechy sportu i uzasadnij swoje stanowisko.
10. Na czym polegał i czym skutkował manewr repedagogizacji?
11. Przedstaw i scharakteryzuj funkcje wf wg. Grabowskiego.
12. Narysuj schemat struktury współczesnej edukacji fizycznej – wychowania fizycznego rozumianego szeroko.
13. Wyjaśnij znaczenie empirycznych przesłanek EF.
14. Wymień funkcje wf wg. Osińskiego.
15. Wyjaśnij, z czym kojarzysz warunki i przedstaw ich podział.
16. Wyjaśnij, z czym kojarzysz pojęcie środków po dwa różne przykłady ( środki w wychowaniu, środki w kształceniu).
17. Jaka jest różnica pomiędzy bodźcem, a czynnikiem i jakie to ma znaczenie dla wf.
18. Podaj funkcje oceny w łańcuchu prakseologicznym.
Aguuul6