instrukcja.txt

(1 KB) Pobierz
1. Instalujemy Medieval II: Total War
2. Instalujemy Medieval II: Total War - Kingdoms
3. Wgrywamy patcha 1.5
4. Instalujemy Bellum_Crucis_63_Parte1 do katalogu mods (ważne, żeby podczas instalacji nie dopisywać nic po katalogu mods)
5. Instalujemy Bellum_Crucis_63_Parte2 do katalogu mods (ważne, żeby podczas instalacji nie dopisywać nic po katalogu mods)
5. Instalujemy Bellum_Crucis_63_Bugfixer do katalogu mods (ważne, żeby podczas instalacji nie dopisywać nic po katalogu mods)
6. Instalujemy Megasubmoda. Tu podobnie ważne jest wskazanie poprawnego katalogu a jest nim katalog \mods\BellumCrucis6\
Uwaga: w punkcie 6 wskazuje się katalog data w BellumCrucis6 o ile pamiętam, kierujcie się wskazaniami instalatora, zmieniając ścieżkę na własną (Araven).[/spoiler:zov7htaz]
-------------------------------------------

Polecam po instalacji czystego BC zrobić sobie kopię samego katalogu BellumCrucis6 z katalogu mods. Pozwoli to na szybkie przywrócenie moda w razie jak coś skopiemy grzebiąc w submodach. Ci co już mają zainstalowane Bellum kończą obecną kampanię, następnie instalują całość od nowa zgodnie z instrukcją Proszę nie pytać czy zadziała na obecne Bellum, bo nie wiem

UWAGA: Działają tylko kampanie Full i Light, nie działają obie kampanie Feudalne! Uruchomienie gry i samej kampanii potrwa wieczność, bo Bellum Crucis musi sobie odtworzyć tekst, muzykę i mapę

P.S. Osoby posiadające AI bitewne Germanicu5 wersja 5.7 po instalacji Megasubmoda muszą je ponownie zainstalować, bo będą mieli CTD w bitwach.

P.S.2. Osoby dokonujące poprawek w katalogu text niech zrobią przed instalacją Megasubmoda kopię tego katalogu, bo instalka go czyści do zera 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin