Poradniki + mapy do gry The Elder Scrolls 3 - Morrowind.docx

(3570 KB) Pobierz

Poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind Opis Świata

Dokładny opis trzydziestu sześciu obszarów, na który podzielony jest świat Vvardenfell, obejmujący mapy wszystkich miast, osad i miejsc niezwykle ważnych dla fabuły, jak również mniej istotnych lokacji, wraz z listą przedmiotów, NPC i questów.

Ald Sotha

Na zewnątrz stoją Mivul Urvon i Nathala Herendas - Pozostałe miejsca - ŚWIAT - Ebonheart - The Elder Scrolls III: Morrowind - Opis Świata - poradnik do gry

Na zewnątrz stoją Mivul Urvon i Nathala Herendas. Mogą być też tam dwa Młokosy, Atronachy, Postrachy Klanów, Żarłacze, Dremory, Daedrothy, Złote Święte lub Skrzydlate Mroki. W środku w [1] stoi Nilas Brilyn z długim ostrzem (odziany w kościaną zbroję), a w[2] Nidara Herandus z krótkim ostrzem. W [3] jest Llathise Dralas z długim ostrzem iEbonową Tarczą, a w [4] i [5] będzie Dremora, Daedroth lub Książę Dremor. Wejdź na dolny poziom drzwiami w B. Ci sami przeciwnicy, co wcześniej wymienieni, będą w [6], [7] i[8]. Pokonaj też Severę Magię w [9] - ma ona Daedryczne Tanto, Daedryczną Strzałkę,Amulet Zbroi Niewinności, Pierścień Płynnego Uniku i Rękawicę Lekkiego Ostrza. W [10]leżą dwie księgi: Szaleństwo Przypadku (podnosi o 1 Zabezpieczenia) i Wilcza Królowa, Księga VI (podnosi o 1 Skradanie się), a także Daedryczne Tanto i zwoje. Dokładnie w tym samym miejscu - ale tuż pod sufitem - są dwie skrzynie, worek i mikstury. Gdy je przeszukasz, idź do C - znajdziesz się w kaplicy. Pokonaj Llandrala Varam w [11] (rzuca zaklęcia, ma przy sobie Mały Klucz, Pierścień Czerwonej Wiedzy, Pierścień Przekroczenia iPierścień Przekształcenia), Młokosa, Atronacha, Postrach Klanów, Żarłacza, Dremorę, Daedrotha, Złotą Świętą lub Skrzydlaty Mrok w [12] i Dremorę, Daedrotha lub Księcia Dremor w [13]. W [14] są trzy skrzynie, z czego w jednej są Buty Św. Rilms i 500 złota. Na ołtarzu leży Diament, Wielki Klejnot Duszy i Ebonowy Miecz Obosieczny. Gdy weźmiesz ten ostatni, pojawi się Dremora.

Ansi

Pokonaj Lunię Menanius z długim ostrzem w [1] i wejdź do [2] - Pozostałe miejsca - ŚWIAT - Ebonheart - The Elder Scrolls III: Morrowind - Opis Świata - poradnik do gry

Pokonaj Lunię Menanius z długim ostrzem w [1] i wejdź do [2]. Nad wejściem na podwyższeniu stoi Tuvenie Varam z łukiem. Są tutaj skrzynie, beczki i skrzynki. Wyjdź stąd i skieruj się do [3], zabij Llondresę Reloth ze sztyletem, wejdź do [4], pozbaw życia Tavesa Aralena (rzuca zaklęcia) i przeszukaj jego siedzibę. Korytarz poprowadzi cię do [5] - są tamBolvus Ieneth z łukiem, Kanet (odziany w kościaną zbroję, uzbrojony w claymore), skrzynki i beczki.

Assemanu

Nie wchodź tutaj, jeśli nie masz czegoś, co pozwoli ci się wznieść - Pozostałe miejsca - ŚWIAT - Ebonheart - The Elder Scrolls III: Morrowind - Opis Świata - poradnik do gry

Nie wchodź tutaj, jeśli nie masz czegoś, co pozwoli ci się wznieść. Zacznijmy od przeciwników. Popielny Niewolnik, Popielny Zombie, Popielny Ghul, Zarażony Spaczeniem, Spaczony lub Lunatyk będzie w następujących miejscach: [1], [2], [3], [5], [6]. [7] i [8]. Poza tym są tutaj także trzy warte przeszukania ciała Martwych Strażników Świątynnych. W[3] koleś na dole ma Indoriliańskie Buty i Indoriliańską Tarczę, jego równie martwy kolega leży na górze w [4] - przy nim znajdziesz Idoriliańskie Buty, Indoriliański Prawy Naramienniki Stary Klucz. W [8] leży trzeci i ostatni martwy strażnik - znajdziesz przy nim Indoriliańskie Buty i Indoriliański Prawy Naramiennik. Wejdź drzwiami z B do kaplicy. Jeden z wymienionych przeciwników będzie w [9], a Atronach Mrozu, Atronach Ognia i Atronach Burz w [10]. Wznieś się - w [11] pokonasz jednego Śniącego (ma przy sobie Zardzewiały Klucz), w [12] kolejnego, a w [13] jest ich trzech. W [14] leży Młotek do Dzwonów Szóstego Rodu, w [15] na półce jest skrzynia (jest w niej dużo złota i Szata Świętego Rorisa), a w[16] Dagoth Hlevul (ma przy sobie Amulet Szóstego Rodu).

Bal Fell

W okolicach ruin stoją barbarzyńcy: Hirnir, Abbard Dziki, Roggvar Blue-Tooth, Edril Vules i Ringvild - Pozostałe miejsca - ŚWIAT - Ebonheart - The Elder Scrolls III: Morrowind - Opis Świata - poradnik do gry

W okolicach ruin stoją barbarzyńcy: Hirnir, Abbard Dziki, Roggvar Blue-Tooth, Edril Vules iRingvild. Środek jest praktycznie cały zbadany. W [1] stoją Urim gro-Bulag, Gilas Inlador iMurzush gra-Bulfim. We wschodnim skrzydle w [2] i [3] będzie Młokos, Atronach, Żarłacz, Postrach Klanów, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok. W zachodnim skrzydle w [4] będzie przeciwnik, a za wielkimi cegłami w [5] dwie osoby: Durzub gro-Bogamakh i Darane Mencele. W [6] i [7] są kolejni dwaj przeciwnicy. W wewnętrznej kaplicy pokonaj ostatniego wroga w [8] i spójrz na ołtarz w [9]. Jest tam Wielki Klejnot Duszy, 100 złota i skrzynia, a w niej Buty Dziesięciu Kroków.

Beshara

W [1] jest Laire z długim ostrzem, na górze w [2] Rerilie Llandu z łukiem, w [3] Fanasa Ienith z gwiazdkami, a w [4] Varasa Dreloth ze sztyletem - Pozostałe miejsca - ŚWIAT - Ebonheart - The Elder Scrolls III: Morrowind - Opis Świata - poradnik do gry

W [1] jest Laire z długim ostrzem, na górze w [2] Rerilie Llandu z łukiem, w [3] Fanasa Ienith z gwiazdkami, a w [4] Varasa Dreloth ze sztyletem. Po pokonaniu tej czwórki sprawdź, co jest w skrzynkach i beczkach w [2]. Idź dalej - do pokonania czeka cię następna czwórka: Urnel Relas z krótkim ostrzem w [6], rzucający zaklęcia Galam Llendu w[7], Dondir z Kościanym Łukiem w [8] i mag Glannison. Teraz przeszukaj miejsce oznaczone [9] i idź do [10]. Tutaj pokonasz Alvura Hlerana (ma przy sobie Stalowe Ostrze Jadu i Klucz Alvura) i Nirtunusa Crunusa z krótkim ostrzem. Za ogrodzeniem w skrzyni znajduje się 10 sztuk Surowego Szkła, a na skrzyni leży księga Formy Sztuki Akrobatycznej(podnosi o 1 Akrobatykę).

Grobowiec Rodziny Othrelas

Bardzo mały grobowiec - Pozostałe miejsca - ŚWIAT - Ebonheart - The Elder Scrolls III: Morrowind - Opis Świata - poradnik do gry

Bardzo mały grobowiec. Wampiry z klanu Berne są w [1], [3] i [4]. W [2] na sarkofagu leżyKlucz do Grobowca Othrelas. W [3] jest mała skrzynia, a w [4] duża.

Grota Mudan

W przeciwieństwie do innych grot ta jest bardzo ciekawa - Pozostałe miejsca - ŚWIAT - Ebonheart - The Elder Scrolls III: Morrowind - Opis Świata - poradnik do gry

W przeciwieństwie do innych grot ta jest bardzo ciekawa. Omijając rośliny i rybki dostań się do A, aby wejść do Mudan - zaginionego posterunku dwemerów. Popłyń w lewo lub w prawo by zaczerpnąć powietrza, po czym wróć się i płyń środkowym korytarzem. Trzymaj się lewej ściany, a dotrzesz do B - wejdź na górę, do prawej wieży. Jest tu w [1] dużo beczek, a przede wszystkim Zwłoki Peke Utchoo. Obok nich leżą Ostatnie Słowa Peke Utchoo, a przy nich znajdziesz Dwemerowy Klucz do Stołu. Z nim wróć się na posterunek i skorzystaj z bocznych korytarzy. W [2] i [4] będzie Pajęczy Centurion, Kulisty Centurion l...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin