ocenydo podkreślania.doc

(31 KB) Pobierz

Opisowa ocena zachowania, wiedzy i umiejętności

 

Imię i nazwisko:.......................................................................................................klasa.............

 

Edukacja polonistyczna

·              Czyta – poprawnie, płynnie, wyraziście, z właściwą intonacją, w dobrym tempie, powoli, popełnia błędy, przekręca wyrazy, myli końcówki,

·              Czytane teksty rozumie (bardzo dobrze, dobrze), ma trudności ze zrozumieniem

·              Pisze – starannie, średnio starannie, raczej niestarannie, niestarannie,

·              Przepisuje uważnie, popełnia błędy podczas przepisywania, posiada czujność ortograficzną, popełnia błędy w pisaniu ze słuchu (czasem, często)

·              Słucha – uważnie, raczej uważnie, często nieuważnie,

·              Przestrzega zasad kulturalnego prowadzenia dialogu (zawsze, zazwyczaj, rzadko)

·              Wypowiada się – zdaniami złożonymi, pojedynczymi zdaniami, wyrazami,

·              W rozmowach na temat omawianych tekstów  bierze aktywny udział, rzadko się zgłasza, odzywa się tylko zapytany/a  przez nauczyciela

·              Rozpoznaje poznane części mowy (poprawnie, popełnia błędy)

·              Potrafi napisać kilka zdań na podany temat (samodzielnie, oczekuje pomocy)

Edukacja matematyczna

·              Dodaje i odejmuje w zakresie 100 – poprawnie, popełnia błędy, liczy (szybko,

w dość dobrym tempie, wolno)

·              Opanował(a) pamięciowo tabliczkę mnożenia i dzielenia w zakresie 50 – bezbłędnie, popełnia błędy

·              Rozwiązuje proste zadania tekstowe – samodzielnie, z pomocą nauczyciela

·              Rozwiązuje złożone zadania tekstowe – samodzielnie, z pomocą nauczyciela

·              Układa treść zadań do działań lub rysunku - samodzielnie, z pomocą nauczyciela

Edukacja społeczno – przyrodnicza

·              Wiadomości o przyrodzie i środowisku opanował : bardzo dobrze, dobrze, wystarczająco, słabo

·              Zdobyte wiadomości i umiejętności potrafi (nie zawsze potrafi) zastosować w praktyce

Edukacja artystyczno – ruchowa

·              Prace plastyczno-techniczne wykonuje starannie (niezbyt starannie)

·              Technika gry na flecie: opanował (bardzo dobrze, dobrze, dostatecznie),

nie opanował

·              Śpiewa grupowo i samodzielnie poznane piosenki: chętnie, niezbyt chętnie

·              Aktywnie (niezbyt chętnie) uczestniczy w zajęciach ruchowych

·              Przestrzega ( nie zawsze przestrzega) reguł zabaw i gier zespołowych

·              …………………………………………………………………………………..

 

religia - ……………………………………………………………………………………………

j. angielski –  ……………………………………………………………………………………..

j. niemiecki -  ………………………………………………………………………………………

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin