Opisowa ocena zachowania, wiedzy i umiejętności
Imię i nazwisko:.......................................................................................................klasa.............
· Czyta – poprawnie, płynnie, wyraziście, z właściwą intonacją, w dobrym tempie, powoli, popełnia błędy, przekręca wyrazy, myli końcówki,
· Czytane teksty rozumie (bardzo dobrze, dobrze), ma trudności ze zrozumieniem
· Pisze – starannie, średnio starannie, raczej niestarannie, niestarannie,
· Przepisuje uważnie, popełnia błędy podczas przepisywania, posiada czujność ortograficzną, popełnia błędy w pisaniu ze słuchu (czasem, często)
· Słucha – uważnie, raczej uważnie, często nieuważnie,
· Przestrzega zasad kulturalnego prowadzenia dialogu (zawsze, zazwyczaj, rzadko)
· Wypowiada się – zdaniami złożonymi, pojedynczymi zdaniami, wyrazami,
· W rozmowach na temat omawianych tekstów bierze aktywny udział, rzadko się zgłasza, odzywa się tylko zapytany/a przez nauczyciela
· Rozpoznaje poznane części mowy (poprawnie, popełnia błędy)
· Potrafi napisać kilka zdań na podany temat (samodzielnie, oczekuje pomocy)
· Dodaje i odejmuje w zakresie 100 – poprawnie, popełnia błędy, liczy (szybko,
w dość dobrym tempie, wolno)
· Opanował(a) pamięciowo tabliczkę mnożenia i dzielenia w zakresie 50 – bezbłędnie, popełnia błędy
· Rozwiązuje proste zadania tekstowe – samodzielnie, z pomocą nauczyciela
· Rozwiązuje złożone zadania tekstowe – samodzielnie, z pomocą nauczyciela
· Układa treść zadań do działań lub rysunku - samodzielnie, z pomocą nauczyciela
· Wiadomości o przyrodzie i środowisku opanował : bardzo dobrze, dobrze, wystarczająco, słabo
· Zdobyte wiadomości i umiejętności potrafi (nie zawsze potrafi) zastosować w praktyce
· Prace plastyczno-techniczne wykonuje starannie (niezbyt starannie)
· Technika gry na flecie: opanował (bardzo dobrze, dobrze, dostatecznie),
nie opanował
· Śpiewa grupowo i samodzielnie poznane piosenki: chętnie, niezbyt chętnie
· Aktywnie (niezbyt chętnie) uczestniczy w zajęciach ruchowych
· Przestrzega ( nie zawsze przestrzega) reguł zabaw i gier zespołowych
· …………………………………………………………………………………..
religia - ……………………………………………………………………………………………
j. angielski – ……………………………………………………………………………………..
j. niemiecki - ………………………………………………………………………………………
meraja