1994-02 Secret Service 10.pdf
(
21139 KB
)
Pobierz
-
PC, Amiga
of Prey-
ec,
Amiga
AHack Sub -
PC, Amiga
Strike Fleet -
Amiga
Dongeon Master -
PC, Amiga
Harpoon -
PC, Amiga
Chuck Yeager's Air Combat -
PC
Heroes of the
357 -
PC
Indianapolis 500 -
PC, Amiga
Shadowlands -
PC, Amiga
MIG
29M
Superfulerum -
PC, Amiga
Black Crypt -
Amiga
Ultima VII -
PC
Uliima Underworld -
PC
V for Victory-
PC
Buzz Aldrin's Race
into Space -
PC
Two Towers -
PC
Xenobots-
Strike Commaoder -
C
Michael Jordan
in Flight -
PC
Theatre of War -
PC
ul.
Okrężna
3,
02·916 Warszawa
tel. (O
2ł
642 27
66
(02
6422768
fax
(O 2
642 27 69
ELECTRONIC ARTS
lure of the
TP-nintiil~~~
PC, Amiga
Harrier AV
SB-
P~
Amiga
VIRGIN
DOMARK
_4
Uliima Underworld
11 -
PC
Space Hulk -
PC, Amiga
Privateer -
PC
Patriot-
PC
Task Force -
PC
Kasparov's Gambit -
PC
Łowca
-Ostatnie Starcie
1
-
Amiga
ZAPOWIEDZI
i
NOWOŚCI
SECRET SERVICE
MA&AZYN &lfR
KOMPimROWYCH
IRedaktor
naczel~
Martm Przasnyski
·ca
Z
red.
nacz.
Waldemar Nowak
•
K~of Galczyński
Paweł
Jankowski
An~Yialille
Lech
Katwas
Piotr Kos
Piotr
Lutostański
Piotr
Mańkawski
Jacek Marczewski
Kamil
Mętrak
Mateusz Przasi}Yski
Robert Rogowski
Tomasz Rogowski
Paweł
Sikom
Bogdan
Wic1ńSki
Anna Maria Wetmak
Design
&
DTP
STUDIO
ProScript
PegazAss~
Bogdan
Stęp!llń
Druk
Wojskowe
Zakłady
Graficzne. Warszawa,
ul.
Grzybowska 77
Nakład
l
A
ł
l
104.000
egz.
1869,28
Aces Over Europe, 1O
Barbarian, 5
Beethoven's 2nd, 9
Blue and Gray, 32
NFL Coaches Club Football, 26
Perfect
Generał
Scenarles, 27
Police Quest- Open Saason,
lnca 2, 22
e, 8
Space
Subwar 2050, 12
Tajemnica Statuetki, 15
Top Secret, 5
Boom, 36
Łowca-
Ostatnie Starcie, 7
Rzut Okiem:
Fire and Iee, 9
Mad Dog McCree, 30
Two Towers, 23
Wyprawy Kupca, 5
Zone 66, 23
Beyond the Steel
Sity,
Cennon fodder,
CyberRace,
Furv and tbe Furrles,
Imperium Galactlca,
International Tenals,
King Maker,
Mlcro
Maclłlnes,
Siak or Swl•,
Star Trak: Jadge•eat Rltas,
Tlle Settlers
'i
w
LURE OF THE
TEM~TRESS
ludzie
z
R.EVOLUTIO~
przen1eśli
się~
sce·
nenę
techno-m1asta
pr~yszłośc1.
N?·
wa
gra przygodowa 01e kontynuuje
wprawdz1~
~y~temu
~IRTUAL
THE.A-
TRE,Iecz j&j
Ole.wątphwa
zaleta to n1e-
banal~a fabuła
1
do~ra
graf1ka.
Z
meakreślonego jes~cz~
powodu
bo·
h~terpopadłw
tarapaty
!
zb1egłszyz
roz-
b1tego w wypadku
śmigłowca skrył się
w.starej fabryce.
~z~z
dzieje
się~
Umon
City,
.a
spra~a
me jest
łatwa
-
01eprze·
~upn1.
strazmcy,
gł~pawy
operator
l?sera
1
złoWJeszczopracującaprasahydrauliczna.
~~~~r~~~~~~~~!~~~,!~~ f~~~l~D~A~Er:~.~~~!
K! NGMAK
f
H
~!~.~te
bardzo
dawna. Ma pod
sobą
z
reguły
dobre
grupy
programistów, którzy
tym
razemzabłysnęlibardzoprzyjemnąplat·
formówką.
Twoim
zadaniem
jest
dopro-
wadzenie czterech
niesfornych stwor-
ków
do
wyjścia. Każdy
z
nich ma spe·
cyficzne
umiejętności.
Naszym zdecy·
dawanym faworytem jest
zielony,
który
bardzoprzypominalndianęJonesadzięki
akrobatycznemu
pokonywaniu przepa-
ści
za
pomocą
liny.
Ładna
muzyka
uprzy-
jemnia
grę,
która
w parze z
dobrą
ani·
m~cją
i
grafiką
tworzy
efektowną
ca-
łosć.
Jeśli
lubisz
pogłówkować
i
cha-
rakleryzujesz
się małpią zręcznością
to
będzie naprawdę
dobra zabawa.
IBM
PC
.
•
W
końcu
ub1e~łego
roku f1rma US
GOLDwprowadz1ła
na
ryne~grę
KING·
M~KER.
J~st
to
gr~
strategiCZna,
~ó-
rej
.fabułą
J&St
Wojna.. Dwóch Róz
-
WOJna
domow~
w Angin
(1
~5~-1485).
Toczyły
ją
dw1e
młodsze
h01e Planta·
~walcząco
tron.
~lały
one
w
her-
b1e
róz~: Lan~aster~1e-
czerwoną,
~orkow1~- białą.
Wojna
zakończyła
s1ę objęc1em
tronu
p~ez
spokrew~~o-
nego z
.Lancasteram,
_H~nryka
Vll1 je·
go
małzeństwe~
z
Elz?1etą
z
Yorków.
Ale tak wcale
01e mus1
byćl
W KING-
MAKER to
właśnie
ty
możesz
zostać
królem Anglii. Warunkiem jest dobre
dowodzenie w
skalistrategicznej
(awła·
ściwie
operacyjnej)-przemieszczanie
i koncentracja
oddziałów
oraz
w
skali
taktycznej
-
bitwą.
Bitwęrozgrywasięw
sposóbpodobny
do
CENTURIONA,
zaś
przemieszcza·
nie l
koncentracja
(rozdzielanie)
oddzia·
łów
dokonywane
jest na
mapie strata·
gicznaj
(pełna
i
powiększony
fragment)
za
pomocą
czytelnych
menu.
Gra ma
duże możliwoŚCI
konfiguracji
i
bardzo dobry
HELP
-
TUTORIAL
wy·
świetlany
przed
rozpoczęciem
jej
akcji
a
jeśli
jest
to
potrzebne
także
w czasie
gry.
Dźwięk,
muzyka
i
grafika dobre, algo·
rytmy
i
model symulaqi
bitwy
jeszcze lep-
sze. KINGMAKER
ma
duże
walory
edu·
kaCYJne-
odwzorowuje
sytuację
politycz-
no-
militamą
z
Wielką dokładnością.
Gra
jest
również
zgodna z
prawdą
historycz·
ną, jeśli
pominąć
drobne
odstępstwa
do·
konane w
celu
jej
uatrakcyjnienia.
Na
pierw·
szy rzut oka
warta
tego,
żeby
poświęcić
jej
dużo
wolnych
popołudni
i
wieczorów.
Brytyjskie
studio
małych
form kompu·
terowych,tzn. firma CODEMASTERS za·
błysnęła
tym
razem
wyścigówkami!
Zasa·
da jest
podobna
do tej
w
CARNAGE, tylko
trasawyścigu
jest
wiele większa
niżjeden
ekran.
Wgrze
może brać udział
nawet
czter. ch ?raczy, którzy
mają
do przeje·
e
CHIN
~S
chamadośćskompłlkowanątrasęzeskocz·
niami, mostami
i
innymi przeszkodami.
TorewelacyjnyprodukttwórrowSEN·
SIBLE SOCCER. Tym
razem
mając
do
dyspozycji
grupę
komandosów
trzeba
strzelać, strzelać, strzelać,
ale nie bramki,
tylkodozlego
i
Oledobrego
wroga.
Ste-
rawanie
myszą ułatwia
nam
życie,
ja·
zdaczołgiemumożliwiastratowan19prze-
CANNON
fODD~R
IBMPC
Milośnicy
poprzedniej
części
- STAR
TREK:25thANNIVERSARYbędązachwy
ceni. Sceptycy
pozostaną
sceptykami, bo·
ciwnika,lot helikopterem daje
dużo
wra·
żeń
wizualnych, a
broń
to
bazooka,gra-
naty
i
co tam jeszcze
przemysł
zbroje-
niowywymyśli.
Bardzodobrym
rozwią-
zaniem
jest
podzlał
na misje, czego
brakw niektórychdobrychgierkach bar-
dzoczęsto psuł
zabawę.
Wszystkie
ope-
racje
wykonuje
s1ę
celowniczkiem,
rów-
nież
na ludziach.
Widok
jest
jak w
sła
wetnym SOCCERZE
-
z
g~ry.
IBM PC
Warszawsk
firma
MIRAGE
zdecydo·
wała się
na wydanie PeCetowej
wersji
kosmicznej gry strategicznej IMPERIUM
GALACTUMfirmySSiz
małegoAtari.Nowa
gra polskich autorów nazywa
się
bardzo
podobnie,
lecz
została
napisana
zupełnie
od
nowa. Gra wykorzystuje
podwyższoną
rozdzielczość
i
wygląda
przyjemnie,
są
nawet
porządne dźwiękowe
wstawki. Za·
strzeżeniamogąbudzićtylkoniezbytprze-
myślane
ekrany opcji
ze skomplikowa-
nymwprowadzaniem
i
prezentacją
danych.
IMP~R.UM
&ALACJ .CA
l
l
wiem
nowy
STARTREK
kontynuuje prze-
rwaną
historię
przy praktycznie niezmie·
nionejgraficei
interfejsie
użytkownika. Wię
cej
jest
elementów
z
ręcz ościowych,
a
fa.
buła
dotyczy
oczywiście
podboju
mezba·
danych obszarów Kosmosu. Gra zajmuje
jedenaście
dyskietek, a
instalacja
trwa pól-
torej
godziny!
Po
wszystkim
mamy zje-
dzone 27
MB twardego
dysku.
INURNAT!
IBMPC
Zapowiedzi
porównywały
CYBEA
RA·
CE
do
sławetnej
symulatoro-strzelaniny
CO-
MANCHE.
Fabuła
zawiera ciekawy
pomysł
przekształcenia
wojny
między przyszłościo
wymi
przeciwnikami w
nieustające
zawody
typu
lataj·i·strzelaj.
Prawdę
powiedziawszy
grafikaprzypomina
raczejgręBEHiNDJAGGI
LINES
z
małego
Atari,
a system
menu
jest
tak
toporny,
że
CYBER
RACE
chyba nie
zdobędzie
wielu zwolenników.
-
~-
~
l
Amiga,
IBM
PC
Wraz z
INTERNATIONAL
ATHLE-
TICSgratazostalawydanaprzezAVA-
LON na
licencji
ZEPPELIN GAMES.
Obie
gry
ukazały
się
z
prawie
dziesię·
ciomiesięcznym
poślizgiem
w stosun-
ku
do Zachodu, co
jednak nie
działa
na
minus,
bowiem takie
pomysły
starzeją
się
pomału.
INTERNATIONAL
TEN·
NIS
może
nie
zachwyca graficznie,
lecz
jest
grą pracującą
przyzwoicie szybko
i
wymagającą bądź
co
bądź
przygoto-
wania. Brak tylko bardziej rozbudowa-
nych opcji turniejowych,
a poza tym
długo
nie
było
już
tego
typu
gry na PC.
Amiga,
IBM PC
Wydana
przez AVALON
gra
przypo-
mina
pomysł
ze
starego
Spectrumow·
skiego
WTHAS·a-
uratować tonący
sta·
tek
i
jego
pasażerów. Główny
bohater,
niejaki
Kevin
Codner
jest
komandosem
wysłanym
na
pokład,
by
utorować drogę
zdesperowanym
cywilom. Do pomocy
ma bomby (wysadzanie
przeszkód)
i
bli·
żej
nieokreślony
zestaw
narzędzi
(na-
prawianie
cieknących
rur). Gra ma
wiele
poziomów i
została
wydana
prawie rów·
noczaśnie
na Zachodzie
i
wPolsce.
Opra·
wa graficzna
i
dźwiękowa
są
przyzwoite
-tę
gręnapraw
SWIM
1
dę można
lecić!
po·
Amiga
Była
CIVILIZATION,
był
MASTER
OF ORION,
a
teraz
nadeszły
czasy
SETTLERS. Jest to nowa
gra firmy
BLUE BYTE,
która jest
chyba
najlep·
szą niemiecką fabryką
gier,
znaną
m.in.
z
BATILE
ISLE i
HISTORY LINE.
Ma-
niacy strategii
i inni
będą
z
pewnością
tym produktem
zadowoleni.
Sens gry
zbliżony
jest
do CIVIUZATlON,
jednak
szata graficzna, muzyka oraz
odgłosy
wydawane
chociażby
przez prosiacz·
ka
biegającego
beztrosko
po chlewiku
są
zachęcające.
Wszystkie
nowo wzno·
szone
budowle,
żniwa,
rybak
łowiący
w
rzece
1:1zieją
sie
niezależnie
i
świat·
nie
wyglądają
na ekranie.
Szczerze
powiedziawszyczegośtakiego
jeszcze
nie
było
i jestwielkim krokiem
naprzód
w
ksztahującym
się
dopiero syste·
THEATRE.
THf
snnus
-
--
a
'
lil
.
.
_
~..
"'!:-.!
-
l'
pił
nieurodzaj, o
którym
można się
do-
wiedzieć
od informatora.
WYPRAWY KUPCA
To
typowa
gra handlowa,
według
schematu: .Kupuj i sprzedawaj z zy-
skiem: AkCJa
rozgrywasię
u
progu XXI
wieku,
Iabulę
tworzy
porwanie
córki
bohatera, za
którą
kidnaperzy
żądają
astronomocznego okupu
w
nieprzekra-
czalnym termmie. Rozpoczyna
się
wy-
ścig
z
czasem, w którym
stawką
jest
15
milionów
dolarów albo
...
życie.
Posiadasz statek. na
dzień
dobry
o
wyporności
500ton rejestrowych brutto
(1
BRT
=
100
stóp=
2.83
metra sze-
ściennego)wrazz
załogą.
Tylewystar-
czy
o
nim
wiedzaeć.
Na jego
pokładzie
możesz przewozać
dowolne towary: za-
równo tzw.
drobnicę
(scalaki, roboty
czy
komputery), jak i
fracht masowy
w
postaci
rud metali.
Nietonący
sejf
za-
pewm warunkf
do przechowywania pa-
pierów
wartościowych,
zaś
w ukrytej la·
downi
zn~]dzle
się dość
wolnego miej·
scadoprzewozubrom,narkotykówi
pięk·
nych niewolnic.
źyć,
nie
u
mierać.
Istnieją różne możliwośca
zarabianaa
na
życie.
Najbardziej
oczywistą
z
mch
jest hazard. Auletka
w kasynie ma osiem
numerów, ale nie
wypada na
niej
zero.
Szanse
wygranej
wynoszą
12.5%.
Równie
prosty
jest
obrót
papierami
wartościowymi, którychwielką zaletą
jest,
że
nie
zaJmUJą
miejsca w
ładowni.
Ceny
na
gaełdzie są
stabilne w ramach sesji.
nie
mawięccopróba.Yaćswoich sił
w grze
giełdowej.
czy tym bardztej spekulacji.
W WYPRAWACH papiery
wartościowe
to taki sam towar. jak
cegły.
Nieco
waęcej
zachodu wymaga han-
del
elektroniką,
żywnością
i rudami me-
tali, a to
91atego,
że
trzeba
się liczyć
z
pojemnością
ładowni.
lm
większa
wy-
porność
statku,
tym
większy ładunek
można przewieźć
na
pokładzie
-
w
związku
z
tym
wyższy
jest poten-
cjalny zysk netto
po
upłynnieniu
towa-
ru.
Na
żywności
można osiągnąć
nie-
złe
przebtcie w
miastach,
gdzie
wystą-
Zupeł01a
inaczej sprawy
się mają
ze
Starym Szmuglerem. To
taki cwaniak,
który sprzeda citowary
atrakcyjne,
acz-
kolwiek
zabronione przez prawo:
broń,
prochy, egzotyczne
panienki. Za
sam
przywilej spotkania
z czarnorynkowym
bonzemtrzebazapłacićtwarzowe,
w wy-
sokości zależnej
od
uznania .ochrony•.
Każde następne
spotkanie tego same-
go dnia
jest
już
droższe.
zdarza
się też,
że
.szefa nim a•. Posfinalizowanlu trans-
akcji,
ładunek
bez
względu
na jego
charakter zasypuje
się
fusami po ka-
wte,cochronigoprzedwykryeiemprzez
psy poliCyJne.
W razie
kontroli,
najlepiej nie
przy-
znawać
się
do nielegalnego
frachtu.
Funkcjonariusze
czasem
go
~najdą.
a czase11:1
nie; poza
konfiskatą
towaru
nie
gr~żą
(
adne
nieprzyjemne
k,onse-
\
kwenqe.
Stoczniajest
miejscem.:
gdzie buduje
się
statki. To.ra
wypadek,
gdyby nieWiel-
ka
wypornośćfracntowcaStrzała,
z
~tó·
rym rozpoczynasz
grę, przestała
ci
wy·
starczać. Zwróć uwagę. że
przestronna
ładownaa
wymaga
większych akładów
finansowych dla
jej
zapełnienia.
Oprawa grafaczna WYPRAW KUP-
CAjestraczejsymboliczna.
Dobrewra-
żen'
robią
komunikaty,
wyśwaetlane
w
nąkładających
się
na siebie okien-
kachlnterfejs
uiy1kownika
obsługiwany
jest
P1Y
pomocy joysticka, co pozwala
zapom
iećo
podawaniudanych z kla-
wiatury Szybka muzyka,
towarzyszą
ca
długiej
rozgrywce,
adekwatna
jest
bardziej do gry
akcji.
BARBARIA
pa
Masz
szansę wynieść
własną
g
iecze. Pod
karczmą
'Usta·
zone
m
karku,
jeśllpertekcyjąieopanujesz
w~e
wias•ę
szereg
łuczników.
Zdrada
l
Królewscy
siepacze przekupili mozliwe
cio~.
KażdY
z nich ma
zast~
nie w
innej
sytuacji,
\Jderzenia
różn~.
~ię
częśćwojoWników
i
podstępnie
za-
atakowali. Z
gorejącym
wzrokiem
takiezasięgiem
WalkatoczysiędOsyćszY\*?.
dobywasz swojego
legendarnego
nie
będzie więc
czasu na
działanie met~ą
Podejrzanespelunkii
gospodyspodctem-
mieczatGospodazamieniasięw piekło.
Nie- próbi
błędów.
OÓbrytrenlng zapewnia
gr~~
•
nej
gwiazdy
to
miejsca,
w którycQ"
agreso-
szczęś~icy
wyparci na
zewnątrz,
padają
ofia- dwieosoby,nieruchomyprzeciwnikpoddaje
rzy
tacy jak
ty
czują
się
najlepiej.
Siedząc
rą
długich
strzał
o stalowych
grotach. Z dzi·
Sił
obróbce mieczem
bez protestu.
EfektoW:
kim
okrzyloem
na
ustach.
unosisz
przywódcę
ny.
ftnałowy
cios
z
obrotu.
który
kończy
się
ściśn1ęty
na
drewnianej
ławie,
z
lewej
stro-
ny
czujesz
ciężar
swojego
dwuręcznego
zdrajców
nad
głową
i
cisl<asz
nimo
klepisko.
dzvłiękiem
odcinanejgłowy
,lfloinawykony-
wać głowme
natreningu.
Podczas
prawdzł
miecza.
z
praweJ
-
uwierający
cię
maecz
W
chwilę
potem.
Budzisz
się
w
ciemnym i
l"ilgotnym
lo-
Wet walki
głowy obcinają
tylko
pajlepsa.
sąs•ada
.
Brodaet.
długowłoslbarbarzyńcy
Poza
znanymaw Barbarii
ciosami
mie·
chu,
skuty
łańcuchami
jak
wól,
prowadzony
przekrzykują się
ochryptymi
głosama,
rzu-
czem,
możnajeszczewykonywać
nieocze-
na
zarżnięcie.
Przed
sobą
widzisz
słaby
cając
kamienne
kości
na
pokryty odpadka-
ma
stół.
Wino
leje
saę
strumieniem
tak wart- blask ognaa
l
półnagaego
strażnika,
który k
wane
Uderzenia
glowąl
kopni~ia,
wykrę·
e
kim,
jakspływające krwią
opowieści bar~·
nachyla
sie nad
tobą
z
pochod~ią.
Rozu-
c1
młynka
mieczem lub
~rzetQC.lyć
się
po
miesz
nieco jego
warkotliwą mowę.
Ty je· arenie,
podcinając
przecii'(Oika. T
o
zresztą
rzyńskach
wojowników.
Tu nikt nie zapYta
ulubiona
taktyka komputera. Po
zapędze
denocalaleś
z
pogr~mu.
Władcauczynicię
caę,
kim
jesteś,
ani do czego
używasz
mie-
Jego czci.
Bę·
niu
w,oJowniłla
w
kąt
areny.JtiJO
prz~rana
główną
atrakcją św1ęta
ku
cza.
Trzymać się
trzeba jeilyniedwóch
za
staje
się
kwestią
czasu.
Moż96Z
taki
osła
sad: zawsze
płacić
rachunki
i nigdy
nieroz-
dzie~
walczył
o swoje
życae.
niać się
mieczem
(sam
łatwo
wycz
'esz,
Kiedyjesteś
prowadzony
na
arenę,
plebs
stawać
się
z
bronią.
~.
Naraz,
ktoś mocamąpęściąuderza
w
stół
obrzucacię
grademogi)'ZlOnychkości.Giup
wjaki
sl>osó9
co
pozwala cza,sem
zaCho·
eli
z
przeciętegowpół
pnia
drzewa.który
lamie
cy, mgdy
nie
widza prawdziwego
wc.+>w-
wać spójność głowy
z
resz1ą ciała.
Na
kon1ec,
ostrzega
się
przed
nadmięr
l!ika
Mógłbyś
uciec
prowadzącym
caę
wy-
się
nadwie
części. Potęzny
batbarzyńca
wstaje,
na
łańcuchu.
nym
przecentaniem swoich sil
gdyż gr~i
etalo- wtokom,
clągnąc
ich
za
sobą
unosząc
miecz
wprawicy
,ściśniętej
m
Wojownik, który staje naprzeciw
ciebie
na to
oglądan)ęm własnejszyi
w
pilekroju
!»'
wą szeroką bransoletą.
Kilkuinnych
wskaku-
obna- kamienne!arenie. nie
jest jednak
wywloką,
grzecznym
~
je
na
lawy, dzieczacw
silnych
dłoniach
nienie
pożądania.~:;;;'ugi
czas
trawi-
lo Atarowców
-g
a
ta)8St
~dawna zna~
na
1
nych komputeraph,
a
W91Sf8
atarawska
J9Sł.
polsk~ej
prod~kcji~
Postaoe WOJOWnak~w są
dute
1
czytelme
am~owane,
walk~ moz~
roz-
g'YWać
saę
wkaiku
r~znych
scenenach. Naezla
edynae
wyśw~etlamu
plan-
mUz\ka
towarzyszy
J
szy
tylulowej,
podczas
walki
brzęczą
uderza-
iecze.
jące
o.siebie
m
POJ3Wiel119sięB•
00
~
01
••••oznaczaspeł-
Mtut~r
l
TP
S~c
fl
l
l
Wtorek,
godzina
16.00.
Obserwowana
z
pokładu
śmigłowca
do-
wodze~uftea Muchomorawyglądała
niczym
strefa wojenna. W
św.ellepłonącej
stacji
ben·
zynowej ma)9statycznie
przasuwała się
ko-
tumnatranspołterówopancerzonychpiecho
ty,
miażdżąc gąsienicami
asfalt
na
całej
sze-
rokości
ulicy.
Prostopadła
do
Muchomora
ulica Ptasaa zarzucona
była
wszelkiego
ro-
dzaju
wyposażeniem,
z
ci9żarówki wyłado
wywano
kartony
z
piwem.
Operacja
zapo-
Załogawozu jadącego
na
czele
kolumny
118odrywaiawzmkuod
radiostacji.
Na
dźwięk
sygnaluwywoławaego. dowóctaprzełączył
nlkart
pochodził
ze
śmaglowca
dowodzenia:-Uwaga,dowszy-
stkichjednostek.
Podaję ceł
ope-
racji. TOP SECRET.
Zaczęło się.
W
biegudopinasz
kamizełkękutoodpomą.
Podcza-
szkągonilwa
mysłi Głęboki
atak.
..
Spenetro-
wać
teren przeciwnika,
strzelać
do wszyst-
kiego.
co
się
rusza. Nie
brać jeńców.
Na
każdym
odctnku do pokonania jeden
lesz-
CWłlaty
uzblqonyprzeciwni<,
nieiczączdalnie
sterowanych robotów bojowych, które
moż
na
zignorować. Zbierać
zasobniki
z
energią
oraz
każdą
znalezioną
broń.
odbiórnaogólnygłośnik;Ko.
mu-
l
Nie
przekraczaćwytrzymalOści
kamizelki ku·
loodpornej.
Modelczterowarstwowy.
Można
w nim
umierać
czterokrotnie.
Przypomniećsobie
plan operacji.
Cztery
etapy.Najpierwprzezbazęwojskowąprzeck>
rozpoczęciem
akcji.
Gra nie wymaga szcze-
gólnego refleksu.
Master
stać s•ę
na
ulicę
i
przedrzeć
do
śmigłowca.
Stamtąd
szybki przeskok
w
góry.
polem
zej-
ściedoobozu
w dżungli.Znaleźćtajnernat&
riały
i
zatrzeć
za
sobą ślady.
podkładając
ładunek
wybuchowy.
l niemato tamto.
musicisięudać.Załatw
to
szybko l
bezboleśnie.
TOP SECRET
to
strzelanina.
przypomi-
nającaznanegoCommodorowcom
DROIOA.
Na
każdym
z
odcinków
etapu trzeba
poko-
nać
przeciwnika.
żeby możliwe było
pmj-
ściedalej. Rozwlązanlagralicznesą111elypo
Oooopsl
Prawiedałeśsię11SI.«:zyć.Sz)tłd
przewrót przez bark.
strzał
z
biodra. Niedo-
brze.
klient
też
nosi
kamizelkę kuloodporną.
we.
w
gómajczęśc:lekra!przesuwasltllo.
wiadała slęObiecu~.
Kolejne serie
prują
czarny
materiał.
Nare-
szcie.
droga
wolna.
Trzeba
uważać
na
kolce.
wysuwająceSił
akcjaD:zysięponiblj.JedyriJIInlaSIMI
SIIIICIM!owolrilszcmnajelll..
clofellaa-
nu.
Oprawa
ruycznajesl
ZJ6tnbJwei•.
najclelcawlajllzml~molywprzed
z
Z1811l.
Naszczęściesąmzsicnubsyćrzdo.
--111
5
Plik z chomika:
jeremiah
Inne pliki z tego folderu:
1999-10 Secret Service 72.pdf
(42605 KB)
1999-04 Secret Service 67.pdf
(45091 KB)
1998-09 Secret Service 60.pdf
(44946 KB)
1997-12 Secret Service 52.pdf
(46478 KB)
1997-07-08 Secret Service 48.pdf
(38707 KB)
Inne foldery tego chomika:
CD-Action
Ekran
Film
Gambler
Płomyczek
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin