2015_Katalog motocykli Honda.pdf

(8503 KB) Pobierz
KATALOG
MOTOCYKLE 2015
Spis treści / Legenda
SPIS TREŚCI
SUPER SPORT
CBR1000RR FIREBLADE SP
CBR1000RR FIREBLADE
CBR600RR
CBR650F
CBR500R
CBR300R
3
3
4
4
4
5
5
6
6
6
7
7
7
8
ADVENTURE
VFR1200X CROSSTOURER DCT
8
VFR800X CROSSRUNNER
NOWOŚĆ
9
NC750X / DCT
9
CB500X
9
CRF250L
10
STREET
CB1100 EX
CB1100
CB1000R
CBF1000
NC750S / DCT
CB650F
CB500F
CRF250M
CUSTOM
VT750C SHADOW
VT750C2B SHADOW
NM4 VULTUS DCT
CTX700N DCT
10
11
11
11
12
12
12
13
13
14
14
14
125 CM
3
CBR125R
CB125F
MSX125
WAVE 110i
SCOOTER
INTEGRA DCT
NSS300 FORZA
PCX125 / 150
FORZA 125
SH125i
SH125i SPORTY
SH MODE 125
OFF ROAD
CRF450R
CRF250R
NOWOŚĆ
SPIS TREŚCI
LEGENDA
2
NOWOŚĆ
15
15
16
16
17
17
17
18
18
18
19
19
19
NOWOŚĆ
TOURING
VFR1200F DCT
VFR800F
GL1800 GOLD WING DELUXE
GOLD WING F6B
GOLD WING F6C
ST1300 PAN-EUROPEAN
CTX1300
CTX700 DCT
NOWOŚĆ
NOWOŚĆ
NOWOŚĆ
NOWOŚĆ
NOWOŚĆ
LEGENDA
Motorcycle Airbag System.
Pierwszy w pełni zintegrowany system poduszki po-
wietrznej zastosowany w seryjnym motocyklu.
AIRBAG
PGM DSFI
Programmed Fuel Injection-Dual Stage Fuel Injectors.
Komputerowo sterowa-
ny wtrysk paliwa składający się z podwójnych wtryskiwaczy, wpływa na maksy-
malne osiągi w pełnym zakresie prędkości obrotowych silnika.
Programmed Fuel Injection.
Komputerowo sterowany wtrysk paliwa sterowany
zaprogramowaną mapą zapłonu zapewnia dużą moc przy optymalnym doborze
mieszanki paliwowej oraz charakteryzuje się szybką i płynną reakcją na najmniej-
szy ruch manetki gazu.
Variable Valve Timing and Lift Electronic Control System.
Silnik ze zmiennymi
fazami rozrządu efektywnie łączy wysoki moment obrotowy w dolnym zakresie
obrotów (wykorzystuje dwa zawory na cylinder) z wysoką mocą charakteryzującą
wysokoobrotowe silniki (cztery zawory na cylinder).
UNICAM.
Układ rozrządu z pojedynczym wałkiem, który bezpośrednio steruje pra-
cą jednej sekcji zaworów, a poprzez dźwigienki – sekcją drugą.
UNICAM
Satellite Navigation System.
Hondowski system nawigacji GPS wbudowany
w konsolę motocykla i obsługiwany poprzez wygodnie rozmieszczone przyciski.
NAVI
PGM FI
eC-ABS
Electronic Combined Anti-Lock Braking System.
Precyzyjnie regulujący siły hamo-
wania, poprzez system brake-by-wire, elektronicznie sterowany zintegrowany układ
hamulcowy zapobiegający blokowaniu kół. Eliminuje efekt pulsacji dźwigni i daje kie-
rowcy maksimum wyczucia i pewności siebie, nawet podczas sportowej jazdy.
Combined Antilock Brake System.
Zintegrowany system hamulcowy zapobie-
gający blokowaniu kół oraz rozdzielający siły hamowania na przód i tył. Zapewnia
optymalną stabilność oraz krótką drogę zatrzymania motocykla nawet w najtrud-
niejszych warunkach atmosferycznych.
Antilock Brake System.
System hamulcowy poprzez monitorowanie prędkości
koła redukuje ciśnienie hamowania i zapobiega blokowaniu kół, co wpływa na
bezpieczeństwo szczególnie w trudnych warunkach atmosferycznych.
V4 VTEC
C-ABS
Honda Electric Steering Damper.
Elektroniczny amortyzator skrętu zapobiega-
jący nagłym i niekontrolowanym ruchom kierownicy przy dużych prędkościach
poprawia kontrolę i ułatwia prowadzenie motocykla.
HESD
ABS
Combined Brake System.
Zintegrowany system hamulcowy uruchamiający zaci-
ski przedniego i tylnego koła podczas użycia dźwigni tylnego hamulca. Gwarantuje
łagodne i pewne zachowanie motocykla w trakcie hamowania.
CBS
HPSD
Honda Progressive Steering Damper.
Hydrauliczny, progresywny amortyzator
skrętu KYB zapobiegający nagłym i niekontrolowanym ruchom kierownicy przy
dużych prędkościach poprawia kontrolę i ułatwia prowadzenie motocykla.
Honda Multi Action System.
Zaawansowany system zawieszenia typu cartrigde
stosowany w przednim lub/oraz tylnym amortyzatorze zapewnia doskonałą równo-
wagę pomiędzy komfortem, a precyzyjnym i stabilnym prowadzeniem motocykla.
HMAS
TCS
Honda Traction Control System.
System kontroli trakcji wykrywa poprzez czuj-
niki niepożądany uślizg tylnego koła i odpowiednio reguluje moment obrotowy
generowany przez silnik. Daje pewność, że na asfalcie o słabej przyczepności albo
w trudnych warunkach pogodowych nie dojdzie do utraty przyczepności.
Honda Dual Cluch Transsmision.
Dwusprzęgłowa przekładnia, która umożliwia
manualną lub automatyczną zmianę biegów bez dźwigni sprzęgła. Zestaw dwóch
sprzęgieł, wyposażonych w oddzielne systemy sterowania, łagodnie i płynnie
przełącza biegi bez przerywania procesu napędowego.
V-matic.
Bezstopniowa przekładnia pasowa. Zapewnia doskonałe osiągi i niskie
zużycie paliwa.
Unit PRO-LINK Rear Suspension.
Progresywnie tłumiący pojedynczy amortyzator
tylnego zawieszenia wbudowany w wahacz i współpracujący z systemem dźwigni,
aby efektywnie oddzielić ramę motocykla od sił działających na tylne koło.
UPLRS
HDCT
PRO-LINK Rear Suspension.
Pojedynczy amortyzator tylnego zawieszenia połą-
czony z wahaczem za pośrednictwem trójkątnie ułożonego układu dźwigni pro-
gresywnie tłumi siły działające na koło w całym zakresie jego skoku.
PLRS
V-MATIC
Honda Ignition Security System.
Immobilizer zakodowany w oryginalnym klu-
czyku zapłonowym efektywnie zabezpiecza motocykl przed kradzieżą.
HISS
EURO 3
3
EURO-3.
Pojazd spełniający normy czystości spalin EURO-3.
IDLE STOP
SYSTEM
Idle Stop.
Innowacyjny system wyłączania jednostki napędowej przy wolnych
obrotach, gdy pojazd zatrzymuje się w korku lub przed światłami. Przy odkręce-
niu rolgazu silnik uruchamia się automatycznie i bez zwłoki przekazuje napęd
na tylne koło.
c
HECS3
Honda Evolutional Catalysing.
System składający się z katalizatora oraz czujnika
tlenu minimalizuje ilość niepożądanych składników spalin. Z dużą rezerwą spełnia
surowe normy EURO-3.
Więcej informacji o ofercie i specyfikacjach motocykli w autoryzowanych salonach dealerów Hondy oraz na www.honda.pl.
Motocykle 2015
Super Sport
SUPER SPORT
Dane techniczne CBR1000RR Fireblade SP:
Typ silnika:
Pojemność silnika:
Moc maksymalna:
Maks. moment obrotowy:
Skrzynia biegów:
Wysokość siedzenia:
Masa własna (z płynami i paliwem):
Zbiornik paliwa:
chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
999 cm³
181 KM przy 12250 obr./min.
114 Nm przy 10500 obr./min.
6-stopniowa
820 mm
199 kg / 210 kg z ABS
17,5 litra
c
PGM DSFI
HECS3
HESD
HMAS
UPLRS
eC-ABS
HISS
EURO 3
3
w opcji
Kolorystyka:
Vibrant Orange
(Repsol Replica) YR250
Ross White with Gold Wheels
(HRC Tricolour) NH196K
Dane techniczne CBR1000RR Fireblade:
Typ silnika:
Pojemność silnika:
Moc maksymalna:
Maks. moment obrotowy:
Skrzynia biegów:
Wysokość siedzenia:
Masa własna (z płynami i paliwem):
Zbiornik paliwa:
chłodzony cieczą, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
999 cm³
181 KM przy 12250 obr./min.
114 Nm przy 10500 obr./min.
6-stopniowa
820 mm
200 kg / 211 kg z ABS
17,5 litra
c
PGM DSFI
HECS3
HESD
HMAS
UPLRS
eC-ABS
HISS
EURO 3
3
w opcji
Kolorystyka:
Vibrant Orange
(Repsol Replica) YR250
Ross White (HRC Tricolour)
NH196
Motocykle 2015
CBR1000RR Fireblade
3
CBR1000RR Fireblade SP
SUPER SPORT
Super Sport
CBR600RR
Kolorystyka:
Vibrant Orange (Repsol)
YR250
Ross White (HRC Tricolour)
NH196
Graphite Black
NHB01
Dane techniczne CBR600RR:
Typ silnika:
Pojemność silnika:
Moc maksymalna:
Maks. moment obrotowy:
Skrzynia biegów:
Wysokość siedzenia:
Masa własna (z płynami i paliwem):
Zbiornik paliwa:
chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
599 cm³
120 KM przy 13500 obr./min.
66 Nm przy 11250 obr./min.
6-stopniowa
823 mm
186 kg (P: 95 kg, T: 91 kg) / 196 kg z ABS (P: 100 kg, T: 96 kg)
18,1 litra
c
PGM DSFI
HECS3
HESD
HMAS
UPLRS
eC-ABS
HISS
EURO 3
3
w opcji
CBR650F
Kolorystyka:
Dane techniczne CBR650F:
Typ silnika:
Pojemność silnika:
Moc maksymalna:
Maks. moment obrotowy:
Skrzynia biegów:
Wysokość siedzenia:
Masa własna (z płynami i paliwem):
Zbiornik paliwa:
chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
649 cm³
87 KM przy 11000 obr/min
63 Nm przy 8000 obr/min
6-stopniowa
810 mm
211 kg
17,3 litra
c
PGM DSFI
HECS3
ABS
HISS
EURO 3
3
Pearl Metalloid White (HRC Tricolour)
NHA96K
Graphite Black
NHB01
Pearl Himalayas White
NHA96
CBR500R
4
Motocykle 2015
Dane techniczne CBR500R:
Typ silnika:
Pojemność silnika:
Moc maksymalna:
Maks. moment obrotowy:
Skrzynia biegów:
Wysokość siedzenia:
Masa własna (z płynami i paliwem):
Zbiornik paliwa:
chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 8-zaworowy, DOHC
471 cm³
47,6 KM (35 kW) przy 6250 obr./min.
43 Nm przy 7000 obr./min.
6-stopniowa
790 mm
194 kg (P: 96 kg, T: 98 kg)
15,7 litra
c
PGM FI
HECS3
PLRS
ABS
HISS
EURO 3
3
Kolorystyka:
Ross White (Tricolour)
NH196
Graphite Black
NHB01
Super Sport / Sport Touring
Dane techniczne CBR300R:
Typ silnika:
Pojemność silnika:
Moc maksymalna:
Maks. moment obrotowy:
Skrzynia biegów:
Wysokość siedzenia:
Masa własna (z płynami i paliwem):
Zbiornik paliwa:
chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC
286 cm³
30,9 KM przy 8500 obr./min.
27 Nm przy 7250 obr./min.
6-stopniowa
785 mm
164 kg
13 litrów
c
PGM DSFI
HECS3
ABS
EURO 3
3
Kolorystyka:
Ross White (HRC Tricolour)
NH196
Millennium Red
R263
Black
NH1
Dane techniczne VFR1200F DCT:
z DCT (dwusprzęgłową przekładnią i automatyczną zmianą biegów)
Typ silnika:
chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, widlasty (V4 76°),
4-suwowy, 16-zaworowy, UNICAM
Pojemność silnika:
1237 cm³
Moc maksymalna:
173 KM przy 10000 obr./min.
Maks. moment obrotowy:
129 Nm przy 6250 - 9000 obr/min.
Skrzynia biegów:
6-stopniowa o elektronicznym doborze przełożeń
z wyborem trybu: automat, sport-automat, sekwencja ze zmianą
przełożeń przyciskami na kierownicy
Wysokość siedzenia:
815 mm
Masa własna (z płynami i paliwem):
277 kg (P: 141 kg; T: 136 kg)
Zbiornik paliwa:
19 litrów
c
PGM FI
UNICAM
HECS3
HMAS
PLRS
C-ABS
HISS
EURO 3
3
HDCT
TCS
Kolorystyka:
Candy Prominence Red
R342
Pearl Glare White
NHB53
Motocykle 2015
VFR1200F DCT
5
SPORT / TOURING
SPORT TOURING / TOURING
NOWOŚĆ
CBR300R
Zgłoś jeśli naruszono regulamin