Depresja.pdf
(
75 KB
)
Pobierz
Twórca: Jaspery Zephyr
email: spellbender@o2.pl
DESPERACJA
Niektórzy z nas mają po prostu dość prawdziwego świata. Zanurzeni w desperacji
postanowiliśmy go porzucić i żyć w krainie snów, gdzie nie wszystko jest tak beznadziejne.
Kraina Snów jest czymś więcej niż ludzie myślą. Ci, którzy prawdziwie śnią potrafią
nawiązać kontakt z innymi śniącymi, tworząc nieskończoną sieć połączeń.
Sami nie jesteśmy w stanie powrócić do naszych prawdziwych żyć. Sami nie potrafi stawić
czoła naszym problemom.
PRZYGOTOWANIE
Ilość graczy: 26
Do gry potrzebne będzie niewielka kartka, coś do pisania 5 dużych, 3 średnie i 3 małe
monety na każdego gracza.
Małe monety przedstawiają nasze
Rany
. Tak długo jak je mamy tak długo toczy się nasza
walka o powrót do rzeczywistego świata.
Średnie monety przedstawiają
olę
W
. Ona pokazuje czy jesteśmy gotowi uporać się z
naszymi ranami.
Duże monety przedstawiają
Śnienie
. Pokazują jak bardzo zagłębiliśmy się w Krainie Snów.
START
Wybierz 3 rany, które sprawiły, że porzuciłeś rzeczywisty świat i zapisz je na swojej kartce
(jeśli masz swój własny pomysł na ranę, to możesz go śmiało wybrać) :
choroba
gnębienie
gwałt
molestowanie
odrzucenie
poczucie zbędności
przemoc domowa
śmierć bliskiej osoby
utrata kończyny
złamane serce
Każdy kładzie na swojej kartce po 3 Monety Ran i 2 Monety Śnienia.
Niech każdy z was rzuci wszystkimi swoimi monetami. Osoba, która uzyskała najwięcej
orłów zaczyna. Jeśli kilka osób uzyskało największy wynik, dokonują oni między sobą
dogrywkę, aż do ustalenia zaczynającego.
Kiedy nadeszła twoja kolej możesz zadecydować by zwiększyć ilość swych Monetnienia
Ś
do maksymalnie 5.
Następnie rzuć swymi Monetami Śnienia.
Jeśli uzyskałeś większość orłów udało ci się, podczas snu, dodać otuchy innemu śniącemu.
Wybierz innego gracza. Otrzymuje on jedną Monetę Woli. Jeśli chcesz możesz mu także
oddać jedną, swoją Monetę Woli. Wskazany gracz opisuje twój sen i w jakich
okolicznościach on się pojawił.
Jeśli uzyskałeś tyle samo orłów, co reszek twój sen nic nie przyniósł.
Jeśli uzyskałeś większość reszek przyśnił ci się koszmar, który odepchnął cię od
rzeczywistości. Podnieś ilość swych Monet Śnienia o 1. Osoba po twej lewej opisuje
koszmar.
Jeśli miałbyś uzyskać 6 Monet Śnienia odcinasz się całkowicie od rzeczywistości. Podrzyj
swą kartkę. Przegrałeś.
Jeśli posiadasz 3 Monety Woli możesz spróbować uporać się ze swą raną. Wskaż swą
Ranę. Rzuć wszystkimi Monetami Woli.
Jeśli uzyskałeś większość orłów, to ci się udało. Jesteś o krok bliżej rzeczywistości. Odłóż na
bok 1 Monetę Rany. Skreśl ze swojej kartki wskazaną ranę. Opisujesz co się stało.
Jeśli uzyskałeś większość reszek, zawiodłeś. W desperacji tracisz 2 Monety Woli. Osoba po
twej lewej opisuje co się stało.
Po rzuceniu Monetami Śnienia możesz odłożyć jedną Monetę Woli, aby obrócić jedną
Monetę Śnienia.
Jeśli pozbyłeś się wszystkich ran, udało ci się powrócić do rzeczywistości.
Jeśli rzuciłeś już Monetami Woli, lub jeśli nie posiadasz 3 Monet Woli, przyszła kolej na sen
osoby po twojej lewej.
Gra trwa do momentu, kiedy każdy powróci do rzeczywistości lub się od niej całkowicie
odetnie.
Plik z chomika:
polonusx
Inne pliki z tego folderu:
Czy internauci marzą o cyfrowych ważkach.pdf
(678 KB)
Siedem Snów.pdf
(1004 KB)
Wyrok.pdf
(520 KB)
Bajka na dobranoc.pdf
(166 KB)
Depresja.pdf
(75 KB)
Inne foldery tego chomika:
2014
2017
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin