11.Próba rekonstrukcji[120308].docx

(56 KB) Pobierz

Próba rekonstrukcji.

+++

 

Oszustwo Katastrofy Smoleńskiej

10 kwietnia 2010

 

Dowody oszukańczej inscenizacji - ręcznego ułożenia -podrzuconych fragmentów

wraku samolotu TU-154M. Uwagi pośrednie.

(ciąg dalszy; „Samolot bliźniak” oraz „Katastrofa, której nie było”)

 

Cześć Siódma

 

Porwania i likwidacje Członków Delegacji,

sygnał akcji w Polsce godz. 22.00, piątek 9 kwietnia 2010.

 

 

SIEĆ

 

(kontynuacja; Oszustwo Katastrofy Smoleńskiej 100821)

http://zamach.eu/100821%20Oszustwo%20katastrofy%20smolenskiej/Oszustwo.htm

 

 

Wstęp

 

 

Jak doszło do porwania i zabicia 96 osób delegacji?  W jaki sposób przeprowadzono masakrę ich ciał?

Na podstawie wypunktowanych wydarzeń – określonych węzłów (W) – ułożyliśmy pewną strukturę, która układa się określoną sieć. 

Pokażemy to na podstawie poniższego tekstu, który składa się z dwóch części:

- Węzły – dane, fakty z okresu paru dni przed Smoleńskiem,

- Sieć - konstrukcja związków miedzy danymi ( węzłami).

 

 

 

 

Węzły

 

Węzeł

Opis

 

Obraz

Uwagi

 

 

 

 

W100

Do ostatniej chwili nie było wiadome to, jakim środkiem lokomocji delegacja uda się do Katynia.

- nie ma dokumentacji dot. organizacji wyjazdu

- „lista” członków delegacji była wystawiona w Internecie ale nie jest jasne (brak dokumentacji) to, kto został zaproszony, a kto nie. Nie ma ani jednej publikacji kopii dokumentu dot. indywidualnego zaproszenia, które zostało wysłane do członka delegacji i oferujące mu miejsce na pokładzie samolotu.

 

 

 

W110

Nadzwyczaj znamiennymi są dwa fakty o charakterze formalnym, a dotyczące stosunków dwustronnych międzynarodowych  (EU i NATO w relacji do Rosji):

- brak dokumentów dwustronnych dotyczącej zaplanowanej wizyty głowy obcego  państwa na terytorium Federacji Rosyjskiej.

- brak dokumentów dwustronnych dot. prawa do skorzystania z przestrzeni powietrznej należącej do Federacji Rosyjskie przez nieliniowy (wojskowy) samolot, należący do jednego państw NATO (tzn. Polski).

Tu należy pamiętać wiele wypowiedzi ambasadora Rosji w W-wie, który - przed 10 kwietnia - zaprzeczał jakoby Rosja otrzymała jakiekolwiek dokumenty w tej sprawie.

 

 

 

W120

Post factum:

trzy wdowy wypowiedziały się w mediach o niepokojach swych mężów, a związanych z mającym nastąpić uczestnictwem w delegacji. 

- wdowa po generale powiedziała, że mąż ( pilot) był mocno  zdezorientowany i niespokojny, co do formy

rozwiązania logistycznego,

- wdowa po byłym ministrze powiedziała, że jej mąż wysnuł poważne przypuszczenie co do niebezpieczeństwa misji,

- wdowa po oficerze BOR, powiedziała, że jej mąż zapytał ją o to, czy ona „sama da sobie jakoś radę…..”

 

 

 

 

W130

Post factum:

Jest rozpowszechniane przekonanie sugerujące, że osobami odpowiedzialnymi za błędy formalne i merytoryczne przy organizacji podróży byli ci pracownicy prezydenccy, którzy otrzymali moskiewskie świadectwa zgonów, datowane na śmierć w dniu 10 kwietnia 2010.

 

 

 

W140

Delegacja do Smoleńska  - która miała podróżować w towarzystwie Prezydenta

- składała się z:

 

Grup funkcyjnych (*)(***):

 

A.

Prezydent z żoną oraz najbliższymi współpracownikami.

B.

Urzędnicy prezydenccy.

C.

Urzędnicy państwowi.

D.

Generalicja.

E.

Osoby typu: „goście honorowi”.

F.

Personel pokładowy.

H.

Służby ochrony BOR.

__________________________________

 

Grup geograficznych miejsca zamieszkania, względnie pracy(**)(***):

 

Zamieszkujący w W-wie lub okolicach

Zamieszkujący z dala od W-wy.

 

 

 

 

 

 

(*) podział taki jest zasadny przy ocenie form zależności służbowych mogących wpłynąć na przebieg dojazdu lub zgrupowania przed odlotem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(**) podział taki jest zasadny przy ocenie przyjętych form dojazdu do lotniska Okęcie.

 

(***) Grupa funkcyjna może przenikać się z grupa geograficzną

Np. w wypadku

Generalicji mającej dostęp do służbowych środków transportu.

W150

Utrzymuje się ogromna niejasność, co okoliczności wyjazdu z Warszawy tej części członków delegacji, która podróżowała koleją. A miała ona odjechać z Warszawy do Katynia przed południem w piątek.

 

Jest rzucającym się w oczy:

- brak dokumentacji podróży,

- brak zwyczajowych pamiątek (liczne zdjęcia i filmy),

- świadkowie mówią o zaostrzonej dyscyplinie graniczno-celnej.

 

 

 

W160

Istnieją niespójne deklaracje A.Macierewicza odnośnie trybu przydzielenia mu środka lokomocji do Katynia.

Nie jest jasne (OCZYWISTE) to, że do Katynia dojechał on pociągiem razem z innym delegatami.

 

 

 

W170

W piątek 9 kwietnia o godz. 22.00 ogłoszono alarm o zagrożeniu terrorystycznym na terenie

Europy. To dotyczyło także Polski. W Polsce informacje o zagrożeniu podała:

Dyżurna Służba Operacji Sił Zbrojnych(*)

 

 

 

 

(*) okazuje się, że w Europie nikt o takim zagrożeniu nie słyszał.

Ponadto informacje portali, które to info podały, pousuwały już ich oryginalną treść ze swych stron.

 

W180

Nie ma informacji o obecności Lecha Kaczyńskiego w Polsce:

 

- już w piątek 9 kwietnia.

 

 

 

W190

Nie ma informacji o losach personelu pokładowego samolotu:

- stewardesy

- piloci

 

– już w piątek 9 kwietnia.

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin