formularz_konspektu.doc

(38 KB) Pobierz
…………………

                                                                       ………………………………………………………….…………

Imię i nazwisko, rok studiów, grupa

 

Poziom kształcenia (podkreślić): szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna

Klasa: ………….…

Podstawa programowa: Podstawa programowa z komentarzami. Tom 4. Edukacja historyczna
i obywatelska w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum. Historia i społeczeństwo, historia, wiedza o społeczeństwie, podstawa przedsiębiorczości, ekonomia w praktyce, wychowanie do życia
w rodzinie, etyka, filozofia, [Warszawa 2009], s. ... , poz. … .[zapis pozycji podstawy programowej]

i / lub program nauczania: …………………………………………………………………………………………………………

Temat lekcji: ..……………………………………………………………...………………………...........................

Cele ogólne:

- poznawcze(y):

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- kształcące(y):

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- wychowawcze(y):

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Cele operacyjne:

I. Wiadomości:

A. Zapamiętanie wiadomości:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

B. Zrozumienie wiadomości:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

II. Umiejętności:

C. Stosowanie wiadomości w sytuacjach typowych:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

D. Stosowanie wiadomości w sytuacjach problemowych, nowych:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Środki dydaktyczne:

1. Podręcznik:  ………………………………………………………………………. .

2. …………………..………………………………………………………………... .

3. …………….…………………………………………………………………… .

4. ……………………………………………………………………………………. .

 

Metody:

1. …………………………………………………………………………………….. .                           

2. …………………………………………………………………………………….. .

3. …….………………………………………………………………………………. .


T O K   L E K C J I

 

Ogniwa lekcji

(czas w minutach)

Treści merytoryczne

Czynności N/U

N - nazwa metody

U - system poleceń, pytań, skierowanych do ucznia.

Np. :N: Pogadanka.

U: W jaki sposób (…)?

Kształtowane umiejętności uczniów

I. Czynności organizacyjno-porządkowe

 

 

 

 

 

 

II. Rekapitulacja wtórna (ogniwo sprawdzające stopień opanowania wiadomości z ostatniej(ch) lekcji)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Ogniwo wiążące

 

 

[Najczęściej] Informacja nauczyciela

 

IV. Tok lekcji właściwej (opracowanie nowych treści)

[Poszczególne zagadnienia i czas w minutach]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Rekapitulacja pierwotna (sprawdzenie stopnia opanowania nowych treści, wnioski)

 

 

 

 

 

 

 

VI. Kontrola i ocena /VII/

 

 

 

 

 

 

 

VII. Praca domowa (zadanie, wyjaśnienie)

/VI/

 

 

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin