Szlachetny_cel_Jak_opowiadac_historie_ktore_przyniosa_darowizny_dobhis.pdf

(2925 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-Philipczyk
Projekt okładki: Jan Paluch
Fotografia na okładce została wykorzystana za zgodą Shutterstock.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/dobhis
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-1176-3
Copyright © Gnyszka Fundraising Advisors oraz Szczepan Kasiński 2015
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
S
PIS TREŚCI
P
ODZIĘKOWANIA
................................................................... 7
P
RZEDMOWA
......................................................................... 9
W
STĘP
................................................................................ 11
W
PROWADZENIE
.................................................................. 13
1.
H
ISTORIA PRZYCIĄGA UWAGĘ
................................................ 15
Historia, która amie schematy ......................................................18
Smutne dzieci odchodz .................................................................21
Zaanga owanie odbiorcy ................................................................23
Podsumowanie ...............................................................................24
2.
N
ASZA KAMPANIA
................................................................ 25
Do kogo mówimy? ........................................................................25
Nie zapominajmy o dzieciach .........................................................27
Szukaj trendsetterów ......................................................................28
Trafiamy do aktywnych .................................................................31
Co chcemy powiedzie ? ..................................................................32
Co powinni zapami ta odbiorcy Twoich komunikatów? ...............33
Komunikat, który trafia .................................................................34
Luka informacyjna .........................................................................34
3
Kup książkę
Poleć książkę
4
SPIS TREŚCI
Tytu lub nazwa maj znaczenie .....................................................35
Spójno komunikatów ..................................................................36
Przelicznik .....................................................................................37
Opowiadacz ...................................................................................38
Dobór mediów ...............................................................................40
Prasa ........................................................................................41
Telewizja ..................................................................................42
Radio ........................................................................................44
Internet ....................................................................................45
Facebook ..................................................................................45
Twitter .....................................................................................48
Instagram i Pinterest ................................................................50
YouTube ..................................................................................50
Blog .........................................................................................51
Mediaplan ................................................................................52
Rola call to action (wezwanie do dzia ania) .....................................53
Natychmiastowo .........................................................................54
cie ki dzia a ................................................................................54
Zbieraj zaanga owanych ................................................................55
Po zdobyciu szczytu .......................................................................56
Podsumowanie ...............................................................................58
3.
B
UDOWANIE NARRACJI
......................................................... 61
Dawid i Goliat ..........................................................................62
Prometeusz ...............................................................................63
Bohater ....................................................................................65
Opiekun ...................................................................................66
Weso ek ...................................................................................67
M drzec ....................................................................................67
Towarzysz ................................................................................68
W adca .....................................................................................68
Marka organizacji ..........................................................................69
Prosto i dobitnie ............................................................................71
Autorytet .......................................................................................73
Konsekwencja ................................................................................73
Kup książkę
Poleć książkę
SPIS TREŚCI
5
Pasja ..............................................................................................75
Zmiana wiata ..........................................................................76
Osobiste wiadectwo ................................................................76
Autentyczno ..........................................................................76
Antagonista ..............................................................................77
wiadomo zwyci stwa ............................................................78
Transformacja bohatera ............................................................79
Podsumowanie ...............................................................................79
4.
K
OMUNIKACJA KLUCZEM DO ZWYCIĘSTWA
.............................. 81
O czym mówisz? ............................................................................82
Kiedy chcesz to powiedzie ? .....................................................82
Kto si podpisuje? ..........................................................................83
Kana y komunikacji .......................................................................84
Startuj z hukiem ............................................................................84
Podtrzymywanie uwagi ..................................................................85
Wizualizacja ..................................................................................86
Zagrajmy w dobroczynno ............................................................88
Warunek wygranej ...................................................................88
Cel ...........................................................................................88
Akcja ........................................................................................88
Przeszkody ...............................................................................89
Regu y ......................................................................................89
Stwórzmy mod na pomaganie ......................................................89
Podsumowanie ...............................................................................90
A.
5
PRAW
D
ARCZYŃCY
............................................................ 91
B.
C
ZY TROSZCZYSZ SIĘ O
S
ŁUCHACZY
? ...................................... 95
C.
S
CHEMAT OPOWIEŚCI
........................................................... 97
D.
K
ALENDARZ OPOWIADACZA
.................................................. 99
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin