grudzień 2015.pdf

(1267 KB) Pobierz
Poniższy materiał odnosi się do artykułu „Od ogniska do żarówki” zawartego w nr 48. „Nauczycielki Szkoły
Podstawowej” na str. 4 i 5
Poniższy materiał odnosi się do artykułu „Od ogniska do żarówki” zawartego w nr 48. „Nauczycielki Szkoły
Podstawowej” na str. 4 i 5
Poniższy materiał odnosi się do artykułu „Od ogniska do żarówki” zawartego w nr 48. „Nauczycielki Szkoły
Podstawowej” na str. 4 i 5
Odczytaj i zapisz zaszyfrowane wyrazy.
A B C D E
1
nie ka naf wiet
2
pa oś ża wa
3
rów to le lam
E3, B2 D1, C3, E2
________________________________________________________________________________
D2, B3, C1
________________________________________________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________________________________________________
Znajdź informacje i zapisz, kto wynalazł powyższe przedmioty.
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Rozwiąż rebus, pomyśl i zapisz, do czego ludzie wykorzystywali tę rzecz w dawnych czasach, a do czego
przydaje się nam ona dzisiaj.
O
Dawniej:
Dziś:
p=g
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Poniższy materiał odnosi się do artykułu „Układ Słoneczny” zawartego w nr 48. „Nauczycielki Szkoły
Podstawowej” na str. 8 i 9
Model tellurium
Poniższy materiał odnosi się do artykułu „Mój list do świętego Mikołaja” zawartego w nr 48. „Nauczycielki
Szkoły Podstawowej” na str. 32
Przyjrzyj się uważnie, jak należy prawidłowo zaadresować kopertę.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin