Resident Evil.txt

(60 KB) Pobierz
CHRIS

Chris ma tylko szeć miejsc do przenoszenia przedmiotów, a ponieważ nie 
można po drodze wyrzucać zbędnych rzeczy, pamiętaj zawsze o tym, aby
miał zawsze jedno lub dwa miejsca wolne. Druga sprawa: zombiaków jest
wiele, amunicji jest mało. Jeżeli to tylko możliwe to próbuj omijać
kreaturki-często sš za mało zwrotne, aby zrobić Ci krzywdę. Nie 
przesdzaj też z save`owaniem, gdyż iloć stanu zapisu gry jest 
ograniczona.

MANSION
[MAPY F1 ORAZ F2]

Zaczynasz w holu głównym [F1/1]. Jeste tutaj całkowicie bezpieczny.
Przejdziesz automatycznie przez lewe drzwi, do jadalni. Udaj się do 
następnych drzwi [F1/7]. Zaatakuje Cię zombie, więc wróć do głównego
holu [F1/1]. Niestety Jill i Barry gdzie zniknęli, ale została
Berreta. We jš [Berreta]. Podejd do maszyny do pisania, we szpulki
[Ink-ribbon]. Za ich pomocš będziesz mógł save`ować na maszynach do 
pisania, ale jeszcze tego nie rób. Wróć do zombiego za jadalniš i
zabij go ze spluwy [pamiętaj, że zombie zabity jest wtedy, gdy 
pojawi się wokół nich duża plama krwi]. Od zabitego żołnierza Kennetha
weż dwa magazynki [Clip] do pistoletu i wracaj na poczštek [F1/1].
Udaj się w prawo przez niebieskie drzwi do pokoju [F1/3]. Przesuń
schodki pod pomnik, wejd na nie i cišgnij z góry mapę parteru.
Jeli za daleko przesuniesz schodki, to wyjd z pomieszczenia i wróć.
Wszystko będzie ok. Przesuń skrzynkę przy cianie, wejd do korytarza
[F1/4] i weż szpulki [Ink-ribbon, uważaj na zombie]. Udaj się teraz 
schodami w głównym holu na pierwsze piętro. Id w prawo do drógich
drzwi, znajdzież się w korytarzu [F2/2]. Weż kluczyk [Small key] 
leżšcy obok dzbanka. Id tym korytarzem do końca. Wyjd na balkon
[F2/3] i obejrzyj Foresta. We magazynek i uciekaj do głównego pokoju
[F2/1], zanim Cię kruki nie zaatakujš. Wejd do drzwi po przeciwnej 
stronie. Znajdujesz się w pokoju nad jadalniš [F2/4]. Zabij dwa zombie,
po czym przesuń i zrzuć, przez dziurę w barierce, niebieskš statuę.
Spadnie ona piętro niżej-do jadalni. Skieruj się teraz do następnych
drzwi, do korytarza [F2/5]. Będš tam trzy zombie, obok których postaraj
się przebiec nie używajšc broni. Jest to możliwe, ponieważ sš one w 
miarę niegrone-plujš kwasem. Gdy już je miniesz, udaj się na schody.
Na dole znów czajš się zombiaki, ale i je można wymijać. Od razu 
pobiegnij do pokoju za schodami [F1/5]. Spotkasz tam Rebeccę Chembers.
Z łóżka podnie [Mansion key]. Zapisz grę na maszynie do pisania.
Podejd do skrzyni i schowaj do niej: szpulki od save`ów, nóż, Small 
Key i F-Aid Spray [odnawia energię na maxa, używaj tylko wtedy, gdy 
Twój stan jest krytyczny]. Wyjmij magazynki i użyj opcji COMBN w Twoim
menu [start] tak, by z trzech magazynków pozostał jeden. W cišgu gry
spotkasz na swej drodze jeszcze wiele takich skrzyń. To sšTwoje 
przechowywalnie rzeczy. Wsadzaj tam zawsze zbędne w danym momencie 
mieci i nie przejmuj się, że zostawiłe jakš rzecz akurat w tym 
miejscu, bo w każdej ze skrzyń znajdziesz zawsze tš samš zawartoć.
Wychodzšc z tego pomieszczenia masz mieć przy sobie: Berettę, 
magazynek, Mansion key i trzy wolne miejsca. Tuż przed wyjciem Rebbeca
zada Ci pytanie odpowiedz YES. Panienka będzie pomagać Ci w dalszej
częci gry. Pobiegnij w przeciwnš stronę niż sš schody, aż znajdziesz 
się przed drzwiami [wymijaj zombie, w ostatecznoci odstrzel jakiego].
Za nim jest korytarz [F1/6], którym pobiegnij w Chrisa prawš [znów
uważaj na zombie-da się je wymijać] do znajomego Ci już korytarza
z poczštku gry [F1/7]. Pójd do pokoju z pianinem [F1/8] i przesuń
szafę. Z odkrytej częci półki we piewnik i spróbuj zagrać na 
pianinie [podejd do pianina i użyj znaleziony przed momentem piewnik].
Niestety, okazałe się kompletmym beztalenciem ale z pomocš przyjdzie
Ci Rebecca. Potrafi zagrać tę melodię, tylko musi trochę potrenować.
Gdy się zapyta czy może poćwiczyć, odpowiedz YES. Zajmie jej to trochę
czasu zanim nauczy się poprawnie grać Moonlight Sonata. W zwišzku z tym
udaj się do jadalni i podnie klejnot [BLUE JEWEL], który wypadł z 
rozbitej statuy. Podejd do kominka i cišgnij emblemat [EMBLEM].
Wracaj do pomieszczenia z pianinem i zobacz czy jest jaki postęp. 
Jeżli nic się nie zmieniło, to wróć do korytarza [F1/6] i zastrzel
zombiaka, który chowa się we wnęce [ o ile wczeniej tego nie zrobiłe].
Wejd do pomieszczenia po prawej [F1/9] i obejrzyj posšg małego tygrysa.
Znaleziony wczeniej klejnot [BLUE JEWEL] wsad w jego oko, a dostaniesz
w zamian medalik [WIND CREST]. Wyjd i skieruj się do pokoju obok 
[F1/10]. Z łóżka we magazynek. Radzę teraz ręcznie przeładować Berretę
na maxa [opcjš combn]. Podejd do biurka i poszperaj trochę. Zabij 
zombie [po czterech strzałach padnie, wycofaj się w bezpieczne miejsce
i jak wstanie, dokonaj egzekucji]. Jeszcze raz podejd do biurka 
i przeczytaj [KEEPER`S DIARY], a z szafy we amunicję [SHELLS]. Wróć
do pokoju, gdzie spotkałe Rebeccę [F1/5]. Schowaj do skrzyni znalezionš
przed chwilš amunicje do Shotguna oraz [Emblem] i zapisz grę.
Pamiętaj, aby po każdym save game chować szpulki [INK RIBBON] z powrotem
do skrzyni, gdyż zajmujš one tylko miejsce. Maszyny do pisania znajdujš
się na ogół przy skrzyniach, więc i tak zawsze będziesz mógł wyjšć 
szpulki. Pobiegnij teraz przez wejcie główne rezydencji [F1/1] do 
komnaty, gdzie znalazłe mapę [F1/3]. Otwórz drzwi po prawej. Klucz
nie będzie więcej potrzebny, więc gdy pojawi się pytanie czy można go
już wyrzucić, odpowiedz YES. Wejd do korytarza [F1/11] i biegnij na 
sam jego koniec, nie przejmuj się pieskami. Szybko otwórz drzwi i
zniknij za nimi. Przygotuj się-załaduj broń na maxa. Wracaj z powrotem
i stojšc w miejscu rozpraw się z pieseczkami. Nie pozwól, aby zbliżyły
się do Ciebie. Najlepiej strzelaj do nich, jak tylko pojawiš się na
ekranie. Kiedy już zrobisz czystkę, przesuń jednš z bršzowych szafek
i we magazynek [CLIP]. Id dalej do nowo odkrytej częci rezydencji.
Tuż za rogiem ronie zioło [GREEN HERB], we je, a jeżeli jest taka
potrzeba to zażyj. Dzięki temu zregenerujesz sobie trochę zdrowia.
Ogólna zasada jest jednak taka, aby w większoci przypadków chować
znalezione zioła do skrzyń, gdyż przydadzš się w póżniejszym okresie
gry. Pójd do końca tym zakrzywionym korytarzem i przejd przez drzwi
po prawej Chrisa. Zabij dwa zombie i skieruj się do najbliższych drzwi
po lewej stronie Chrisa. Jeste teraz w pokoju z obrazami [F1/13], które
przedstawiajš człowieka w różnych okresach jego życia-od narodzin do
mierci. Pod portretami sš przyciski, które należy wciskać w kolejnoci
od najmłodszego dziecka, przez człowieka w rednim wieku do starca i
mierci. Oto poprawna kolejnoć do wcinięcia: new born bayby [2.obraz],
infant [4], lively  boy [5], young man [3], tired middle-aged man [1],
bold-looking old man [6] oraz ostatni obraz, przedstawiajšcy mierć [7].
Jeżeli poprawnie wcisnšłe guziki, to ostatni portret powinien upać na
podłogę [jeżeli co nawaliło to wyjd z pomieszczenia i wróć, po czym
powtórz kombinację]. Za obrazem jest skrytka, z której we medalik
[STAR CREST]. Uciekaj szybko z pokoju, bo kruki mogš stać się ludożerne
[jeli wczeniej co namšciłe]. Wróć się kawałek i otwórz szare drzwi.
Rozpraw się z zombie [F1/14], we zioło rosnšce obok schodów i udaj się
do pokoju ze skrzyniš [F1/15]. Zioło proponuje schować na trudniejsze
czasy. Zapisz grę, wychodzšc musisz mieć przy sobie [WIND CREST] oraz
[STAR CREST]. Id teraz do korytarza prowadzšcego do ogrodu [F1/16].
Pokaż kundlowi, co o nim mylisz i id prosto w stronę pomieszczenia
ogrodowego [F1/17]. Jak widzisz drzwi sš zamknięte, ale po lewej stronie
jest tablica z czterema otworami. Wsad w nie [WIND CREST] oraz 
[STAR CREST]. Musisz znaleć jeszcze dwa pozostałe medaliki, aby 
otworzyć te drzwi. Wróć do pomieszczenia ze skrzyniš [F1/15], podnie
z ziemi chemikalia [CHEMICAL] i schowaj je do skrzyni, natomiast wyjmij
z niej emblemat [EMBLEM]. Udaj się przez hol główny [F1/1] do pokoju
z pianinem [F1/8] sprawdzić, jakie postępy zrobiła Rebbeca. Okaże się,
że dziewczyna potrafi już zagrać sonatę [Jeżeli by tak nie było, to
wpadnij tu za jaki czas-kiedy się wreszcie nauczy]. Po poprawnym 
zagraniu melodii otworzš się tajne drzwi za jej plecami. Wejd tam, we
[GOLD EMBLEM], a na jego miejsce wstaw [EMBLEM]. Pójd do jadalni 
[F1/2] i wstaw [GOLD EMBLEM] w miejsce starego, czyli nad kominkiem.
Zegar się przesunie, a Ty będziesz mógł wzišć z kryjówki bršzowy klucz
[MANSION KEY]. Pójd do pokoju ze skrzyniš [F1/5] i wyjmij z niej 
chemikalia [CHEMICAL] oraz kluczyk [SMALL KEY], a następnie 
skieruj się do rolinki [F1/18]. Po drodze na korytarzu [F1/6] spotkasz
jeszcze dwa zombie, o ile wczeniej ich nie wykosiłe. Jeżeli nie, to 
zrób to teraz. W pokoju z głodnš rolinš wsyp chemikalia [CHEMICAL] do
pompy. Chyba jej te nawozy trochę zaszkodziły... Przejd na drugš 
stronę pomieszczenia i we srebrny klucz [MANSION KEY]. Obok ronie 
trochę ziół [GREEN HERB], które możesz przenieć do skrzyni. Znajdziesz 
tu także czerwone zioło [RED HERB], które po zmieszaniu z zielonym 
potraja jego efekt. Id teraz tak, jakby szedł do pokoju ze skrzyniš 
[F1/5]. Gdy tylko wejdziesz do korytarza, gdzie do tej pory miałe 
trzy zombie [ chyba, że je zabiłe, ale szkoda amunicji], skieruj się 
od razu do drzwi po Chrisa lewej. W rodku [F1/19] znajdziesz złamanš 
strzelbę [BROKEN SHOTGUN] i magazynek [CLIP]. Otwórz biurko za pomocš 
małego klucza [SMALL KEY] i we amunicję do strzelby [SHELLS]. Musisz 
mieć teraz choć jedno wolne miejsce. Udaj się do korytarza, który 
znajduje się za miejscem, gdzie wyskakiwał pieski przez okna 
[za F1/11]. Po minięciu drzwi będziesz miał trzy kolejne. Pierwsze 
prowadzš do pomieszczenia [F1/21], gdzie sš dwa kundle ...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin