TID na MID zafira A silnik DTL.pdf

(3438 KB) Pobierz
Przekładka TID na MID.
Według:
Dziadek13.
Wtyczka żółta 26------------Wtyczka
szara 32
Ż1
-------------------5 (12v akumulator)
Ż2
-------------------1 (- masa)
Ż3
-------------------2 (czujka temperatury -)
Ż4
-------------------3 (czujka temperatury +)
Ż5
-------------------4 (tzw. po stacyjce 12v)
Ż6
brak-------------6 (obrotomierz), sygnał z licznika zielony przewód pin 20.
Ż7
-------------------7 (podświetlenie)
Ż8
-------------------8 (przełanczanie wyświetlacza data, radio)
Ż9
-------------------9 (linia z radia do sterowania wyświetlaczem)
Ż10
------------------10 (linia z radia do sterowania wyświetlaczem)
Ż11
------------------11 (linia z radia do sterowania wyświetlaczem)
Ż12
------------------12 (sygnał szybości)
Ż13
brak------------13 (do masy)
Ż14
brak------------14 (diagnostyka pin 8 w OBDII w zafirach obsługa przez pin 12 ale nie działa TECH)
Ż15
brak-------------15 (wolny)
Ż16
brak-------------16 (wolny)
Ż17
brak-------------17 (do masy)
Ż18
brak-------------18 (wolny)
Ż19
brak-------------19 (do mas)
Ż20
brak-------------20 (do masy)
Ż21
brak-------------21 (wolny / Automatyczna strzynia biegów)
Ż22
brak-------------22 (do masy)
Ż23
Brak-------------23 (do wyłącznika reset w manetce wycieraczek)
Ż24
Brak-------------24 (do wyłącznika funkcji w manetce wycieraczek)
Ż25
Brak-------------25 (wolny)
Ż26
Brak-------------26 (ilość paliwa) z licznika przewód niebiesko/czarny pin 25.
-------------------------27 (spalanie) podłączne do ECU pin 29.
-------------------------28,29,30,31,32 niepodłączone.
Opis dotyczy Zafiry 2.0 dtl z ECU EDC 15M bo taką miałem po ręką.
Tu jest zabudowany ecu w zafirach A foto z astry G ale tak samo jest zabudowany ECU.
Zdejmujemy nadkole od tyłu wciskamy kołeczki do środka i wyciągamy kołki rozporowe 3 sztuki
kołeczki musimy mieć nowe do składania lub poszukać na ziemi stare.
Odchylamy nadkole i widzimy u góry nasz ecu naciskamy dwoma palcami jedną ręką na blokady ecu a
drugą ciągniemy na dół i mamy go na zewnątrz.
Oczywiście wyjmujemy przewody z zaczepów widać gdzie na foto.
Tu widać jak wyczepić ecu z wtyczek.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin