PDT_Samolotowy_zalacznik.pdf

(131 KB) Pobierz
CAMO Aeroklub Wrocławski, Druk Nr AWR/T/D/03, Wyd.: 1, Zmiana 0 z dnia 21.08.2009
Załącznik 1 do Instrukcji Wypełniania PDT
Organizacja Zarządzania
Ciągłą Zdatnością do Lotu
(CAMO)
PL.MG.029
Typ statku powietrznego
POKŁADOWY DZIENNIK TECHNICZNY
Znaki rejestracyjne
Nalot całkowity
(z poprzedniego PDT)
Data
dzień / m-c / rok
Aeroklub Wrocławski
ul. Grabiszyńska 57, 53-503 Wrocław
Baza/Adres korespondencyjny: Lotnisko Szymanów, 51-180 Wrocław 49
tel. 071/387 83 23; tel./fax: 071/387 87 16
Nr PDT
Nr dok. operacyjnego
ZDATNOŚĆ DO LOTU STATKU POWIETRZNEGO
ARC
(Poświadczenie Przeglądu
Zdatności do Lotu) ważne do …
dzień / m-c / rok
Rodzaj czynności
CRS
(Poświadczenie Obsługi
Technicznej) Nr …
MS
(Świadectwo Ważności Obsługi
Technicznej) Nr …
Data
dzień / m-c / rok
Przy nalocie całkowitym
Najbliższa planowa obsługa
Ilość paliwa
[litry]
Ilość oleju
[litry]
Stan
Stan
Pobrano
początk
do lotu
Stan
Zużycie
po locie
CIĄGŁOŚĆ BEZPIECZEŃSTWA LOTÓW (ROZLICZENIE MPIS, POŚWIADCZENIE WYKONANIA PRZEGLĄDU PRZEDLOTOWEGO ORAZ CHRONOMETRAŻ)
Nr lotu
Nazwisko i Imię
pilota
Przegląd przedlotowy
Godzina
Podpis
nr lic./upoważn.
Lotnisko
Startu
Lądow.
Godzina
Startu
Lądow.
Rodzaj lotu
W
powie
trzu
Na
ziemi
Stan
licznika
motogodzin
Ilość
mth
Nalot
Ilość
całkowity lądow.
Godzina
zdania SP
Podpis
zdającego
1
2
3
4
5
Olej silnikowy
(rodzaj)
Nr
lotu
Paliwo
(rodzaj)
Opis usterki lub uwagi do SP
Nazwisko pilota/godzina/podpis
RAZEM
PODLICZYŁ
USTERKI ORAZ UWAGI DOTYCZĄCE STATKU POWIETRZNEGO
Sposób usunięcia usterki
Potwierdzenie usunięcia usterki (CRS)
1
2
3
4
5
Poświadcza się,
że
w/w czynności, za wyjątkiem jeśli podano inaczej, zostały wykonane zgodnie z wymaganiami Part-M/F / Part-145* i w odniesieniu do tych czynności statek powietrzny
uznany jest jako zdatny do użytkowania.
[Podać: datę – nr upoważnienia – nr zatwierdzenia organizacji – podpis]
/
*niepotrzebne skreślić
ZDANIE DO LOTU/PRZYJĘCIE PO LOCIE (LOTACH) STATKU POWIETRZNEGO PRZEZ PERSONEL ORGANIZACJI OBSŁUGOWEJ
Mechanik
(podpis – data – nr licencji lub upoważnienia)
Przekazanie SP do lotu przez personel techniczny
Mechanik
(podpis – data – nr licencji lub upoważnienia)
Przyjęcie SP po lotach przez personel techniczny
Przekazanie SP po locie (lotach) przez dowódcę
Poświadczenie wykonania pierwszego przeglądu
przedlotowego w danym dniu i przyjęcia SP
Pilot
(podpis – data – nr licencji lub upoważnienia)
Pilot
(podpis – data – nr licencji lub upoważnienia)
CAMO Aeroklub Wrocławski, Druk Nr AWR/T/D/03, Wyd.: 1, Zmiana 0 z dnia 21.08.2009
Organizacja Zarządzania
Ciągłą Zdatnością do Lotu
(CAMO)
PL.MG.029
Typ statku powietrznego
Załącznik 1A do Instrukcji Wypełniania PDT
POKŁADOWY DZIENNIK TECHNICZNY
Znaki rejestracyjne
Nalot całkowity
(z poprzedniego PDT)
Data
Aeroklub Wrocławski
ul. Grabiszyńska 57, 53-503 Wrocław
Baza/Adres korespondencyjny: Lotnisko Szymanów, 51-180 Wrocław 49
tel. 071/387 83 23; tel./fax: 071/387 87 16
C150
ARC
(Poświadczenie Przeglądu
Zdatności do Lotu) ważne do …
SP-KAN
28.09.2009
dzień / m-c / rok
Rodzaj czynności
Technicznej) Nr …
121,60
ZDATNOŚĆ DO LOTU STATKU POWIETRZNEGO
14.09.2009
dzień / m-c / rok
Nr PDT
Nr dok. operacyjnego
021/2009
01/2009/K
CRS
(Poświadczenie Obsługi
AWR/KAN/2009/001
MS
(Świadectwo Ważności Obsługi
Technicznej) Nr …
Data
01/KAN/2009
Przy nalocie całkowitym
Najbliższa planowa obsługa
PRACE PO 50MTH–PŁATOWIEC, 100MTH–SILNIK, 200MTH-SMIGLO
Ilość paliwa
[litry]
Ilość oleju
[litry]
Stan
Stan
Pobrano
początk
do lotu
Stan
Zużycie
po locie
28.09.2009
dzień / m-c / rok
128,20MTH
Ilość
mth
Nalot
Ilość
całkowity lądow.
Godzina
zdania SP
Podpis
zdającego
NOWAK
MAZUR
CIĄGŁOŚĆ BEZPIECZEŃSTWA LOTÓW (ROZLICZENIE MPIS, POŚWIADCZENIE WYKONANIA PRZEGLĄDU PRZEDLOTOWEGO ORAZ CHRONOMETRAŻ)
Nr lotu
Nazwisko i Imię
pilota
Przegląd przedlotowy
Godzina
Podpis
nr lic./upoważn.
NOWAK
28/2009
MAZUR
04/2009
Lotnisko
Startu
EPWS
EPWS
Lądow.
EPWS
EPWS
Godzina
Startu
Lądow.
Rodzaj lotu
W
powie
trzu
Na
ziemi
Stan
licznika
motogodzin
1
2
3
4
5
NOWAK
MAZUR
SZKOLNY
TRENING
45
5,0
28
4,5
53
0,5
70
1,0
98
5,5
98
5,5
28
4,5
33
4,5
70
1,0
65
1,0
08:11
09:23
08:30
09:35
08:55
10:55
0:25
1:20
0:05
0:04
7132,8
7133,3
7133,3
7134,7
0,50
1,40
122,10
123,50
4
1
09:10
11:05
Olej silnikowy
(rodzaj)
Nr
lotu
AERO D100
Opis usterki lub uwagi do SP
Paliwo
(rodzaj)
AVGAS 100LL
Nazwisko pilota/godzina/podpis
RAZEM
1:45
0:09
1,90
123,50
5
PODLICZYŁ
MAZUR
USTERKI ORAZ UWAGI DOTYCZĄCE STATKU POWIETRZNEGO
Sposób usunięcia usterki
Potwierdzenie usunięcia usterki (CRS)
1
2
3
4
5
BEZ UWAG
NIESPRAWNY REFLEKTOR KOŁOWANIA
NOWAK/09:10/
NOWAK
MAZUR/11:05/
MAZUR
WYMIENIONO ZARÓWKE REFLEKTORA KOŁOWANIA
14.09.2009 ;
AWR/01 ; PL.MF.029
ZYŁA
Poświadcza się,
że
w/w czynności, za wyjątkiem jeśli podano inaczej, zostały wykonane zgodnie z wymaganiami Part-M/F / Part-145* i w odniesieniu do tych czynności statek powietrzny
uznany jest jako zdatny do użytkowania.
[Podać: datę – nr upoważnienia – nr zatwierdzenia organizacji – podpis]
/
*niepotrzebne skreślić
ZDANIE DO LOTU/PRZYJĘCIE PO LOCIE (LOTACH) STATKU POWIETRZNEGO PRZEZ PERSONEL ORGANIZACJI OBSŁUGOWEJ
Mechanik
(podpis – data – nr licencji lub upoważnienia)
Przekazanie SP do lotu przez personel techniczny
Poświadczenie wykonania pierwszego przeglądu
przedlotowego w danym dniu i przyjęcia SP
Przekazanie SP po locie (lotach) przez dowódcę
Pilot
(podpis – data – nr licencji lub upoważnienia)
N/D
Mechanik
(podpis – data – nr licencji lub upoważnienia)
NOWAK 28/2009
Pilot
(podpis – data – nr licencji lub upoważnienia)
Przyjęcie SP po lotach przez personel techniczny
N/D
MAZUR 04/2009
Zgłoś jeśli naruszono regulamin