Seksualny_klucz_do_kobiecych_emocji_e_0151.pdf

(565 KB) Pobierz
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
“Seksualny klucz do kobiecych emocji”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Wydawnictwo Złote Myśli sp z.o.o
Niniejsza
Wydawcę.
publikacji
publikacja
Zabronione
bez
może
być
kopiowana,
zmiany
oraz
w
dowolnie
zawartości
się
jej
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
jakiekolwiek
zgody
pisemnej
wydawcy.
Zabrania
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 24.08.2006
Tytuł: Seksualny klucz do kobiecych emocji (fragment utworu)
Autor: J.D. Fuentes
Tłumacz: Piotr Obmiński
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Kup książkę
SPIS TREŚCI
PODZIĘKOWANIA.................................................................................................5
WSTĘP...................................................................................................................6
I. UWODZICIELSKA POTĘGA SŁOWA...................................................................8
II. KOBIETY NAPRAWDĘ SĄ INNE.......................................................................11
III. ROLA USZU W SEKSIE...................................................................................13
Powtórzenie materiału................................................................................................17
IV. JAK POMPOWAĆ W INNYCH LUDZI UCZUCIA?............................................18
A. Stymulacja werbalna...............................................................................................18
B. Nie rób oznacza Rób...............................................................................................19
C. Obrazowanie (imaging)...........................................................................................19
D. Znaczenie podobieństw..........................................................................................20
E. Ogólnikowość.........................................................................................................22
F. Historie
..................................................................................................................24
G. Bodziec i reakcja.....................................................................................................25
Krótkie powtórzenie materiału...................................................................................27
V. SMAK PRZYNĘTY............................................................................................29
Krótkie powtórzenie materiału...................................................................................33
VI. OJCIEC WIRGILIUSZ MÓWI „ODPRĘŻ SIĘ”..................................................34
Zła poezja = Intensywne podniecenie.........................................................................41
Krótkie powtórzenie materiału...................................................................................42
VII. KOBIECE EMOCJE........................................................................................44
Krótkie powtórzenie materiału...................................................................................45
VIII. KOBIECY JĘZYK I KOBIECE EMOCJE.........................................................47
Krótkie powtórzenie materiału...................................................................................55
IX. BLIŻSZE OBJAŚNIENIE CAŁEJ KWESTII......................................................58
Emocjonalna ekstrapolacja.........................................................................................62
X. TY MÓWISZ „POMIDOR”................................................................................63
XI. POLE BITWY I STUDNIA ŻYCZEŃ..................................................................71
XII. SIŁA „WIĘCEJ”.............................................................................................77
XIII. KSIĘŻNICZKA I D.P.P.A (DOWÓD PRZEZ PRZYJEMNĄ ANALOGIĘ)..........85
Krótkie powtórzenie materiału...................................................................................87
XIV. JAK KOBIETY DECYDUJĄ, CO JAKAŚ RZECZ „ZNACZY”............................89
Krótkie powtórzenie materiału...................................................................................90
XV. OTWIERANIE EMOCJONALNYCH „PRZESTRZENI” DANEJ KOBIETY.........93
Krótkie powtórzenie materiału...................................................................................96
XVI. EROTYCZNA METAFORA.............................................................................97
Krótkie powtórzenie materiału..................................................................................101
XVII. AMBIWALENCJA REFERENCYJNA..........................................................103
Krótkie powtórzenie materiału.................................................................................106
XVIII. OSOBISTE WARTOŚCI.............................................................................107
Krótkie powtórzenie materiału..................................................................................111
XIX. KOBIECA EROTYCZNA TRAMPOLINA.......................................................112
XIX. CO KOBIETA PRAGNIE ODCZUWAĆ..........................................................118
XX. OSZCZĘDZAJĄC SIĘ DLA BOHATERA.........................................................125
Krótkie powtórzenie materiału.................................................................................129
XXI. CZTERY KOBIECE „TRYBY FUNKCJONOWANIA”......................................131
Krótkie powtórzenie materiału.................................................................................136
Kup książkę
XXII. ZNACZENIE RYTMU,
CZYLI ZAHIPNOTYZUJ JĄ TEMPEM SWOICH SŁÓW........................................138
XXIII. UKRYTE PRZEKAZY................................................................................140
XXIV. WTRĄCONE MYŚLI..................................................................................141
XXV. (HIPNOTYCZNE, PERSWAZYJNE, UWODZICIELSKIE)
PRZEWODNICTWO............................................................................................142
Krótkie powtórzenie materiału.................................................................................143
XXVI. WEWNĘTRZNE BOGACTWO...................................................................144
XXVII. DWIE STRATEGIE UWODZENIA............................................................149
XXVII. ZARYS METODYKI UWODZENIA...........................................................154
Krótkie streszczenie...................................................................................................154
Krótkie powtórzenie materiału..................................................................................174
DODATEK I: PRZYKŁADOWE TEKSTY...............................................................176
DODATEK II: ZASADA RÓŻOWEGO SŁONIA.....................................................189
DODATEK III: TWOJE NIEWERBALNE SYGNAŁY.............................................192
Dodatkowe rady........................................................................................................196
DODATEK IV: PRZYKŁADY PRZYJEMNYCH OPISÓW......................................200
Kup książkę
SEKSUALNY KLUCZ DO KOBIECYCH EMOCJI -
darmowy fragment -
Złote Myśli
J.D. Fuentes
● str.
5
Podziękowania
Chciałbym podziękować następującym poprzednikom:
Nieżyjącemu już dr Miltonowi Ericksonowi, z którego prac
bezpośrednio wynika większość współczesnych metod sekretnej
perswazji.
Richardowi
Bandlerowi
wyjaśnili
i
i
Johnowi
Grinderowi,
(NLP),
większość
twórcom
którzy
dzieła
Programowania
zdekonstruowali,
Neurolingwistycznego
skodyfikowali
Ericksona, a następnie dokonali dramatycznych i radykalnych
postępów w całej tej dziedzinie.
Oraz Rossowi Jeffriesowi, który zastosował NLP do procesu
uwodzenia, jak też spopularyzował przełomowe odkrycie, że kobiety
racjonalizują naładowane erotyzmem metafory, jako coś niewinnie
poetycznego, choć jednocześnie budzą one w nich pożądanie.
J.D. Fuentes
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & J.D. Fuentes
Kup książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin