pakiet_113_Jak dbamy o zwierzeta domowe.pdf

(2221 KB) Pobierz
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 113, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
kacja
du
uzyczna
E
m
Jak dbamy o zwierzęta domowe?
Pokoloruj obrazki przedstawiające zwierzęta, które można
trzymać w domu.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
2
Podpisz części ciała psów i kotów.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
EDUKACJA matematyczna
p
acja
duk
rodnic
zyczne
E
zy
Wychowanie
a
z
r
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 113, s.
chowanie
y
W
fizyczne
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
ukacja
Ed
styczna
pla
EDUKACJA plastyka
3
zem
Ra
Rodzicami
z
kacja
Napisz w punktach, czego przede wszystkim potrzebują
du
uzyczna
E
m
do życia psy i koty.
mądra głowa
ukacja
Ed
lastyczna
p
Psy i koty potrzebują:
d
d
aca
wa
Pr
omo
aca
wa
Pr
omo
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
zem
Ra
Rodzicami
z
Młody naukowiec
4
Odpowiedz na pytania.
Co oznacza, kiedy pies pokazuje zęby i warczy?
acja
u
Czym
d
t
k
matycz
się żywi kot tuż po urodzeniu?
E
a
e
na
m
Czy żółwia wodnego można trzymać w kojcu?
Czym się karmi rybki?
Gdzie można kupić karmę dla zwierząt?
Jaki lekarz leczy zwierzęta?
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
5
Połącz zwierzęta z odpowiednimi miejscami, w których
przebywają one w domu. Które zwierzęta mają takie
samo schronienie? Ile ich jest?
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
obrazkowi. Powiedz, jak wygląda Ada? Jaki jest Jaś?
ukacja
Ed
uzyczna
m
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Poznajmy się!
ucznia,
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla
TO JEST KARTA:
pakiet 113, s.
1
Z KLASY:
To są Ada i Jaś, uczniowie pierwszej klasy. Przyjrzyj się uważnie
obrazkowi. Powiedz, jak wygląda Ada? Jaki jest Jaś?
Ad@ i J@ś
3
na matematycznej wyspie
materiały dla ucznia
Ad@ i J@ś
KARTA:
..........................................
Poznajmy się!
Z KLASY:
.......................................
Ada? Jaki jest Jaś?
obrazkowi. Powiedz, jak wygląda
EDUKACJA społeczna
1
na matematycznej wyspie
materiały dla ucznia
To są Ada i Jaś, uczniowie pierwszej klasy. Przyjrzyj się uważnie
ukacja
Ed
po
ł
eczna
s
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Jak dbamy o zwierzęta domowe?
EDUKACJA społeczna
EDUKACJA zajęcia techniczne
ukacja
Ed
po
ł
eczna
s
cia
aj
ę
chniczne
e
t
uk
Ed
lastyczna
p
Pewnego dnia Jaś obserwował pszczołę
chodzącą z drugiej strony szyby. Potem
narysował jej drogę. Narysuj w tabelce strzałki
wskazujące, w którą stronę poruszała się
pszczoła.
acja
EDUKACJA angielski
EDUKACJA angielski
zajęcia komputerowe
Z
Z
EDUKACJA zajęcia techniczne
cia
n
aj
ę
yk
iczne
z
ch
lsk
te
J
ę
gie
i
an
zyk
J
ę
ngielski
a
j
ę
cia
Za
omputerowe
k
Droga pszczoły po szybie:
zajęcia komputerowe
EDUKACJA przyrodnicza
j
ę
cia
e
Za
omp
acj
rowe
k
ut
a
k
u
Ed
rodnic
p
rzy
za
kacja
du
astyczna
E
pl
EDUKACJA przyrodnicza
EDUKACJA muzyczna
ukacja
Ed
zyrodnicza
r
ukacja
Ed
uzyczna
m
EDUKACJA polonistyczna
EDUKACJA muzyczna
p
j
ukac
c
a
c
j
Ed
uzy
a
zn
a
m
uk
istyc
d
on
zna
E
ol
p
EDUKACJA polonistyczna
c
a
uka
s
j
y
ni
Ed
l
kacj
t
a
czna
du
tematycz
o
o
E
p
a
na
m
EDUKACJA matematyczna
EDUKACJA matematyczna
Wychowanie zyczne
ukacja
e
aty
Ed
at
h
m
wa
cz
i
na
m
c
o
zn
n
e
y
W
fizyc
e
2
Policz i wpisz poniżej, ile razy pszczoła poruszała się w:
Wychowanie zyczne
pl
owanie
ych
W
fizyczne
ukacja
Ed
astyczna
cam
i
lewą stronę
w dół
mądra głowa
EDUKACJA plastyka
ukacj
j
a
kac
a
Ed
u
styczna
Ed
la
styczna
p
la
p
prawą stronę –
zem
Ra
Rodzicami
z
poziomo
d
EDUKACJA plastyka
ukacja
Ed
lastyczna
p
w górę
zem
Ra
Rodzicami
z
pionowo
mądra głowa
d
d
d
aca
wa
Pr
omo
aca
wa
Pr
omo
aca
wa
Pr
omo
aca
wa
Pr
omo
zem
Ra
Rodzicami
z
zem
Ra
Rodzicami
z
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 113, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
howanie
3
Wyc
Narysuj szlaczek na podstawie tabelki. Zacznij od kropki.
czne
fizy
9
1
acja
duk
tyczna
E
plas
2
3
1
1
3
2
1
1
2
2
5
5
2
2
1
2
3↑
3
kacja
du
astyczna
E
pl
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 113, s.
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
4
owan
Narysuj
ych
yczne
ie
W
fiz
ciekawy kształt. Użyj tylko kresek pionowych i poziomych.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
5
Porównaj długości przedmiotów bez mierzenia. Wyniki zapisz
za pomocą odpowiedniego znaku.
cam
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin