pakiet_112_Zwierzeta - bohaterowie.pdf

(1529 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 112, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Zwierzęta – bohaterowie
1
Opowiedz, co widzisz na ilustracjach. Czy przedstawione
na nich psy można nazwać bohaterami?
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
2
kacja
du
astyczna
E
pl
Dokończ zdanie.
Psy przedstawione na ilustracjach są bohaterami, ponieważ
3
Przeczytaj wyrazy od końca, a dowiesz się, jakie zwierzęta 
pomagają w leczeniu ludzi. Przepisz wyrazy.
YN IFLE D
EINOK
YSP
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 112, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
Do
ia
it yourself!
c
j
ę
Za
omputerowe
k
Listen and put
or
×
. Posłuchaj i wstaw 
lub 
×
.
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
2
Listen and colour. Posłuchaj i pokoloruj. 
a
1.
duk
m
cj
t
a
cz
E
e
a
y
t
ma
na
2.
3.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Publikacja bezpłatna
acja
duk
tyczna
E
s
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 112, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
Look, read and write.
cia
aj
ę
puterowe
Z
om
Spójrz, przeczytaj i napisz.
k
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
1. I’ve got one
2. I’ve got two
acja
du
t
k
matycz
na
a
e
3.
E
I’ve got
m
.
.
.
.
.
.
Publikacja bezpłatna
two
4. I’ve got two
5. I’ve got two
owan
ych
yczne
ie
fiz
6.
W
I’ve got
two
acja
duk
tyczna
E
s
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 112, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Zwierzęta – bohaterowie
Ratownicy górscy mają psa, który pomógł odnaleźć już 13 
zaginionych osób. Wykonaj polecenia związane z liczbą 13.
• Powiedz, jaka to liczba. 
13
•  
cj
arysuj 13 kropek. 10 kropek otocz zieloną pętlą, pozostałe 
N
a
a
duk
tyczna
E
plas
kropki otocz czerwoną pętlą.
• Napisz, ile jest kropek w czerwonej pętli.  
kacja
du
astyczna
E
pl
• Wpisz cyfrę dziesiątek. 
• Wpisz cyfrę jedności.     
•  
ykonaj w zeszycie te same 
W
polecenia dla liczb 17 i 20.
2
Liczbę 16 można przedstawić 
na liczydłach w ten sposób:
Przedstaw w podobny sposób 
liczby zapisane pod obrazkami.
cam
i
14
Publikacja bezpłatna
18
Wybierz dowolną liczbę 
od 10 do 19.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 112, s.
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
owan
Zapisz wartość wszystkich banknotów i monet.
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
c
a
uka
yc
j
zn
d
W każdej liczbie podkreśl na niebiesko cyfrę dziesiątek, 
a
E
plast
a na brązowo – cyfrę jedności.
Wypisz wszystkie liczby:
4
• od 0 do 10 od najmniejszej do największej.
• od 10 do 20 od największej do najmniejszej.
cam
i
• parzyste od 5 do 17
nieparzyste od 0 do 12
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin