Układ kierowniczy-Zacięcie w układzie kierowniczym przy małej prędkości podczas manewrowania.doc

(27 KB) Pobierz
Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707

Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707

B3EW010TQ0 : Wersja 4 dla 08/01/2016

Anuluje i zastepuje dokument 08/01/2015

DLA : 508 I BEZ ŁAŃC.TRAKC. HYBRYDA I DIESEL TURBO DW10CTED4 FAP OD OPR 12670 DO OPR 13657

EFEKTY OPISYWANE PRZEZ KLIENTA :

Zacięcie w układzie kierowniczym przy małej prędkości podczas manewrowania

WARUNKI WYSTĄPIENIA :

Podczas manewrowania na rondach przy małej prędkości

1. POCHODZENIE

Oprogramowanie kalkulatora zespołu elektropompy układu kierowniczego ze wspomaganiem (GEP).

2. INTERWENCJA PO SPRZEDAŻNA

2.1. Teleprogramowanie

UWAGA : Narzędzie diagnostyczne musi być zaktualizowane zgodnie z ostatnią wersją oprogramowania dostępną na serwerze

Wykonać teleładowanie ostatniego oprogramowania kalkulatora zespołu elektropompy układu kierowniczego ze wspomaganiem dostępnego na serwerze obsługi posprzedażnej.

Numer referencyjny oprogramowania po teleładowaniu jest następujący (Patrz poniższa tabela ).

508 I DIESEL TURBO DW10CTED4 FAP

Oznaczenie

Dostawca

System

Aplikacja

Wersja

Wydanie oprogramowania

9691869480

1C

58

61

22

FF04

Po teleładowaniu : Wyłączyć stacyjkę (zapłon) i zaczekać na uśpienie sieci multipleksowanej.

Sprawdzić, czy nie występują kody usterek.

2.2. Czas naprawy

Czas fakturowany : 0,60H.

Kod operacji : 99F04A.

3. ROZWIĄZANIE SERYJNE

Od nr.OPR 13658 : Zastosowanie nowego oprogramowania.

UWAGA : Nie sporządzać więcej raportu ze zdarzenia (CRI) dla zasygnalizowania incydentu, który wystąpił w pojeździe wyprodukowanym przed wprowadzeniem seryjnej zmiany ; Natomiast,zgłoszenie incydentu technicznego(ZIT)należy wysłać w przypadku ponownego wystąpienia tego incydentu po zastosowaniu tej informacji lub w przypadku każdego incydentu mającego miejsce w pojeżdzie o numerze fabrycznym pożniejszym od zmiany seryjnej.

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin