Technical Service Bulletin (TSB) - VF38ERHHACL056707
B3EW010TQ0 : Wersja 4 dla 08/01/2016
Anuluje i zastepuje dokument 08/01/2015
DLA : 508 I BEZ ŁAŃC.TRAKC. HYBRYDA I DIESEL TURBO DW10CTED4 FAP OD OPR 12670 DO OPR 13657
EFEKTY OPISYWANE PRZEZ KLIENTA :
Zacięcie w układzie kierowniczym przy małej prędkości podczas manewrowania
WARUNKI WYSTĄPIENIA :
Podczas manewrowania na rondach przy małej prędkości
1. POCHODZENIE
Oprogramowanie kalkulatora zespołu elektropompy układu kierowniczego ze wspomaganiem (GEP).
2. INTERWENCJA PO SPRZEDAŻNA
2.1. Teleprogramowanie
UWAGA : Narzędzie diagnostyczne musi być zaktualizowane zgodnie z ostatnią wersją oprogramowania dostępną na serwerze
Wykonać teleładowanie ostatniego oprogramowania kalkulatora zespołu elektropompy układu kierowniczego ze wspomaganiem dostępnego na serwerze obsługi posprzedażnej.
Numer referencyjny oprogramowania po teleładowaniu jest następujący (Patrz poniższa tabela ).
508 I DIESEL TURBO DW10CTED4 FAP
Oznaczenie
Dostawca
System
Aplikacja
Wersja
Wydanie oprogramowania
9691869480
1C
58
61
22
FF04
Po teleładowaniu : Wyłączyć stacyjkę (zapłon) i zaczekać na uśpienie sieci multipleksowanej.
Sprawdzić, czy nie występują kody usterek.
2.2. Czas naprawy
Czas fakturowany : 0,60H.
Kod operacji : 99F04A.
3. ROZWIĄZANIE SERYJNE
Od nr.OPR 13658 : Zastosowanie nowego oprogramowania.
UWAGA : Nie sporządzać więcej raportu ze zdarzenia (CRI) dla zasygnalizowania incydentu, który wystąpił w pojeździe wyprodukowanym przed wprowadzeniem seryjnej zmiany ; Natomiast,zgłoszenie incydentu technicznego(ZIT)należy wysłać w przypadku ponownego wystąpienia tego incydentu po zastosowaniu tej informacji lub w przypadku każdego incydentu mającego miejsce w pojeżdzie o numerze fabrycznym pożniejszym od zmiany seryjnej.
mimi31