ustawienia-stolikow-w-sali-lekcyjnej-12.pdf

(623 KB) Pobierz
USTAWIENIA STOLIKÓW W SALI LEKCYJNEJ
1.TRADYCYJNE, najczęstsze przy pracy
samodzielnej lub w parach.
2.
LABORATORYJNE,
sprzyja pracy w parach.
Uczniowie siedzą naprzemiennie - na przeciwko
siebie, mogą pracować z różnymi przedmiotami.
3.
W PODKOWĘ,
ułatwia komunikację z całą klasą,
świetne do omawiania różnych zagadnień na
forum. Dywan może być z tyłu lub z przodu.
Nauczyciel/ka ma swobodny dostęp do
wszystkich uczniów.
4.
W KWADRAT,
tworzy przestrzeń do rozmów.
Przy tym ustawieniu nie korzystamy z tablicy.
5.
BLIŹNIACZE,
sprzyja pracy w większych grupach,
sprawdza się przy pracy metodą projektu.
6.
W LITERKĘ L,
do zajęć grupowych/projektowych
różnego typu, łatwo się modyfikuje.
USTAWIENIA SALI
7.
W JODEŁKĘ,
do pracy w grupach, z dobrą
widocznością nauczyciela/ki i uczniów.
8. ZESPOŁOWE, do pracy w dużych grupach.
9.
SWOBODNE,
do pracy projektowej, twórczej,
swobodnej.
LEGENDA:
biurko nauczyciela
ławki uczniów
miejsca uczniów
dywan, miejsce zabaw
Zgłoś jeśli naruszono regulamin