Bugs 1 Rozklad Materialu.doc

(160 KB) Pobierz
Bugs1TB

ROZKŁAD MATERIAŁU DO PODRĘCZNIKA BUGS 1

 

Rozdział

Funkcje językowe

Materiał gramatyczny

Słownictwo

Sprawnosci językowe

Zgodność z podstawą programową

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Hide and seek

• Powitanie i zastosowanie zwrotu grzecznościowego

 

 

 

• Przedstawianie osób

 

 

 

 

 

• Wskazywanie zwierząt

 

 

 

• Poznawanie świata przyrody. Rozróżnianie

i nazywanie stadiów

rozwoju motyla

 

 

• Określanie pory na daną czynność

 

 

• Określanie pogody

 

 

• Pytanie o tożsamość

i położenie

• Imiona własne

i pospolite

 

 

 

• Zdania z operatorem

am /is: I am

• Zaimek wskazujący this

• Przedimek nieokreślony

 

 

• Zdania z operatorem

am /are /is

 

 

• Formy skrócone

czasownika to be: it’s

 

 

 

 

• Zdania z podmiotem pozornym

 

 

• Zdania z podmiotem domyślnym

 

• Zdania z operatorem

am /is /are

Is it …? Yes, it is /No, it isn’t

Zdania typu wh-questions

Hello, Ladybird /Bee /Snail / Caterpillar

How are you today?

Fine

 

I am Snail.

This is Colin.

Colin is a caterpillar.

 

 

 

Here’s … a snail.

This is a snail.

 

 

from an egg to a butterfly

You are a little egg /caterpillar / butterfly.

It’s an egg /it’s a caterpillar /

it’s asleep /it’s a butterfly.

 

It’s time for English /

to finish now /to say goodbye.

 

 

It’s hot and sunny.

 

 

Is Colin a snail?

No, he isn’t.

Who’s this?

Where’s … ? Here!

Where’s Colin?

Słuchanie i mówienie

• Nawiązywanie znajomości –

piosenki na powitanie: Hello song; Hello, Colin

• Słuchanie i śpiewanie piosenek:

Are you ready?; Where’s Colin?; Goodbye song

• Zabawa w Yes /No i True /False

 

 

Słuchanie i działanie/ruch

• Pantomima. Numerowanie kolejnych etapów rozwoju motyla

• Zabawy w Simon Says, w chowa-nego, głuchy telefon, Find and colour, Bingo rysunkowe

• Wycinanie kart z rysunkami

• Wykonanie miniksiążeczki z     historyjką i okładki do książeczki

• Słuchanie historyjki i samodzielne układanie ilustracji w kolejności wydarzeń

 

Słuchanie

• Słuchanie historyjki Hide and seek

 

Mówienie

• Zabawa w składanie propozycji– Let’s …

• Ćwiczenie zachowań w sytuacjach społecznych

• Interdyscyplinarność:

odniesienie do wiedzy ogólnej z biologii,rozwijanie w uczniach szacunku do zwierząt

• Kształtowanie u uczniów wiary we własne możliwości językowe

• Rozwój umiejętności plastycznych i estetycznych

• ćwiczenie umiejętności dokonywania samooceny i nagradzania się zapracę

• Rozwijanie postaw auto-nomicznych, ćwiczenieumiejętności decydowania i wyrażania opinii

zkład

 

 

 

Rozdział

Funkcje językowe

Materiał gramatyczny

Słownictwo i tematyka

Sprawności językowe

Zgodność z podstawą programową

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Hide and seek

• Liczenie w zakresie 1-5, liczenie elementów zbioru

 

 

• Wyrażanie własnych uczuć, emocji i postaw wobec zjawisk

 

 

 

• Wyrażanie pozytywnej oceny wobec zjawisk

 

 

• Wydawanie poleceń

 

 

 

 

 

 

• Wyrażanie propozycji

 

 

 

 

• Wyrażanie wiedzy

 

 

 

• Samoocena wiedzy

 

 

 

• Wyrażanie preferencji

 

 

• Pożegnanie

• Liczebniki główne

 

 

 

• Krótkie odpowiedzi twierdzące
i przeczące

 

 

 

 

 

 

 

• Tryb rozkazujący

 

 

 

 

 

 

• Zdania typu Let’s …

 

 

 

 

• Forma przecząca z operatorem don’t

 

 

• Przymiotnik z partykułą:

happy with

Cyfry 1-5

Count boys and girls

 

Ocena pozytywna: Good

Potwierdzenie: Yes

Zaprzeczenie: No

Zadowolenie: Yoo-hoo! Yippee!Hurray!

 

 

Good idea. Yes, you are right.Yes, maybe, Hurray!

 

 

Stand up /Clap your hands /Turn around / Sit down / Close your eyes /Find the caterpillars /Do this ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin