Adventurers! - starter.pdf

(1380 KB) Pobierz
dla graczy · system · iii
ADVENTURERS!
Kraków 2014
Spis treści
Część dla graczy
5
1. Wstęp
5
2. Rozstrzyganie akcji
5
3. Statystyki i współczynniki
pomocnicze
5
4. Tworzenie postaci
5
5. Umiejętności
6
7. Odzyskiwanie sprawności
postaci
8
8. Rozwój postaci
8
9. Ekwipunek
9
10. Moce
11
11. Zasady dodatkowe
12
Część dla MG
1. Wstęp
2. Rozstrzyganie akcji
3. Heroizm i Doświadczenie
4. Niebezpieczeństwa
5. Dopasuj grę
6. Bestiariusz
8. Modyfikacje potworów
13
13
13
13
14
15
16
19
12. Osobistości Camelotu
13. Moce i relikty
14. Nowe zdolności
potworów
26
27
28
Setting: Camelot
21
1. Poszukiwacze przygód,
przybywajcie na ratunek! 21
2. Krew w Camelocie
21
3. Życie w Camelocie
21
4. Religia i Faerie
22
5. Koncepcje postaci
22
6. Nowe umiejętności
23
7. Nowy sprzęt
23
8. Tajemnice Camelotu
25
9. Pomysły na drużynę
25
10. Aspekty settingu
25
11. Ciekawe miejsca
26
Część dla graczy
1. Wstęp
Adventurers!
to kompletny system RPG na jedynie 81 stronach! Nieba-
wem opublikujemy także równie krótkie przygody i światy. Na co cze-
kasz? Poprowadź swoich podróżników na spotkanie przygodzie!
2. Rozstrzyganie akcji
Rzuć 2k6 + Współczynnik,
jeśli uzyskasz więcej niż 7 – osiągnąłeś
sukces (poziom trudności można modyfikować).
Rzut przeciwstawny.
Rzucacie 2k6 + Współczynnik, wyższy wynik
wygrywa. Dwie jedynki oznaczają Krytyczną Porażkę, zaś dwie szóstki
oznaczają Wyjątkowy Sukces.
Heroizm.
Po rzucie możesz wydać 1 punkt Heroizmu, aby dodać 1 do
wyniku lub wykonać test od nowa.
Modyfikatory testów:
B. łatwy +4 Łatwy +2 Trudny -2 B. trudny -4
3. Statystyki i współczynniki pomocnicze
Postać opisują trzy współczynniki o wartościach od -1 do 5.
Siła
(Si) – tężyzna fizyczna i żywotność;
Zręczność
(Zr) – zwinność i podstawowa obrona;
Umysł
(Um) – inteligencja, pomysłowość, wiedza;
Współczynniki pomocnicze:
Atak
(Atk) – zależy od broni i umiejętności (patrz: Ekwipunek)
Obrona
(Obr) – bazuje na Zręczności, modyfikowana przez pancerz
Heroizm
(Her) - początkowo jest to wartość Umysłu. Może wzrastać,
ale wraca do wartości wyjściowej na początku każdej przygody
Wytrzymałość
(Wyt) = Siła + Zręczność + 3
Jeśli Wytrzymałość spadnie do zera, postać umiera.
4. Tworzenie postaci
Wybierz Imię oraz Koncepcję postaci.
Współczynniki.
Podziel 6 punktów pomiędzy współczynniki. Wylicz
współczynniki pomocnicze.
Umiejętności.
Wybierz dwie umiejętności (zobacz 5 – Umiejętności)
Ekwipunek.
25 monet na ekwipunek (zobacz 9 – Ekwipunek)
4 · system · dla graczy
4
Zgłoś jeśli naruszono regulamin