W_sieci_korzysci_Jak_wykorzystac_LinkedIn_w_kontaktach_zawodowych_wsieko.pdf

(1383 KB) Pobierz
Tytuł oryginału: The Power Formula for LinkedIn Success (Second Edition – Entirely
Revised): Kick-start Your Business, Brand, and Job Search
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-9200-2
Copyright ©2013 Wayne Breitbarth
All rights reserved.
No part of this book may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any
means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written
permission from the publisher.
LinkedIn is a registered trademark of LinkedIn Corporation. The author is not associated
with any product or vendor mentioned in this book unless otherwise noted. LinkedIn does
not endorse any of the material contained herein.
Polish edition copyright © 2015 by Helion S.A.
All rights reserved.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich
wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/wsieko
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
O ksi ce
...................................................................................13
Wprowadzenie
..........................................................................15
Nigdy nie chcia em rejestrowa si w tym serwisie!
Rozdzia 1.
Nowy punkt widzenia na media spo eczno ciowe ...23
Wzór na sukces z LinkedIn
Twoje niepowtarzalne do wiadczenie
Twoje niepowtarzalne relacje
Narz dzie
Rozdzia 2.
Projekt na milion boksów ......................................29
LinkedIn — aby niewidoczne sta o si widoczne
Rozdzia 3.
Konkrety ................................................................41
Profil w serwisie LinkedIn — podstawy
Rozdzia 4.
B yskawiczna wizytówka ........................................47
Profil w LinkedIn — osobista ramka identyfikacyjna
Imi i nazwisko
Zdj cie
Nag ówek
Kup książkę
Poleć książkę
8
W SIECI KORZY CI
Rozdzia 5.
yciorys na sterydach ............................................55
Profil w LinkedIn — do wiadczenie
Rozdzia 6.
Poka si z najlepszej strony ..................................61
Profil w LinkedIn — kolejne pozycje z górnej ramki
Lokalizacja i bran a
Wykszta cenie
Informacje kontaktowe
Witryny internetowe
Adres URL profilu publicznego
Rozdzia 7.
Brawo! ..................................................................71
Profil w LinkedIn — podsumowanie
Podsumowanie
Specjalizacja
Rozdzia 8.
Nie s dzisz, e jeste dobry? ..................................81
Profil w LinkedIn — rekomendacje
Ile rekomendacji powinienem mie ?
Co powinno by napisane w moich rekomendacjach?
Dlaczego rekomendacje s tak wa ne?
Wskazówki dotycz ce pozyskiwania rekomendacji
Rozdzia 9.
Nie jeste szarym Kowalskim .................................89
Profil w LinkedIn — przesy anie plików,
dodatkowe sekcje i narz dzia
Przesy anie plików
Specjalne sekcje profilu
Narz dzia
Rozdzia 10.
Kogo chcia by znale ? ......................................105
Wyszukiwanie w LinkedIn
Zapisz wyszukiwanie
112
Kup książkę
Poleć książkę
Spis tre ci
9
Rozdzia 11.
Znalaz em Ci , ale nie wiem,
co mam z Tob zrobi .........................................115
Kontaktowanie si ze znalezion osob
Funkcja przedstawie
Rozdzia 12.
Gdzie tam kryje si z oto ....................................123
Poszerzanie sieci kontaktów
Importowanie kontaktów
Nawi zywanie kontaktu z kolegami ze szko y
Outlook Social Connector
„Osoby, które mo esz zna ”
Akceptowanie lub odrzucanie pró b
o nawi zanie kontaktu
Nawi zywanie kontaktu z konkurentami
Tagi
„Kto wy wietla Twój profil”
Rozdzia 13.
S owa kluczowe to podstawa ..............................135
Maksymalizacja szans na to, aby znale innych
i samemu da si znale
Dok adne frazy
Operator „I”
Operator „LUB”
Operator „NIE”
Optymalizacja profilu pod k tem s ów kluczowych
Rozdzia 14.
Obecno firm w LinkedIn ...................................143
Poszukiwanie firm i informacji na ich temat
Polityki i procedury zwi zane z social media
Rozdzia 15.
Nadaj swojej obecno ci w LinkedIn
wi kszy impet ......................................................151
Potencja grup
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin