3klasa_matma.pdf

(9104 KB) Pobierz
Karta nr 1a. Orientacja przestrzenna.
Edukacja wczesnoszkolna. Obudowa dydaktyczna dla klasy trzeciej. Karty pracy
1. Opowiedz, co widzisz na rysunku.
ALA
HOAN
2. Przeczytaj zdania. Zastanów się, gdzie siedzą dzieci.
Jola ma kokardy we włosach.
Tomek siedzi między Jolą a Alą.
Franek siedzi naprzeciwko Hoana.
Celinka siedzi naprzeciw Ali i pomiędzy Frankiem a Jolą.
Karta pracy nr 1b. Orientacja przestrzenna.
Edukacja wczesnoszkolna. Obudowa dydaktyczna dla klasy trzeciej. Karty pracy
3. Wytnij imiona dzieci. Uzupełnij narysowany schemat.
4. O co możemy jeszcze zapytać?
JOLA
FRANEK
TOMEK
HOAN
ALA
CELINKA
Karta pracy nr 2. Orientacja przestrzenna.
Edukacja wczesnoszkolna. Obudowa dydaktyczna dla klasy trzeciej. Karty pracy
1. Wykonaj rysunek zgodnie z poleceniami.
Znajdź zaznaczony punkt. Narysuj linię prostą 12 kratek w prawo, 12 kratek w górę,
2 kratki w lewo, 2 kratki w dół, 2 kratki w lewo, 2 kratki w dół, 4 kratki w lewo, 2 kratki
w górę, 2 kratki w lewo, 2 kratki w górę, 2 kratki w lewo, 12 kratek w dół.
Pokoloruj rysunek. Jakie elementy możesz dorysować?
Karta pracy nr 3. Orientacja przestrzenna.
Edukacja wczesnoszkolna. Obudowa dydaktyczna dla klasy trzeciej. Karty pracy
Karta pracy nr 4. Orientacja przestrzenna.
Edukacja wczesnoszkolna. Obudowa dydaktyczna dla klasy trzeciej. Karty pracy
Zgłoś jeśli naruszono regulamin