a_26_2014_01_01.pdf
(
171 KB
)
Pobierz
Nazwa kwalifikacji:
Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Oznaczenie kwalifikacji:
A.26
Numer zadania:
01
Arkusz zawiera informacje prawnie chronione
do momentu rozpoczęcia egzaminu
Wypełnia zdający
Numer PESEL zdającego*
Układ graficzny © CKE 2013
Miejsce na naklejkę
z numerem PESEL i z kodem
ośrodka
A.26-01-1 .
Czas trwania egzaminu:
120 minut
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
Rok 201
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA
Instrukcja dla zdającego
1. Na pierwszej stronie arkusza egzaminacyjnego wpisz w oznaczonym miejscu swój numer PESEL
i naklej naklejkę z numerem PESEL i z kodem ośrodka.
2. Na KARCIE OCENY w oznaczonym miejscu przyklej naklejkę z numerem PESEL oraz wpisz:
–
swój numer PESEL*,
–
symbol cyfrowy zawodu,
–
oznaczenie kwalifikacji,
–
numer zadania,
–
numer stanowiska.
3. KARTĘ OCENY przekaż zespołowi nadzorującemu część praktyczną egzaminu.
4. Sprawdź, czy arkusz egzaminacyjny zawiera stron i nie zawiera błędów. Ewentualny brak stron
lub inne usterki zgłoś przez podniesienie ręki przewodniczącemu zespołu nadzorującego część
praktyczną egzaminu.
5. Zapoznaj się z treścią zadania oraz stanowiskiem egzaminacyjnym. Masz na to 10 minut. Czas ten nie
jest wliczany do czasu trwania egzaminu.
6. Czas rozpoczęcia i zakończenia pracy zapisze w widocznym miejscu przewodniczący zespołu
nadzorującego.
7. Wykonaj samodzielnie zadanie egzaminacyjne. Przestrzegaj zasad bezpieczeństwa i organizacji pracy.
8. Jeżeli w zadaniu egzaminacyjnym występuje polecenie „zgłoś gotowość do oceny przez podniesienie
ręki”, to zastosuj się do polecenia i poczekaj na decyzję przewodniczącego zespołu nadzorującego.
9. Po zakończeniu wykonania zadania pozostaw rezultaty oraz arkusz egzaminacyjny na swoim
stanowisku lub w miejscu wskazanym przez przewodniczącego zespołu nadzorującego.
10. Po uzyskaniu zgody zespołu nadzorującego możesz opuścić salę/miejsce przeprowadzania egzaminu.
Powodzenia!
* w przypadku braku numeru
PESEL
– seria i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość
Zadanie egzaminacyjne
Na podstawie zamówienia przygotuj propozycję 4 sloganów reklamowych, cennik zamówionych
środków
reklamowych oraz ofertę handlową.
Zamówienie:
Bar Coffee
ul. Piankowa 32
15-780 Białystok
Zamówienie
W związku z planowaną kampanią reklamową zwracam się z prośbą o przygotowanie wyceny propozycji
4 sloganów reklamowych promujących Bar Coffee oraz następujących
środków
reklamowych:
a)
b)
c)
d)
e)
szyldu
świetlnego
z dwustronną grafiką podświetlanego
wydruku ulotek formatu A6
wydruku plakatu reklamowego
wydruku kuponów promocyjnych
wydruku na podstawkach pod kubki
–
1 szt.
– 5 000 szt.
– 200 szt.
– 5 000 szt.
– 500 szt.
Z poważaniem
Janusz Kowalski
Do wykonania zadania wykorzystaj informacje zawarte w tabeli 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz warunki zlecenia,
a także informację,
że
cena netto przygotowania 1 sloganu reklamowego wynosi 50 zł. Agencja reklamowa
stosuje 23% stawkę podatku VAT na sprzedawane produkty.
Agencja Reklamowa Kreo
ul. Bratkowa 63/16
15-668 Białystok
Tabela 1. Cena netto szyldu reklamowego.
Szyld tradycyjny 100 x 70 cm wykonany na blasze lub pcv
Szyld tradycyjny 100 x 200 cm, wykonany na blasze
Szyld
świetlny
jednostronny z grafiką podświetlaną (bez montażu)
Szyld
świetlny
z dwustronną grafiką podświetlany
100 zł/szt.
200 zł/szt.
650 zł/szt.
750 zł/szt.
Strona 2 z 5
Tabela 2. Cena netto wydruku ulotek.
Format A6
do 2 500 szt.
od 2 501 do 5 000 szt.
od 5 001 do 10 000 szt.
od 10 001 do 15 000 szt.
Format A5
do 2 500 szt.
od 2 501 do 5 000 szt.
od 5 001 do 10 000 szt.
od 10 001 do 15 000 szt.
Format A4
do 2 500 szt.
od 2 501 do 5 000 szt.
od 5 001 do 10 000 szt.
od 10 001 do 15 000 szt.
310 zł
476 zł
795 zł
1 110 zł
198 zł
235 zł
439 zł
610 zł
109 zł
134 zł
246 zł
352 zł
Tabela 3. Cena netto wydruku plakatu reklamowego.
do 100 szt.
od 101 do 200 szt.
od 201 do 400 szt.
od 401 do 800 szt.
205 zł
218 zł
238 zł
278 zł
Tabela 4. Cena netto wydruku kuponów promocyjnych.
do 3 000 szt.
od 3 001 do 5 000 szt.
250 zł
495 zł
Tabela 5. Cena netto wydruku na podstawkach pod kubki.
Nakład
(ilość sztuk)
500
1 000
2 000
3 000
5 000
10 000
Cena
(w zł za sztukę)
1,90
1,40
1,00
0,80
0,45
0,30
Strona 3 z 5
Tabela 6. Logo firmy i dane teleadresowe wykonawcy i zleceniodawcy.
Logo
Agencja reklamowa
Agencja reklamowa Kreo
ul. Bratkowa 63/16
15-668 Białystok
tel. 85 675 45 45
fax. 85 675 45 50
Piotr Lenard
Zleceniodawca
Bar Coffee
ul. Piankowa 32
15-780 Białystok
tel. 85 675 89 79
właściciel: Janusz Kowalski
Kreo –
żółty,
czarny kontur
Krople: czerwona, zielona i niebieska
Otoczka – grafitowa
Warunki zlecenia:
1.
Propozycja sloganów reklamowych powinna być sporządzona w oparciu o następujące wytyczne:
pierwszy slogan w trybie oznajmującym,
drugi slogan w trybie rozkazującym,
trzeci slogan wskazujący na nowość,
czwarty slogan powinien wzbudzać ciekawość.
Cennik w formie tabeli, który powinien obejmować koszty przygotowania
środków
reklamowych:
szyldu, wydruku ulotek, wydruku plakatu reklamowego, wydruku kuponów promocyjnych i wydruku
na podstawkach pod kubki oraz koszt przygotowania 4 sloganów reklamowych
–
w cenach netto
i brutto z zestawieniem
łącznym
wszystkich kosztów. Do wykonania polecenia wykorzystaj tabele:
1, 2, 3, 4, 5 i informacje o koszcie przygotowania sloganu reklamowego. Kalkulację przeprowadź
w Excelu.
Oferta handlowa z uwzględnieniem informacji o zamówionych
środkach
reklamowych wynikających
z cennika, przygotowana z zachowaniem zasad kompozycyjnych. Do opracowania projektu
wykorzystaj informacje z tabeli 6, logo zamieszczone na płycie dołączonej do arkusza
egzaminacyjnego i przygotowane wcześniej materiały.
Slogany mogą zawierać nazwę baru.
2.
3.
Wszystkie dokumenty sporządź na stanowisku egzaminacyjnym, na którym znajduje się komputer
z oprogramowaniem biurowym do edycji tekstu, kalkulacji oraz przeglądarką zdjęć. Dokumenty zapisz
w następujący sposób:
slogany.doc/docx
cennik.xls
oferta.doc/docx
w folderze o Twoim numerze PESEL na pulpicie komputera. Następnie wydrukuj na formacie A4.
W nagłówku wydruku umieść swój PESEL. Dopuszcza się dwukrotną korektę wydruku.
Strona 4 z 5
Czas przeznaczony na wykonanie zadania wynosi 120 minut.
Ocenie podlegać będą 3 rezultaty:
Propozycja 4 sloganów reklamowych-wydruk;
Cennik zamówionych
środków
reklamowych-wydruk;
Oferta handlowa-wydruk.
Strona 5 z 5
Plik z chomika:
cristopolos
Inne pliki z tego folderu:
a_12_2014_01_01.pdf
(1389 KB)
a_13_2014_01_01.pdf
(1557 KB)
a_18_2014_01_01.pdf
(1605 KB)
a_19_2014_01_01.pdf
(108 KB)
a_20_2014_01_01.pdf
(253 KB)
Inne foldery tego chomika:
arkusze cz. pisemna
styczen 2014
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin