Afterbomb Madness - Przewodnik po Seattle.pdf

(2960 KB) Pobierz
Darmowy dodatek do pierwszej
edycji gry fabularnej
Afterbomb Madness
(mapa do kupienia do kupienia na
Allegro)
Mapa: Tony Dowler
WERSJA 1.1
Stary papier: thedigitalyardsale.com
Ilustracja na ok³adce: photodune.net
SEATTLE
Witaj ¯yleto lub Drabie! Skoro czytasz te s³owa to znaczy, ¿e moje
ma³e, przedmiertne marzenie siê zici³o... uda³o mi siê zaistnieæ
(nawiasem mówi¹c nie ³ud siê, ¿e utrafisz w tych stronach dobrego
felczera  zdecydowanie spodziewaj siê samych konowa³ów). ¯yjê tu
od dawien dawna, ale na pewno nie uwierzysz mi na s³owo i nie
jako  autor  przewodnika  turystycznego!  Szkoda,  ¿e  nie  mogê  ciê
oprowadziæ osobicie po Seattle, ale gryzê piach i porastam trawk¹
zaufasz od tak. Na dowód tego, ¿e ten przewodnik mo¿na traktowaæ
zapalenie p³uc mnie jeszcze nie wykoñczy³o.
powa¿nie,  za³¹czam  jeszcze  w³asnorêcznie  sporz¹dzon¹  mapê.  Oby
dobrze  ci  s³u¿y³a!  W  porz¹dku,  idmy  dalej  póki  popromienne
Po pierwsze, mapa, brachu. To podstawa. Bez niej ani rusz. Tak wiêc
strze¿  jej  jak  oka  w  g³owie.  Po  drugie,  zwa¿aj  na  wykrzykniki
w przewodniku. Oznaczy³em nimi wyj¹tkowo wa¿ne informacje, których
jeszcze  trzecia  zasadnicza  kwestia 
najpierw  lektura,  potem
zdecydowanie  lepiej  nie  przeoczyæ.  Z  tego  wszystkiego  wynika
a dopiero potem wybierz siê na wyprawê krajoznawcz¹. W przeciwnym
chcieli, prawda?
wycieczka,  nie  odwrotnie.  Dla  w³asnego  dobra  najpierw  poczytaj,
wypadku  mo¿esz  skoñczyæ  tragicznie,  a  tego  przecie¿  bymy  nie
Okey,  skoro  wstêp  mamy  ju¿  za  sob¹,  przejdmy  do  rzeczy.  Mapa
podzielona jest na rewiry w poziomie oznaczone literami od A do D,
a  w  pionie  cyframi  od  1  do  6.  Omówiê  pokrótce  ka¿dy  obszar
z osobna.
A1 WIE¯A SNAJPERÓW & PSY BOJOWE
W tym pod³ym rewirze swoj¹ siedzibê ma niejaki Nightwolf, który
ze  zgraj¹  kilku  ³ebków  zagospodarowa³  wie¿ê  i  przylegaj¹cy  do
dzia³o  siê  nic  z³ego.  Maj¹  noktowizory,  wiêc  nawet  po  zmierzchu
pozostaj¹  diabelnie  niebezpieczni.  Czego  w³aciwie  pilnuj¹?  Có¿,
niej park. W wie¿y mieszka dwóch snajperów, którzy naprzemiennie
dzieñ  i  noc  pe³ni¹  wartê,  dbaj¹c  o  to,  by  na  powierzchni  nie
Nightwolf w parku ma swój popieprzony zwierzyniec i sklep. Tresuje
tu psy bojowe, które potem sprzedaje po 300 amo ludziom, którzy
kilkanacie namiotów, w których mo¿na przenocowaæ w cenie 20 amo
chc¹ czuæ siê bezpieczniej w podró¿y. Psiaka trzeba trochê oswoiæ,
wiêc  kupuj¹cy  musi  pobyæ  na  miejscu  kilka  dni.  Jest  tu  te¿
za  noc.  Jeli  kupuje  siê  psiaka,  nocleg  jest  o  po³owê  tañszy.
W rodku jest ca³kiem komfortowo, ale trzeba mieæ mocny sen ¿eby
sk³onny zdradziæ kilka sztuczek odnonie tresury zwierz¹t (koszt
zmniejszony o 10% Punktów Dowiadczenia).
A2 FARMY WIÑ NA DACHU
wyspaæ siê tu¿ przy kilkunastu klatkach z ujadaj¹cymi od czasu
do  czasu  kundlami.  Za  drobn¹  op³at¹  (400  amo)  Nightwolf  jest
awansu  Pamiêtnych  blizn  przy  najbli¿szej  okazji  zostanie
Widzisz  te  dwa  budynki  miêdzy  parkami?  Bracia  Cohen  i  Ethan
prowadz¹ tam farmê wiñ. Tam to znaczy na dachach tych budynków.
tutaj  dostaæ  spuszcz¹  ci  j¹  na  dó³  w  zamian  za  odpowiedni¹
Niez³y patent, co? Jeli masz ochotê na wieprzowinê to mo¿esz j¹
zap³atê.  Cohen  jest  gad¿eciarzem  wiêc  przyjmie  wszelkie  bajery.
przyjmuje wierszczyki. Nawiasem mówi¹c w pobli¿u krêci siê zwykle
jeli dobrze trafisz to faktycznie zagwarantuje ci niebo w gêbie
kilku  kolesiów,  którzy  reklamuj¹  siê  jako  mistrzowie  kuchni,  z
(posi³ek  zniweluje  k4  wyczerpania).  Aha,  jeliby  przysz³o  ci  do
Ethan  najwyraniej  czuje  siê  trochê  samotny,  bo  najchêtniej
wieprzowin¹ potrafi¹cy robiæ cuda. Po³owa z nich to partacze, ale
Zgłoś jeśli naruszono regulamin