przybory szkolne2.pdf

(2499 KB) Pobierz
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 8, s.
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
E
muzy
Przybory szkolne
acja
duk
czn
a
Narysuj po śladzie lupę bez odrywania ręki.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
2
Pokoloruj obrazek przedstawiający przedmiot, dzięki któremu
można obserwować gwiazdy.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 8, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
Zaprojektuj plakat pokazujący, że hałas jest szkodliwy
kacja
du
uzyczna
E
dla naszych uszu.
m
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
Publikacja bezpłatna
kacja
du
astyczna
E
pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 8, s.
3
KARTA:
..........................................
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
Z KLASY:
.......................................
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Przybory szkolne
1
Powtarzaj głośno wierszyk i podnoś do góry odpowiednie figury.
Wesołe figury
Koło, kwadrat, trójkąt, trapez
fajne są, że hej!
Baw się z rombem, prostokątem
i głośno się śmiej!
acja
duk
tyczna
E
plas
2
Ułóż razem
kacja
du
astyczna
E
pl
ze swoją koleżanką lub swoim kolegą jak najwięcej
wzorów, używając jednego tangramu lub dwóch tangramów.
Przerysuj najładniejszy wzór.
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
zajęcia komputerowe
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 8, s.
j
ę
cia
Za
omputerowe
k
4
KARTA:
..........................................
acja
Z
E
KLASY:
.......................................
duk
p
rodnicza
rzy
EDUKACJA przyrodnicza
chowanie
3
Wy
Przyjrzyj się rubrykom. Czy widzisz, w jaki sposób są w nich
czne
fizy
ukacja
Ed
uzyczna
m
umieszczone obrazki? Uzupełnij rubryki tak, aby zachować
odpowiednie zasady.
EDUKACJA muzyczna
EDUKACJA polonistyczna
ukacja
Ed
lonistyczna
o
p
acja
EDUKACJA matematyczna
duk
tyczna
E
plas
ukacja
Ed
atematyczna
m
owanie
ych
W
fizyczne
Wychowanie zyczne
kacja
du
astyczna
E
pl
EDUKACJA plastyka
ukacja
Ed
lastyczna
p
4
zem
Ra
Rodzicami
z
mądra głowa
Jaś zbudował trzy wieże. Nie chce jednak, aby były równe.
Dorysuj klocki tak, aby pierwsza wieża po prawej stronie była
wyższa od wieży znajdującej się w środku. Następnie w pierwszej
wieży z lewej strony skreśl tyle klocków, aby była ona niższa
od wieży w środku.
d
d
ukacja
Ed
lastyczna
p
aca
wa
Pr
omo
aca
wa
Pr
omo
zem
Ra
Rodzicami
z
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 8, s.
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
Młody naukowiec
Mama Ady układa w szafce pościel. Jak powinna złożyć
kwadratową poszewkę na poduszkę, aby miała ona
prostokątny kształt? Narysuj linię przerywaną w miejscu,
w którym mama Ady powinna złożyć poszewkę.
Ada, która pomagała mamie przy układaniu pościeli,
powiedziała, że potrafi złożyć kwadratową poszewkę tak,
aby powstał trójkąt. Jak myślisz, jak można to zrobić?
Narysuj linię przerywaną w miejscu, w którym należy
złożyć poszewkę, aby uzyskać trójkąt.
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zgłoś jeśli naruszono regulamin