Czym chcę podróżować.pdf

(4793 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 35, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Czym chcę podróżować?
1
Ponumeruj obrazki tak, aby powstała historyjka.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
am
i
2
Wymyśl tytuł dla historyjki z zadania 1.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 35, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
Otocz
na
niebieską
m
pętlą te pojazdy, które mogą się poruszać po
wodzie, a czerwoną pętlą – te pojazdy, które mogą się poruszać
po śniegu. Policz, których pojazdów jest więcej.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
Dorysuj
4
Edu
a
ka
y
c
c
j
z
a
na
w każdym prostokącie tyle elementów, aby razem było
l
st
p
ich pięć.
am
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 35, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Czym chcę podróżować?
1
acja
duk
tyczna
E
plas
5
Napisz po śladzie cyfrę pięć.
2
kacja
du
astyczna
Policz
E
pl
wszystkie pojazdy
pokazane na rysunku.
3
cam
i
Otocz pętlami urządzenia służące człowiekowi
do przemieszczania się, a następnie policz je.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 35, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
chowanie
4
Wy
Narysuj w pętli pięć różnych figur geometrycznych.
czne
fizy
acja
duk
tyczna
E
plas
5
kacja
du
astyczna
E
pl
Pokoloruj samochody:
na niebiesko piąty samochód od prawej strony,
na żółto piąty samochód od lewej strony.
6
Powiedz, jak nazywa się piąty pojazd. Podaj nazwy pojazdów
znajdujących się przed nim i za nim.
cam
i
7
Wytnij starannie pasek.
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 35, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
Colourful numbers
cia
aj
ę
puterow
Listen and sing. Posłuchaj i zaśpiewaj.
Z
m
ko
e
One is
yellow
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
Two is
blue
Three is
green
Four and five are
pink!
Six is
purple
Seven is
red
Eight is
brown
Nine and ten are
black!
2
p
kacja
du
uzyczna
E
m
Colour. Pokoloruj.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
s
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin