choinka i prezenty.pdf

(1594 KB) Pobierz
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 73, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
E
muz
Choinka i prezenty
acja
duk
yczna
Otocz pętlami gałązki drzew iglastych.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
2
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Postaw znak
+
przy drzewach, które zrzucają liście na zimę.
3
u
Ed
lastyczna
p
Połącz szyszki z odpowiednimi gałązkami lub z drzewem.
kacja
kacja
du
astyczna
E
pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 73, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
4
kacja
Ponumeruj szyszki od największej do najmniejszej. Zmierz linijką
du
uzyczna
E
m
wysokość szyszek i wpisz ją w odpowiednich miejscach.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
5
yc
zyczne
W
fi
Dopasuj cienie do odpowiednich prezentów.
howanie
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 73, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Choinka i prezenty
Leśniczy przygotowywał choinki. Zgromadził trzy srebrne
świerki, cztery świerki pospolite i dwie jodły. Ile drzew
zgromadził leśniczy? Wykonaj odpowiedni rysunek i oblicz.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Odpowiedź:
Leśniczy zgromadził
drzew.
2
W sklepie ogrodniczym rano było osiem drzewek. W ciągu
dnia pięć drzewek zostało sprzedanych. Ile drzewek było
w sklepie wieczorem? Jeżeli chcesz, wykonaj rysunek
ułatwiający rozwiązanie.
cam
i
Odpowiedź:
Wieczorem w sklepie były
drzewka.
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 73, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
chow
n
nie
3
Wy
Ada
a
postanowiła, że w tym roku powiesi na choince po dziesięć
cz
e
fizy
bombek czerwonych, niebieskich i żółtych. Oblicz na podstawie
rysunku, ile bombek każdego rodzaju musi jeszcze zawiesić Ada.
Potem oblicz, ile wszystkich bombek Ada już powiesiła.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 73, s.
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
4
owan
Wykonaj
ych
yczne
ie
W
fiz
działania. Potem wpisz wyniki od najmniejszej liczby
do największej do tabelki. Dzięki temu dowiesz się, ile jakich
ozdób choinkowych przygotowały dzieci z klasy Ady i Jasia.
0+5=
acja
duk
tyczna
E
plas
6–4=
9+1=
8–0=
7+2=
7–1=
2+1+4=
10 – 4 – 2 =
4+6–7=
kacja
du
astyczna
E
pl
cam
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin