Kody_usterek-TYP-P.pdf

(321 KB) Pobierz
Lista kodów błędów standardu
OBDII/EOBD
(błędy typu P-układ jezdny)
Kody błędów typu P (układ jezdny):
Kod
P0100
P0101
P0102
P0103
P0104
P0105
P0106
P0107
P0108
P0109
P0110
P0111
P0112
P0113
P0114
P0115
P0116
P0117
P0118
P0119
P0120
P0121
P0122
P0123
P0124
Opis / znaczenie
Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza – usterka
Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - sygnał poza
zakresem/wydajność
Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - niski sygnał wejściowy
Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - wysoki sygnał
wejściowy
Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza – przerwa
Czujnik ciśnienia absolutnego kolektora/ciśnienia atmosferycznego – usterka
Czujnik ciśnienia absolutnego kolektora/ciśnienia atmosferycznego - sygnał poza
zakresem/wydajność
Czujnik ciśnienia absolutnego kolektora/ciśnienia atmosferycznego - niski sygnał
wejściowy
Czujnik ciśnienia absolutnego kolektora/ciśnienia atmosferycznego - wysoki sygnał
wejściowy
Czujnik ciśnienia absolutnego kolektora/ciśnienia atmosferycznego – przerwa
Czujnik temp. powietrza wlotowego – usterka
Czujnik temp. powietrza wlotowego - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik temp. powietrza wlotowego - niski sygnał wejściowy
Czujnik temp. powietrza wlotowego - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik temp. powietrza wlotowego – przerwa
Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik – usterka
Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - niski sygnał wejściowy
Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik – przerwa
Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik A – usterka
Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik A - sygnał poza
zakresem/wydajność
Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik A - niski sygnał wejściowy
Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik A - wysoki sygnał wejściowy
Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik A – przerwa
Gerantz Polska s.c.
- 2 -
wszelkie prawa zastrzeżone ©.
www.diagnostyka-samochodowa.pl
Kod
P0125
P0126
P0130
P0131
P0132
P0133
P0134
P0135
P0136
P0137
P0138
P0139
P0140
P0141
P0142
P0142
P0143
P0144
P0145
P0146
P0147
P0150
P0151
P0152
P0153
P0154
P0155
P0156
P0157
P0158
P0159
Opis / znaczenie
Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla zamkniętej pętli regulacji paliwa
Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) – usterka
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedz
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - brak aktywności
Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 1) – usterka
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) – usterka
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) - niskie napięcie
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) - wysokie napięcie
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) - powolna reakcja
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) - brak aktywności
Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 2) – usterka
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 3) – usterka
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 3) – usterka
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 3) - niskie napięcie
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 3) - wysokie napięcie
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 3) - powolna reakcja
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 3) - brak aktywności
Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 3) – usterka
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 1) – usterka
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 1) - niskie napięcie
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 1) - wysokie napięcie
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 1) - powolna reakcja
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 1) - brak aktywności
Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 2 Czujnik 1) – usterka
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 2) – usterka
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 2) - niskie napięcie
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 2) - wysokie napięcie
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 2) - powolna reakcja
Gerantz Polska s.c.
- 3 -
wszelkie prawa zastrzeżone ©.
www.diagnostyka-samochodowa.pl
Kod
P0160
P0161
P0162
P0163
P0164
P0165
P0166
P0167
P0170
P0171
P0172
P0173
P0174
P0175
P0176
P0177
P0178
P0179
P0180
P0181
P0182
P0183
P0184
P0185
P0186
P0187
P0188
P0189
P0190
P0191
P0192
Opis / znaczenie
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 2) - brak aktywności
Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 2 Czujnik 2) – usterka
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 3) – usterka
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 3) - niskie napięcie
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 3) - wysokie napięcie
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 3) - powolna reakcja
Czujnik O2 (Bank 2 Czujnik 3) - brak aktywności
Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 2 Czujnik 3) – usterka
Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa
Czujnik O2 (Bank 1) - mieszanka zbyt uboga
Czujnik O2 (Bank 1) - mieszanka zbyt bogata
Czujnik O2 (Bank 2) - usterka dostrajania paliwa
Czujnik O2 (Bank 2) - mieszanka zbyt uboga
Czujnik O2 (Bank 2) - mieszanka zbyt bogata
Czujnik składu paliwa – usterka
Czujnik składu paliwa - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik składu paliwa - niski sygnał wejściowy
Czujnik składu paliwa - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik A temp. paliwa – usterka
Czujnik A temp. paliwa - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik A temp. paliwa - niski sygnał wejściowy
Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik A temp. paliwa – przerwa
Czujnik B temp. paliwa – usterka
Czujnik B temp. paliwa - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik B temp. paliwa - niski sygnał wejściowy
Czujnik B temp. paliwa - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik B temp. paliwa – przerwa
Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa – usterka
Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - sygnał poza
zakresem/wydajność
Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - niski sygnał wejściowy
Gerantz Polska s.c.
- 4 -
wszelkie prawa zastrzeżone ©.
www.diagnostyka-samochodowa.pl
Kod
P0193
P0194
P0195
P0196
P0197
P0198
P0199
P0200
P0201
P0202
P0203
P0204
P0205
P0206
P0207
P0208
P0209
P0210
P0211
P0212
P0213
P0214
P0215
P0216
P0217
P0218
P0219
P0220
P0221
P0222
P0223
Opis / znaczenie
Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik ciśnienia listwy paliwowej – przerwa
Czujnik temp. oleju silnika – usterka
Czujnik temp. oleju silnika - sygnał poza zakresem/wydajność
Czujnik temp. oleju silnika - niski sygnał wejściowy
Czujnik temp. oleju silnika - wysoki sygnał wejściowy
Czujnik temp. oleju silnika - przerwa
Obwód wtryskiwacza – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 1 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 2 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 3 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 4 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 5 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 6 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 7 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 8 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 9 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 10 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 11 – usterka
Obwód wtryskiwacza, cylinder 12 – usterka
Zimny rozruch wtryskiwacza 1 – usterka
Zimny rozruch wtryskiwacza 2 – usterka
Elektromagnes/cewka odcięcia silnika – usterka
Układ kontroli czasu wtrysku – usterka
Stan nadmiernej temp. Silnika
Stan nadmiernej temp. skrzyni biegów
Stan nadmiernej prędkości obrotowej silnika
Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik B – usterka
Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik B - sygnał poza
zakresem/wydajność
Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik B - niski sygnał wejściowy
Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik B - wysoki sygnał wejściowy
Gerantz Polska s.c.
- 5 -
wszelkie prawa zastrzeżone ©.
www.diagnostyka-samochodowa.pl
Zgłoś jeśli naruszono regulamin