Peugeot Connect SOS.pdf

(89 KB) Pobierz
OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUG POMOCY W NAGŁYCH WYPADKACH
PEUGEOT Connect SOS / PEUGEOT Connect Assistance
Artykuł 1 – DEFINICJE
Kwalifikowane powiadomienie: wykonane przez telefoniczne centrum pomocy połączenie telefoniczne z
odpowiednią publiczną służbą ratunkową w rejonie, w którym wystąpiło nagłe zdarzenie, łącznie z
przekazaniem wszystkich związanych z tym informacji zwykle wymaganych przez służby ratunkowe (jak
stan pasażerów i pojazdu, ilość osób uczestniczących w zdarzeniu, lokalizacja pojazdu, jego fizyczna
identyfikacja, itp.).
Klient: osoba fizyczna lub osoba prawna, która nie zrezygnowała z uczestnictwa w programie usług
pomocy w nagłych wypadkach i assistance z ustaleniem położenia pojazdu, oferowanych przez
PEUGEOT POLSKA sp. z o.o., a w związku z tym korzystająca osobiście lub w imieniu tej osoby z
powyższego programu usług.
Usługi: program usług pomocy w nagłych wypadkach i assistance z ustaleniem położenia pojazdu
oferowany przez PEUGEOT POLSKA sp. z o.o. swoim Klientom, jak zdefiniowano poniżej w artykułach
„PRZEDMIOT ŚWIADCZONEJ USŁUGI” i „ZAKRES USŁUG”.
Zdarzenie wymagające wsparcia (assistance): sytuacja, w której pojazd jest unieruchomiony bez względu
na przyczynę, o ile sytuacja pojazdu nie została spowodowana przez zaniedbanie ze strony Klienta lub
innego użytkownika pojazdu,.
Zdarzenie wymagające pomocy ratunkowej: sytuacja niebezpieczna lub krytyczna, niosąca ryzyko
poważnych konsekwencji dla osób (Klienta, kierowcy, pasażera lub osoby trzeciej), których życie lub
zdrowie może być poważnie zagrożone. Sytuacja ta może być wynikiem m.in. wypadku drogowego,
niedyspozycji lub napaści.
Pojazd: wyłącznie Pojazdy marki PEUGEOT sprzedane i zarejestrowane na terenie Rzeczpospolitej Polski,
wyposażone w system telematyczny dostarczony przez PEUGEOT POLSKA sp. z o.o mogą być objęte
usługami w opisywanym zakresie.
System telematyczny: system składający się z niezależnego urządzenia pozycjonującego GPS,
połączonego z niezależnym urządzeniem telefonicznym posiadającym własną kartę SIM, umożliwiającą
niezależne przekazywanie położenia Pojazdu na potrzeby usług pomocy ratunkowej i/lub usług
assistance.
Siła wyższa: dowolne zdarzenie uniemożliwiające firmie PEUGEOT POLSKA sp. z o.o. wypełnienie
niektórych, bądź wszystkich swoich zobowiązań, które to zdarzenie powstaje wskutek działań, zdarzeń,
zaniedbań lub wypadków pozostających poza jej realną kontrolą, w tym obejmując bez żadnych
wyjątków strajki, lokauty lub inne konflikty pracownicze (niezależnie, czy dotyczą one PEUGEOT POLSKA
sp. z o.o., czy innych firm), działania wojenne, rozruchy, zamieszki, sabotaż, konieczność zastosowanie się
do obowiązującego prawa lub decyzji rządowych, regulacji lub wytycznych, katastrofy, awarie
infrastruktury przemysłowej lub innych urządzeń, ogień, powódź, burz oraz nie wywiązanie się z
zobowiązań przez dostawców lub podwykonawców.
Sprzedawca pojazdu: autoryzowany przez PEUGEOT POLSKA sp. z o.o. punkt dealerski nowych
Pojazdów, w którym zakupiono pojazd marki PEUGEOT.
Artykuł 2 – PRZEDMIOT ŚWIADCZONYCH USŁUG
Celem usługi pomocy w nagłych wypadkach, z ustalaniem położenia pojazdu, zwaną dalej “PEUGEOT
Connect SOS”, zapewnianą Klientowi przez firmę PEUGEOT POLSKA sp. z o.o., reprezentowaną przez
Sprzedawcę pojazdu, jest skontaktowanie Klienta w przypadku wystąpienia Zdarzenia wymagającego
pomocy ratunkowej, z telefonicznym centrum alarmowym PEUGEOT, które to centrum otrzyma dane
lokalizujące i identyfikujące Pojazd, a następnie przekaże te dane w związku z Kwalifikowanym
powiadomieniem do odpowiedniej publicznej służby ratowniczej wraz z otrzymanymi i opracowanymi
danymi, które uzyskano w czasie połączenia telefonicznego.
Celem usługi wsparcia (assistance), z ustalaniem położenia pojazdu, zwanej dalej “PEUGEOT Connect
Assistance”, zapewnianej Klientowi przez firmę PEUGEOT POLSKA sp. z o.o., reprezentowaną przez
Sprzedawcę pojazdu, jest skontaktowanie Klienta w przypadku wystąpienia Sytuacji wymagającej
wsparcia (Assistance) z telefonicznym centrum wsparcia PEUGEOT Assistance, które to centrum otrzyma
dane lokalizujące i identyfikujące Pojazd, a także dane techniczne dotyczące sprawności Pojazdu, by na
ich podstawie skontaktować się odpowiednim warsztatem samochodowym, pomocą drogową, lub też
doradzić kontynuowanie jazdy do najbliższego punktu serwisowego. Usługa assistance w połączeniu z
ustalaniem pozycji Pojazdu jest specyficznym rozszerzeniem usługi assistance, która jest oferowana
1
Klientom na zasadach określonych w ogólnych warunkach umowy gwarancyjnej Pojazdu (patrz: artykuł D
- USŁUGI ASSISTANCE I LOKALIZACJA POJAZDU na str. 1).
Artykuł 3 –DOSTĘP DO USŁUG
Weryfikacja działania usług telematycznych ma miejsce w czasie produkcji Pojazdu. Uruchomienie Usług
nie wymaga podjęcia jakiekolwiek działań inicjalizujących system ze strony punktu dealerskiego lub
Klienta. W szczególności, nie należy dokonywać połączeń telefonicznych celem sprawdzenia, czy usługi
są aktywne. Wykonanie takiego połączenia może być uznane za nadużycie Usług, z których należy
korzystać tylko w przypadku wystąpienia Zdarzenia wymagającego wsparcia lub pomocy ratunkowej, jak
zdefiniowano w artykule 1 powyżej.
Artykuł 4 – ZASIĘG TERYTORIALNY
Usługi dostępne są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także w innych krajach europejskich, których
listę aktualizuje PEUGEOT POLSKA sp. z o.o. i która jest dostępna u autoryzowanych dealerów firmy
PEUGEOT POLSKA sp. z o.o. oraz na stronie internetowej www.peugeot.pl.
Artykuł 5 – ZAKRES USŁUG
5.1 PEUGEOT Connect SOS – pomoc w nagłych wypadkach z ustalaniem położenia pojazdu.
PEUGEOT POLSKA sp. z o.o. umożliwia Klientom korzystanie z telefonicznego centrum alarmowego
mogącego otrzymywać dane elektroniczne i połączenia telefoniczne z Pojazdu. W razie Zdarzenia
wymagającego pomocy ratunkowej, połączenie z centrum alarmowym może zostać zainicjowane ręcznie
(poprzez wciśnięcie przycisku SOS na desce rozdzielczej) lub też automatycznie, po wykryciu zderzenia
przez moduł sterujący napinaczami pasów. Po uzyskaniu połączenia system telematyczny transmituje
pakiet danych zawierający informacje identyfikujące Pojazd, jego aktualne położenie oraz sposób
zainicjowania połączenia, a także umożliwia komunikację głosową z centrum alarmowym. Pracownik
centrum alarmowego uzyskuje od Klienta bądź pasażerów dodatkowe informacje uzupełniające i upewnia
się, czy zaszło Zdarzenie wymagające pomocy ratunkowej, następnie w razie potrzeby wysyła
Kwalifikowane powiadomienie do właściwej publicznej służby ratunkowej. W ostatnim przypadku,
przedstawiciel powiadomionej służby ratunkowej (straż pożarna, policja, pogotowie ratunkowe itp.) może
na swoje życzenie zostać połączony telefonicznie bezpośrednio z osobami znajdującymi się w Pojeździe.
Niezależnie od interwencji publicznych służb ratunkowych, zależnie od potrzeb i okoliczności, osoby
znajdujące się w Pojeździe mogą otrzymać przez telefon wskazówki od lekarza z centrum telefonicznego.
Doraźne wskazówki udzielane telefonicznie nie mogą być uznane za konsultację lub poradę lekarską i w
żadnym razie nie mogą zastępować interwencji służb ratunkowych na miejscu zdarzenia.
W przypadku niemożności nawiązania połączenia z telefonicznym centrum alarmowym, system
telematyczny będzie łączył się bezpośrednio z numerem 112 (europejski numer alarmowy, na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej również 999*). Należy pamiętać, że w przypadku połączenia z numerem
alarmowym 112 nie zostaną przekazane dane o położeniu Pojazdu, co oznacza pracę systemu w trybie
uproszczonym i konieczność porozumiewania się w języku, jakiego używają służby ratunkowe w danym
kraju.
5.2 PEUGEOT Connect ASSISTANCE z ustalaniem położenia pojazdu.
Wszystkie niezbędne informacje zawarto w Ogólnych Warunkach Sprzedaży Nowych Pojazdów Peugeot.
*
Dotyczy również krajów, w których numer 112 jest niedostępny bez karty SIM.
Artykuł 6 – ZOBOWIĄZANIA KLIENTA
Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić PEUGEOT POLSKA sp. z o.o. lub dowolny autoryzowany
punkt dealerski firmy PEUGEOT o każdej zauważonej usterce systemu telematycznego.
6.1 Informacje przekazywane przez Klienta następnemu właścicielowi Pojazdu.
Klient zobowiązany jest poinformować osobę, której sprzedaje Pojazd, że Pojazd ten jest wyposażony w
system telematyczny mogący między innymi nawiązywać połączenia telefoniczne w nagłych
przypadkach i przekazywać dane o położeniu Pojazdu. Jeśli na życzenie Klienta, funkcja ustalania
położenia została wyłączona przy zakupie Pojazdu, Klient zobowiązany jest poinformować nabywcę
Pojazdu o aktualnym statusie usług PEUGEOT Connect SOS oraz PEUGEOT Connect Assistance, a także
o możliwości zmiany statusu tych usług przez autoryzowany serwis marki PEUGEOT. Klient powinien
przekazać następnemu właścicielowi Pojazdu instrukcję obsługi Pojazdu.
6.2 Informacja dla użytkownika Pojazdu o ochronie prywatności.
Potwierdzając subskrypcję omawianych usług, Klient oświadcza, że zapoznał się z artykułem 12
dotyczącego poszanowania prywatności i akceptuje jego treść.
2
Artykuł 7 – NIEZALEŻNOŚĆ PUBLICZNYCH SŁUŻB RATUNKOWYCH
Klient powinien brać pod uwagę, że publiczne służby ratunkowe powiadamiane przez centrum alarmowe
działają suwerennie wypełniając swoją misję na terenie państw członkowskich Unii Europejskiej. Wobec
powyższego podjęcie interwencji przez te służby odbywa się na podstawie dokonanej przez nie oceny
sytuacji, a przekazanie im Kwalifikowanego powiadomienia przez alarmowe centrum telefoniczne nie
oznacza, że służby te będą zdolne lub zobowiązane do podjęcia interwencji.
Artykuł 8 – NADUŻYCIE USŁUG
Klient jest zobowiązany korzystać z ręcznego aktywowania połączeń alarmowych i assistance tylko w
przypadku zdarzeń wymagających pomocy ratunkowej lub zdarzeń wymagających wsparcia (assistance).
Artykuł 9 – OGRANICZENIA DOTYCZĄCE USŁUG – ODPOWIEDZIALNOŚĆ
9.1 Ograniczenia terytorialne
Działanie przedmiotowych usług jest gwarantowane jedynie na terytorium wymienionym powyżej w
artykule 4. Jeśli Klient podróżuje Pojazdem po terytoriach innych państw, miejscowe centra telefoniczne
dołożą starań, by w dostępnym zakresie udzielić pomocy Klientowi, ale nie jest możliwe ustalenie z góry
zakresu tej pomocy.
9.2 Ograniczenia technologiczne
Świadczone usługi oparte są o dostępność innych usług zewnętrznych, w szczególności uwarunkowaną
systemami technicznymi nadzorowanymi przez odpowiednie władze na szczeblu krajowym lub
ponadkrajowym, co w przypadku niesprawności tych systemów może spowodować całkowitą lub
częściową niedostępność usług o nie opartych, Takimi systemami technicznymi są:
-
sieci telefonii komórkowej,
-
satelitarne systemy lokalizacji.
W szczególności, czynnikami na które PEUGEOT POLSKA sp. z o.o. oraz producent Pojazdów PEUGEOT
nie mają żadnego wpływu, a które mogą powodować częściową lub całkowitą utratę zdolności systemów
telematycznych do przekazywania połączeń są lokalne warunki topograficzne i atmosferyczne oraz
efektywny zasięg sieci telefonii komórkowej. Za wynikające z nich konsekwencje w działaniu systemów
telematycznych PEUGEOT / POLSKA sp. z o.o. oraz producent Pojazdów PEUGEOT nie ponoszą
odpowiedzialności.
W sposób analogiczny, wystąpienie chwilowych bądź dłuższych przerw w dostępności sygnałów z
satelitów służących systemom geolokacji może oznaczać, że ustalenie położenia Pojazdu nie będzie
możliwe. Na takie zdarzenia PEUGEOT POLSKA sp. z o.o. oraz producent Pojazdów PEUGEOT nie mają
żadnego wpływu i nie ponoszą odpowiedzialności za konsekwencje ich wystąpienia.
9.3 Ograniczenia techniczne
PEUGEOT POLSKA sp. z o.o. i/lub producent Pojazdu PEUGEOT nie ponoszą odpowiedzialności za
niedostępność przedmiotowych usług w następujących przypadkach:
- uszkodzenie bądź częściowe lub całkowite zniszczenie systemów telematycznych i/lub wymaganych do ich
pracy elementów Pojazdu (akumulator, instalacja elektryczna Pojazdu, anteny) w wyniku wypadku drogowego
lub innego zdarzenia,
- rozłączenie i/lub niesprawność akumulatora Pojazdu bądź innych baterii zasilających.
- chwilowe zawieszenie działania usług z przyczyn technicznych, jak w szczególności konieczność
przeprowadzenia prac obsługowych lub adaptacyjnych.
Artykuł 10 – REZYGNACJA Z USŁUGI USTALENIA POŁOŻENIA POJAZDU
Jeśli w trakcie dostępu do Usług Klient nie będzie już zainteresowany dalszym świadczeniem usługi
polegającej na lokalizacji Pojazdu w ramach usług PEUGEOT Connect SOS oraz PEUGEOT Connect
Assistance, powinien on wówczas udać się do dowolnego punktu dealerskiej PEUGEOT w celu złożenia
pisemnego oświadczenia o rezygnacji z ustalenia położenia Pojazdu. W takim przypadku system pracuje
w trybie uproszczonym, który jest aktywowany w terminie do 30 dni od złożenia stosownego
oświadczenia.
Każdorazowa rezygnacja oznacza niemożność ustalania położenia Pojazdu za pomocą systemu
telematycznego oraz łączenia się z telefonicznym centrum alarmowym oraz telefonicznym centrum
assistance w przypadku Zdarzeń wymagających wsparcia (assistance) lub Zdarzeń wymagających
pomocy ratunkowej, które dotyczą Pojazdu Klienta. Jeśli nastąpi zdarzenie wymagające pomocy
ratunkowej, system telematyczny będzie automatycznie łączył się bezpośrednio z numerem 112
(europejski numer alarmowy, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej również 999*). Należy pamiętać, że w
przypadku połączenia z numerem alarmowym 112 nie zostaną przekazane dane o położeniu Pojazdu, co
3
oznacza pracę systemu w trybie uproszczonym i konieczność porozumiewania się w języku, jakiego
używają służby ratunkowe na w danym kraju.
Więcej informacji na temat działania systemu po zawieszeniu korzystania z usług można uzyskać w
autoryzowanych serwisach firmy PEUGEOT .
*
Dotyczy również krajów, w których numer 112 jest niedostępny bez karty SIM.
Artykuł 11 – SIŁA WYŻSZA
Świadczenie Usług może być przerwane przez działanie Siły Wyższej Ustala się jednoznacznie, że za działania siły
wyższej przyjmuje się także całkowitą lub częściową awarię świadczonych Usług spowodowaną zakłóceniami lub
przerwami w działaniu środków komunikacji dostarczanych przez operatorów telekomunikacyjnych lub
operatorów systemów geolokacyjnych.
Artykuł 12 – OCHRONA PRYWATNOŚCI
Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią poniższych zapisów:
12.1 Ustalanie położenia Pojazdu
System telematyczny ma możliwość stałego monitorowania aktualnego położenia Pojazdu, które to
położenie pozostaje zapisane w jego pamięci na czas przejeżdżania odcinka drogi o długości około
kilometra.
Powyższa informacja o położeniu Pojazdu jest przesyłana poprzez łącza telefoniczne
wyłącznie
w czasie
aktywnego korzystania z usługi (automatyczne lub ręczne aktywowanie połączenia ratunkowego lub
assistance). W żadnych okolicznościach centra telefoniczne, ani żadne inne organizacje nie mogą uzyskać
dostępu do tych danych z systemu telematycznego.
12.2 Identyfikacja Pojazdu
System telematyczny ma możliwość automatycznego odczytania numeru nadwozia Pojazdu, co pozwala
na identyfikację Pojazdu i Klienta.
Powyższa informacja jest przesyłana poprzez łącza telefoniczne
wyłącznie
w czasie aktywnego
korzystania z usługi (automatyczne lub ręczne aktywowanie połączenia ratunkowego lub assistance). W
żadnych okolicznościach centra telefoniczne, ani żadne inne organizacje nie mogą zażądać dostępu do
tych danych z systemu telematycznego.
12.3 Gromadzenie i przekazywanie danych
Informacje techniczne (dotyczące połączenia telefonicznego) oraz dane „wrażliwe” (położenie Pojazdu,
opis Zdarzenia wymagającego wsparcia (assistance) lub Zdarzenia wymagającego pomocy ratunkowej)
są gromadzone w formie elektronicznej lub dźwiękowej tylko wtedy, gdy system telematyczny został
aktywowany manualnie bądź automatycznie.
W żadnych innych okolicznościach powyższe dane nie mogą być uzyskane za pośrednictwem systemu
telematycznego i telefonii komórkowej. Dane elektroniczne są kodowane i mogą być rozszyfrowane
wyłącznie przez PEUGEOT POLSKA sp. z o.o., producenta Pojazdów PEUGEOT lub przez zatwierdzonego
dostawcę usług, wyłącznie w celach świadczenia przedmiotowych usług.
Zgromadzone dane służą wyłącznie do świadczenia przedmiotowych usług, czyli w razie konieczności do
wysyłania Kwalifikowanych powiadomień do publicznych służb ratunkowych lub celem zapewnienia stosownej
pomocy. Przetwarzanie danych może się odbywać wyłącznie w powyższych celach.
DO ROZDZIAŁU “ASSISTANCE” OGÓLNYCH WARUNKÓW SPRZEDAŻY NOWYCH POJAZDÓW
PEUGEOT DODAJE SIĘ NASTĘPUJĄCY ARTYKUŁ:
„D - USŁUGI ASSISTANCE I LOKALIZACJA POJAZDU
W niektórych Pojazdach wyposażonych w system telematyczny, istnieją szczególne warunki dostępu do
usług assistance. Zwiększenie efektywności i szybkości usług assistance możliwe jest w szczególności
dzięki wprowadzeniu systemu telefonicznego zintegrowanego z Pojazdem, który to system po naciśnięciu
jednego przycisku na desce rozdzielczej (patrz: instrukcja obsługi) pozwala na bezpośrednie połączenie się
z placówką PEUGEOT Assistance i przesłanie tam potrzebnych danych, w tym informacji o aktualnym
położeniu Pojazdu. Przesłanie tej ostatniej informacji będzie możliwe tylko wtedy, jeśli Klient nie
zrezygnuje z możliwości ustalania położenia Pojazdu, zaznaczając odpowiednich kwadraty.
4
Zasięg geograficzny usług assistance z ustalaniem położenia pojazdu pokrywa się generalnie z
obszarami, na których dostępne są usługi PEUGEOT Assistance, jednakże w czasie podróży po terytoriach
różnych krajów objętych programem tych usług, ustalanie położenia pojazdu może okazać się niemożliwe
z
przyczyn
technicznych.
W
takiej
sytuacji
Klient
nadal
może
korzystać
z usług assistance, ale bez automatycznego ustalania położenia jego pojazdu.”
Zgromadzone dane służą wyłącznie do świadczenia przedmiotowych usług, czyli w razie konieczności do
wysyłania Kwalifikowanych powiadomień do publicznych służb ratunkowych lub celem zapewnienia
stosownej pomocy. Przetwarzanie danych może się odbywać wyłącznie w powyższych celach.
Wyrażam zgodę na objęcie mojego pojazdu programami usług Peugeot Connect SOS oraz Peugeot
Connect Assistance, z uwzględnieniem powyższych warunków i ograniczeń.*
Model / nr VIN:
Imię i nazwisko (dużymi literami):…………………………………………………………………………………………………………
Data:…………………….
Podpis:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
* W przypadku braku zgody na objęcie usługami opisanymi w niniejszej umowie jednego z aut należy wykreślić jego nr VIN z
listy powyżej.
PEUGEOT Connect SOS / PEUGEOT Connect Assistance
Ogólne Warunki korzystania z usług pomocy w nagłych przypadkach
Jeśli Twój Pojazd PEUGEOT został wyposażony w system telematyczny (w razie wątpliwości prosimy
sprawdzić to z dealerem lub skorzystać z instrukcji obsługi Pojazdu), możesz korzystać z usług awaryjnego
powiadamiania oraz wsparcia kierowcy (w warunkach i przy ograniczeniach opisanych w instrukcji
obsługi). Jeśli nie życzysz sobie, by położenie Twojego Pojazdu było kiedykolwiek sprawdzane w ramach
świadczenia powyższych usług, prosimy o zaznaczenie jednego lub obu kwadratów dotyczących
zawartych obok stwierdzeń:
Zaznaczając ten kwadrat nie wyrażam zgody na ustalanie położenia mojego Pojazdu przez
PEUGEOT Connect SOS; rozumiem, że usługa ta świadczona jest przy współpracy z publicznymi
służbami ratowniczymi kraju, w którym zdarzenie miało miejsce i przy posługiwaniu się językiem,
którego używają te służby, ale bez możliwości ustalania położenia Pojazdu (tryb uproszczony).
Rozumiem także, że tryb uproszczony zostanie aktywowany do 30 dni po odbiorze mojego Pojazdu
lub podpisaniu niniejszej klauzuli. Jednocześnie oświadczam, iż jestem świadomy faktu, że usługa
Peugeot Connect SOS, po jej dezaktywacji, pozostaje aktywna maksymalnie przez okres 30 dni.
Podpis:…………………………………………………………………………………………………......…………………….
Zaznaczając ten kwadrat nie wyrażam zgody na ustalanie położenia mojego Pojazdu przez Peugeot
Connect Assistance; rozumiem, że usługa ta świadczona jest przy współpracy z publicznymi służbami
ratowniczymi kraju, w którym zdarzenie miało miejsce i przy posługiwaniu się językiem, którego
używają te służby, ale bez możliwości ustalania położenia Pojazdu (tryb uproszczony). Rozumiem
także, że tryb uproszczony zostanie aktywowany do 30 dni po odbiorze mojego Pojazdu lub
podpisaniu niniejszej klauzuli. Jednocześnie oświadczam, iż jestem świadomy faktu, że usługa
Peugeot Connect Assistance, po jej dezaktywacji, pozostaje aktywna maksymalnie przez okres 30
dni.
Podpis:…………………………………………………………………………………………………......…………………….
Zaznaczając powyższe kwadraty oraz jeśli w przyszłości sprzedam Pojazd poza siecią dealerską firmy
PEUGEOT, zobowiązuję się poinformować nabywcę, że Pojazd nie jest objęty pełnym programem
wcześniej wymienionych usług w zakresie ustalania jego położenia jak również, że przywrócenie pełnego
zakresu tych usług będzie możliwe po skontaktowaniu się z punktem dealerskim firmy PEUGEOT.
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin