Misja-C20.pdf

(1063 KB) Pobierz
C20
TAJNE
WIĘZIENIE
CELE
Musisz dostać się do tajnego schronienia CIA, ale nie będzie
to łatwe. Spróbuj trzymać się tego planu:
1– Przeszukaj biuro i znajdź wskazówkę.
Pod zielonym
znacznikiem Celu kryją się mapa oraz kod do zielonych drzwi,
za którymi znajdziesz windę prowadzącą do tajnego więzienia.
2– Dotrzyjcie do schronu, ale nie zapomnijcie o zabraniu
zapasów.
Kto wie, co czai się w tym schronie? Dotrzyj do
Wyjścia wszystkimi Bohaterami. Każdy Bohater znajdujący
się w tej Strefie może opuścić planszę pod koniec swojej tury,
pod warunkiem, że Strefa jest wolna od Zombie. Podlicz karty
Ekwipunku i Bohaterów, którym udało się uciec. Wygrywasz
jeśli zdobyłeś wszystkie dziewięć kart zapasów (Konserwy,
Ryż i Wodę).
ŚREDNIA / BOHATEROWIE 6+ / 120 MINUT
Misja pomysłu Svena Christiana Planggera
“ Ocalali, nie jesteście sami! CIA nadal działa.
Dołączcie do nas w Atlancie. Wybudowaliśmy bastion
chroniący przed hordami zombie. Razem wszyscy
możemy przetrwać! ” Uważaliśmy, że brzmiało to
zbyt dobrze, by było prawdziwe. Mieliśmy rację.
Nie byliśmy jedynymi ocalałymi, którzy posłuchali
tej wiadomości, nie przybyliśmy też jako pierwsi. To
w sumie nawet dobrze. Bastion okazał się tajnym,
podziemnym więzieniem i zdecydowanie łatwiej
zatrzymywał ludzi wewnątrz niż zombie na zewnątrz.
W środku nie odnaleźliśmy nikogo żywego, ale to wcale
nie oznacza, że jesteśmy sami.
ZASADY SPECJALNE
• Sukcesywne przeczesywanie.
Każdy znacznik Celu daje
5 punktów doświadczenia Bohaterowi, który go zdobędzie.
• Poszukiwanie zapasów.
Gdy zdobędziesz czerwony
znacznik Celu, dobieraj karty tak długo, aż nie natrafisz na
kartę zapasów (Konserwy, Ryż albo Wodę). Pozostałe karty
odrzuć. Karta O, żeż...! sprawia, że pojawia się zwyczajowy
Szwendacz i przerywa Przeszukiwanie.
Dyrektor CIA miał służbową odpicowaną brykę.
Odpi-
cowana bryka może zostać Przeszukana tylko raz. Znajdziesz
w niej Złe Bliźniaczki albo Strzelbę Mamuśki (losowo).
Super! Radiowóz!
Możesz Przeszukać radiowóz dowolną
ilość razy. Dobieraj karty, aż znajdziesz Broń. Resztę kart
odrzuć. Karta O, żeż... ! sprawia, że pojawia się zwyczajowy
Szwendacz i przerywa Przeszukuwanie.
• Możesz używać samochodów.
Garaż CIA.
Musisz otworzyć oboje drzwi na Kafelku 3C,
by uciec radiowozem. Zwróć uwagę, że przez garaż możesz
dostać się do budynku niezauważony przez Zombie (czyli bez
aktywowania niebieskiej Strefy Namnażania, patrz “Piętra
Zombie” poniżej).
Piętra Zombie.
Jeśli otworzysz niebieskie drzwi, Zombie
na wyższych piętrach cię usłyszą i aktywuje się niebieska
Strefa Namnażania. Do otwarcie niebieskich drzwi nie po-
trzeba klucza, a Bohater, który to zrobi, otrzyma 5 punktów
doświadczenia.
Zatrzymanie inwazji.
Niebieski znacznik Celu reprezentuje
ciężką szafkę, która może być użyta do zablokowania drzwi
na klatkę schodową. Usuń niebieską Strefę Namnażania, gdy
zdobędziesz niebieski znacznik Celu.
Nie martw się, masz klucz!
Możesz otworzyć zielone
drzwi, gdy zdobędziesz zielony znacznik Celu.
Potrzebne Kafelki:
1B, 2C, 3C, 4C, 4D, 5B, 5E, 6B & 7B.
C20
ZOMBICIDE - MISJE
Other Survivors received the message.
Play this rule
if a Survivor has been eliminated. After opening a building
door but before spawning Zombies in the building, place a
new Survivor, equipped with a Pan (if available), in the Zone
closest to the building door. Don’t spawn Zombies in that
Zone. This Survivor begins with 10 experience points.
Strefa Startowa
Gracza
Samochody, których
można używać
Drzwi
Strefy Namnażania
Wejście do
schronu CIA
Mapa i kod do schronu
CIA (5 XP)
Ciężka szafka (5 XP)
Zapasy (5 XP)
ZOMBICIDE - MISJE
C20
Zgłoś jeśli naruszono regulamin