Misja-C22-Szczury-Tunelowe.pdf

(806 KB) Pobierz
C22
ŚREDNIA / 2-4 BOHATERÓW / 120 MINUT
SZCZURY
TUNELOWE
Misja pomysłu Jeffrey’ a Alley’ a
Kończą nam się zapasy. Znowu. Musimy szukać ich
coraz dalej od naszej kryjówki. Nigdy nie byliśmy
w tej okolicy. Coś ma jednak na nas cały czas oko;
ciągle słyszymy dziwne odgłosy, ale nie spotkaliśmy
tego, co je wydaje. Czasami wydaje nam się, że
pochodzą... spod ziemi. Na powierzchni zarażeni
robią się bardzo aktywni. Może im też kończy się
jedzenie? Musimy szybko dorwać co się da i wracać
do domu. Uważajmy na pełzaczy.
Potrzebne Kafelki:
1B, 2B, 3C, 4B, 4C, 4E, 5D, 6C & 5F.
CELE
Plan jest bardzo prosty:
Znajdź zapasy.
Zbierz wszystkie znaczniki Celu.
ZASADY SPECJALNE
Chcemy jeść.
Każdy znacznik Celu daje 5 punktów do-
świadczenia Bohaterowi, który go zdobędzie.
Zdrowy posiłek.
Bohater, który zdobędzie zielony bądź
niebieski znacznik Celu ze stołówki (Kafelek 6C) może od-
rzucić jedną kartę Ranny.
Słabi kierowcy.
Samochody na planszy to wraki. Żadna
Postać (Bohater ani Zombie) nie może wejść do Strefy,
w której znajduje się samochód. Nie można też ich Przeszu-
kiwać ani nimi jeździć.
To, co leży poniżej...
Zielone i niebieskie drzwi są wejściami
do systemu tuneli. Mogą zostać otwarte jak normalne drzwi,
poza tym, że gdy otwarte zostaną jedne, drugie otwierają się
automatycznie. Spowoduje to namnażanie Zombie, jeśli to
były pierwsze otwierane drzwi w danym budynku.
C22
ZOMBICIDE - MISJE
ï
Nawigowanie na oślep.
Gdy drzwi do tuneli zostaną
otwarte, Bohaterowie mogą z nich korzystać, by za 1 Akcję
szybko przenieść się ze Strefy z zielonymi drzwiami do Stre-
fy z niebieskimi i na odwrót, o ile Strefa, w której zaczynają tę
Akcję jest wolna od Zombie. Za każdym razem, gdy Bohater
się przenosi, gracz rzuca kością.
Wynik 1:
Tam coś jest…
Przesuń Bohatera do Strefy,
do której zmierzał i dobierz wierzchnią kartę Zombie
i umieść daną ilość Zombie w strefie docelowej Bohatera.
Wynik 2:
Coś miękkiego…
Bohater dotyka czegoś
paskudnego i krzyczy jak mała dziewczynka. Inni Bo-
haterowie wyśmiewają go, a on spala się ze wstydu.
Przesuń Bohatera do Strefy docelowiej i umieść tam
żeton Hałasu. Bohater posiadający Latarkę może zigno-
rować ten efekt i po prostu przesunąć się do Strefy.
Wynik 3, 4 i 5:
Przesuń się do drugiej Strefy. Nic innego
się nie dzieje.
Wynik 6:
Coś fajnego…
Dobierz wierzchnią kartę
z talii Ekwipunku i umieść ją w plecaku swego Bohatera.
Jeśli wyciągniesz kartę O, żeż…! Umieść Szwenda-
cza w Strefie docelowej Bohatera. To nie liczy się jako
Przeszukiwanie.
To tajemnica.
Zombie nie mogą korzystać z niebieskich
i zielonych drzwi.
Wygłodzona horda.
Sfory Zombie mogą wyważać drzwi,
jeśli będzie ich wystarczająco wiele. Każdy Spaślak, Łowca
czy Szwendacz liczy się za 1 punkt Zombie. Każde Plugastwo
liczy się za 5 punktów Zombie. Jeśli w Strefie znajduje się 5
lub więcej punktów Zombie, Zombie w niej traktują drzwi jak
otwarte podczas poruszania. Jeśli, podczas ruchu, będą mu-
siały przejść przez zamknięte drzwi, najpierw otwórz drzwi,
potem przesuń wszystkie Zombie (zwróć uwagę, że ruch
niektórych Zombie mógł ulec zmianie ze względu na nowo
otwarte drzwi). Otwieranie pierwszych drzwi w budynku po-
woduje zwyczajowe Namnażanie Zombie.
Strefa Startowa Wejściowe drzwi
do tuneli
Graczy
Drzwi
Strefy
Namnażania
Samochody, którymi nie możesz
jeździć ani ich Przeszukiwać
Zapasy (5XP)
ZOMBICIDE - MISJE
C22
Zgłoś jeśli naruszono regulamin