test 3 Uczyć czytania przez ZABAWĘ.doc

(99 KB) Pobierz
SZCZECIN, 2

Uczyć czytania przez ZABAWĘ

Moduł 3 - Minitest

Początek formularza

1. U dzieci ryzyka dysleksji i dyslektycznych opanowanie umiejętności czytania przebiega:

a) etapami - raz szybciej, raz wolniej.

b) szybko i z łatwością, ponieważ szybko rozwijają się funkcje słuchowo-językowe.

c) powoli i z trudem, ponieważ wolno rozwijają się funkcje słuchowo-językowe.

d) powoli w klasie I, szybko w klasie II.

2. Do kogo skierowany jest program „Poczytaj Bratkowi”?

a) do uczniów klas I–III szkoły podstawowej

b) do uczniów klas I–III gimnazjum

c) do uczniów klas I–III szkoły ponadgimnazjalnej

d) do rodziców i nauczycieli

3. Program „Poczytaj Bratkowi” pomaga w osiągnięciu następującego celu:

a) upowszechnianie czytelnictwa wśród uczniów

b) rozwijanie (doskonalenie) umiejętności czytania

c) wzbudzanie motywacji do nauki poprzez poczucie bycia potrzebnym i ważnym dla innych

d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe

4. Na czym polega program „Poczytaj Bratkowi”?

a) Program polega na tym, że rodzice uczniów klas pierwszych czytają swoim dzieciom w kąciku Bratka wybrane utwory z „Księgi Bratka” lub literaturę dziecięcą.

b) Program polega na tym, że uczniowie z klas pierwszych czytają w kąciku Bratka wybrane utwory z „Księgi Bratka” lub literaturę dziecięcą swoim starszym kolegom i koleżankom ze szkoły.

c) Program polega na tym, że uczniowie z klas trzecich czytają w kąciku Bratka wybrane utwory z „Księgi Bratka” lub literaturę dziecięcą swoim młodszym kolegom i koleżankom ze szkoły. Następnie nauczyciel przeprowadza zajęcia z uczniami (klasy I) według opracowanego scenariusza zajęć.

d) Program polega na tym, że nauczyciele czytają uczniom klas pierwszych w kąciku Bratka wybrane utwory z „Księgi Bratka” lub literaturę dziecięcą.

5. W odniesieniu do nauczycieli program „Poczytaj Bratkowi”:

a) umożliwia włączenie uczniów w proces uspołeczniania dzieci, rozumienia się nawzajem, pomagania sobie

b) doskonali umiejętności koordynacji i monitorowania pracy uczniów

c) wspiera w okazywaniu otwartości grona pedagogicznego na inicjatywy uczniów

d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe

Uczyć czytania przez ZABAWĘ

Dziękujemy za wypełnienie minitestu.

1. U dzieci ryzyka dysleksji i dyslektycznych opanowanie umiejętności czytania przebiega:

twoja odpowiedz:

a) etapami - raz szybciej, raz wolniej.

prawidłowa odpowiedź:  

c) powoli i z trudem, ponieważ wolno rozwijają się funkcje słuchowo-językowe.

2. Do kogo skierowany jest program „Poczytaj Bratkowi”?

twoja odpowiedz:

a) do uczniów klas I–III szkoły podstawowej

prawidłowa odpowiedź:  

a) do uczniów klas I–III szkoły podstawowej

3. Program „Poczytaj Bratkowi” pomaga w osiągnięciu następującego celu:

twoja odpowiedz:

d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe

prawidłowa odpowiedź:  

d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe

4. Na czym polega program „Poczytaj Bratkowi”?

twoja odpowiedz:

a) Program polega na tym, że rodzice uczniów klas pierwszych czytają swoim dzieciom w kąciku Bratka wybrane utwory z „Księgi Bratka” lub literaturę dziecięcą.

prawidłowa odpowiedź:  

c) Program polega na tym, że uczniowie z klas trzecich czytają w kąciku Bratka wybrane utwory z „Księgi Bratka” lub literaturę dziecięcą swoim młodszym kolegom i koleżankom ze szkoły. Następnie nauczyciel przeprowadza zajęcia z uczniami (klasy I) według opracowanego scenariusza zajęć.

5. W odniesieniu do nauczycieli program „Poczytaj Bratkowi”:

twoja odpowiedz:

d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe

prawidłowa odpowiedź:  

d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe

Dół formularza

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin