w zgodzie z przyrodą.pdf

(1091 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 19, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
W zgodzie z przyrodą
Pewnego dnia klasa Ady i Jasia wybrała się na wycieczkę na łąkę.
Dzieci, szukamy
miejsca na piknik.
1
Przeczytaj komiks pt. „Więzienie w reklamówce”.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Z czym
masz
kanapki?
acja
duk
tyczna
E
plas
Z szynką
i pomidorem.
Chociaż wolałbym
z czekoladą…
Czy zabraliście
swoje śmieci?
kacja
du
astyczna
E
pl
Nareszcie
wracamy!
Ale było
fajnie!
Przepraszamy,
żabko!
Ojej, to moja
reklamówka.
Co to?!
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 19, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
a
Uporządkuj wydarzenia we właściwej kolejności.
2
Edu
t
k
m
cj
t
a
czna
a
y
a
e
m
Dzieci jedzą drugie śniadanie.
Dzieci dostrzegają coś dziwnego.
Klasa
chowanie
y
W
fizyczne
Ady i Jasia wybrała się na wycieczkę.
Dzieci uwalniają żabkę z reklamówki.
Klasa rusza w dalszą drogę.
3
Uzupełnij „Kodeks przyjaciela przyrody”. Wstaw właściwe wyrazy
ukacja
d
w
tyczna
E
las
odpowiedniej formie.
p
zwierzęta
Nie
ja
śmieć w
kac
las
.
.
mrowisko
Nie płosz
Nie niszcz
gałęzie
.
.
u
Ed
lastyczna
p
Nie łam
4
Podziel wyrazy na głoski i litery według wzoru. Podaj liczbę
głosek i liter.
Wzór:
puszcza
krzak
drzewo
chrząszcz
p-u-sz-cz-a
(5)
p-u-s-z-c-z-a
(7)
am
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 19, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
W zgodzie z przyrodą
Uzupełnij tabelkę.
+8
12
acja
duk
tyczna
E
plas
–5
11
10
9
8
7
6
kacja
du
astyczna
E
pl
2
Pokoloruj obrazek zgodnie z legendą.
16
16
16
15
4
4
4
15
4
15
15
4
7
16
4
19
7
17
17
19
20 20
16
7
4
19 19
4
16
7
20
17
7
16
7
15
4
15
4
15
4
4
4
15
15
20
16
16
19
19
7
7
7
15
15
4
15
17
4
15
2+5=
4 + 12 =
13 – 9 =
12 + 7 =
20 – 3 =
13 + 7 =
5+5+5=
15
15
4
cam
i
7
4
17
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 19, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
Uzupełnij
3
Wyc
f
h
z
owanie
okienka odpowiednimi liczbami.
n
i
ycz
e
4
+
acja
duk
tyczna
E
plas
=
17
=
=
19
16
=
=
=
15
=
=
18
5
13
19
3
17
2
0
20
+
kacja
du
astyczna
E
pl
2
+
+
4
Dorysuj tyle koralików, aby na każdej nitce było ich razem 10.
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 19, s.
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
5
owan
Zapisz
ych
yczne
ie
6
W
fiz
przykładów liczb, które po dodaniu dadzą 10.
i
i
acja
duk
tyczna
E
plas
i
i
kacja
du
astyczna
E
pl
i
i
6
Wiktoria miała 3 torby turystyczne i 3 plecaki. Pożyczyła
część z nich tak, że w domu zostały jej tylko 2 torby. Ile toreb
i plecaków razem pożyczyła Wiktoria? Zapisz działanie
i odpowiedź.
cam
i
Odpowiedź:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin