Jestes_marka_Jak_odniesc_sukces_i_pozostac_soba_jesmar.pdf

(1996 KB) Pobierz
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
Wst p................................................................................................9
Podzi kowania ................................................................................19
Martyna Wojciechowska. Ambasadorka ksi ki ............................21
ROZDZIA
1.
Brylant Marki©. B d najlepsz wersj siebie ................................... 25
Masz wybór, a nawet wiele wyborów ..............................................27
Marka
premium
...............................................................................29
ROZDZIA
2.
Reputacja 2.0. W poszukiwaniu warto ciowego cz owieka................. 35
Zaufanie 2.0 ....................................................................................38
Powrót do równo ci, braterstwa i wspó plemie ców .......................44
Czym jest kapita reputacji?.............................................................50
Twoja reputacja w wiecie ludzi i technologii..................................54
Na zako czenie drugiego rozdzia u ................................................62
ROZDZIA
3.
Marka osobista. Efekt uwa nego ycia ............................................... 65
Marka — drogowskaz, bractwo czy religia? ...................................67
Czym NIE jest marka.....................................................................71
Czym jest marka osobista................................................................77
Mie mark czy by mark ?............................................................79
Marka to obietnica..........................................................................84
To samo marki ............................................................................90
Kup książkę
Poleć książkę
Korzy ci zawodowe z silnej marki...................................................97
Korzy ci z silnej marki osobistej w yciu prywatnym ....................106
Podsumowanie..............................................................................109
ROZDZIA
4.
Lekcja siebie. Plankton czy Ten, który rz dzi wiatem .................... 113
Bilans otwarcia na dalsze ycie ......................................................116
Twój stosunek do siebie ................................................................122
A zatem jaka jest Twoja historia? ..................................................125
Twoja wizja, czyli o co Ci chodzi w yciu .....................................134
Twoja yciowa misja .....................................................................135
Prze omowe momenty...................................................................136
Twoje talenty.................................................................................138
Twoje nieodnawialne „zasoby”......................................................140
Wn trze, opakowanie czy opakowane atrakcyjne wn trze? ...........153
Twoja wewn trzna wolno ...........................................................155
A teraz opowiedz mi swoj histori ...............................................156
Podsumowanie..............................................................................158
ROZDZIA
5.
6
Kim jeste — kopi czy orygina em?................................................. 161
Pozycjonowanie marki — kto i co ma o Tobie my le ? ................166
Mi dzy „scen
ycia” a „charakteryzatorni ”................................169
Jak o Tobie my l ? ........................................................................174
Segmentacja — czyja opinia Ci interesuje...................................176
Kto i co ma o Tobie mówi ?..........................................................183
Twój benchmark w wiecie marek ................................................186
Podsumowanie..............................................................................189
Jeste mark
Kup książkę
Poleć książkę
ROZDZIA
6.
Odwa si by tym, kim chcesz ......................................................... 191
Co to znaczy zarz dza sob lub mark osobist ? .........................193
Konkurenci? Ale o kogo chodzi?...................................................200
Wyrazisty bohater w anonimowym t umie ....................................202
Twoja unikalno ..........................................................................205
Zmapowane wra enia....................................................................208
Mantra ycia, czyli Twoja droga do mistrzostwa ..........................210
Mantra marki................................................................................216
Warto ciowy czy wa ny? ...............................................................218
Pozycjonowanie przez warto ci .....................................................219
Warto ciowy czy lubiany? .............................................................223
Podsumowanie..............................................................................225
ROZDZIA
7.
Komunikuj si , zbuduj wp yw i zaznacz swoj obecno .................. 231
Komunikacja marki — efekt, a nie intencja ..................................233
Mów ze wiadomo ci celu ...........................................................233
Komunikacja marketingowa w pigu ce .........................................236
Zintegrowana komunikacja marki osobistej ..................................240
Ha as wokó cz owieka — czy to kryterium sukcesu?...................245
Grzmisz, mówisz czy szepczesz?...................................................247
Sze grzechów g ównych zwi zanych z zabieraniem g osu ..........251
Co mówi Twój wizerunek, czyli w a ciwe symbole,
„opakowanie” i „rekwizyty”........................................................253
Bynajmniej. Co ma Polak na j zyku .............................................255
Jak warto ma Twój g os w kontaktach zawodowych.................260
Jak brzmi Twój cyfrowy g os?.......................................................263
Spis tre ci
7
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin