BWP-1 Rysunki Poglądowe z opisami.doc

(60843 KB) Pobierz

TABLICA KIEROWCY

1,25- lampki sygnalizacyjne wystawienia armaty poza obrys wozu; 2- wył. aparatury dymotwórczej (TAD); 3- wył. GPK; 4- wył. pompy paliwa BCN;                       5- wył. chłodzenia silnika; 6- wył. pompy do usuwania wody z przedniej części wozu; 7- wył. pompy do usuwania wody z tylniej części wozu;

8- wył. układu UOPA; 9- lampka sygnalizacyjna otwarcie drzwi; 10,14- lampki sygnalizujące gotowość UPP; 11- wył. oświetlenia tablicy;12,32- pokrywy przycisków uruchomienia UPP; 13- przycisk wyłączenia zespołu pomp podgrzewacza; 15- wył. reflektora z urządzeniem maskującym;16- wył. reflektora TWN z filtrem promieni podczerwonych; 17- wył. dmuchawy filtra FPT200M; 18- wył. lamp obrysowych; 19- pokrywa przycisku pneumatycznego uruchomienia silnika; 20- wył. świecy żarowej; 21- wył. silnika podgrzewacza; 22- pokrywa wolnego przycisku; 23- wył. zabezpieczenia silnika przed zalaniem; 24- wył. akumulatorów; 26- lampka sygnalizująca chłodzenia silnika; 27- wskaźnik ciśnienia układu hydraulicznego (SB);28- wskaźnik ciśnienia układu smarowania silnika; 29- pokrywa przycisku elektrycznego uruchomienia silnika; 30- wskaźnik temperatur układu chłodzenia i smarowania; 31- szybkościomierz z licznikiem km; 33- wskaźnik obrotów silnika; 34- pokrywa pompy olejowej MZN; 35- wolto-amperomierz;36- pokrywa przycisku układu ochrony R (przed środkami promieniotwórczymi) i OW (środkami chemicznymi); 37- pokrywa przycisku układu UOPA;38- licznik pracy silnika (Mtg); 39- lampka sygnalizacyjna zaworu; 40- główki bezpieczników;

 

 

PRZEDZIAŁ KIEROWANIA

1,4- torby na hełmofon; 2- siedzisko dowódcy; 3- butla ze sprężonym powietrzem; 5- zawór butli;

6- siedzisko kierowcy; 7- pedał hamulca postojowego; 8- pedał sprzęgła głównego; 9- rękojeść zaworu sterowania zaworem (oczyszczanie przyrządów obserwacyjnych); 10- rękojeść zaworu pneumatycznego odłączenia sprzęgła głównego; 11- KR 40 (układ PPOŻ); 12- cięgło; 13- aparat A-1 CzTW; 14- rękojeść zaworu sterowania falochronem;  15- manometr układu pneumatycznego; 16- lampka sygnalizacyjna „Otw. Zaworu FPT”; 17- złącze do TWNO-2; 19- zbiorniczek spryskiwacza; 20- GPK-59; 21- lampka sygnalizacyjna „Zamknij pokrywy włazów”; 22- kierownica; 23- blok zasilania R-123; 24- dźwignia włączenia zwolnionych przekładni; 25- Radiostacja R-123; 26- mocowanie TNPO-170;

27,32,36- peryskop TNPO-170; 28- zamek pokrywy kierowcy; 29- górna płyta kadłuba; 30- pokrywa włazu kierowcy; 31- nawiew z filtrowentylacji; 33- przycisk sygnału dźwiękowego; 34- kolumna kierownicza; 35- główna tablica kierowcy; 37- rękojeść mechanizmu otwierania włazu kierowcy;

38- rękojeść sterowania przesłonami eżektora; 39- górny uchwyt do mocowania karabinka; 40- dźwignia załączenia mechanizmu ochrony silnika przed zalaniem; 41- zamek pokrywy; 42,47,52- pokrywy izolujące; 43- lampka oświetlenia tablicy; 44- lampka podsufitowa; 45- dźwignia zmiany biegów;

46- włącznik lampki; 48- dźwignia hamulca ręcznego; 49- zawór regulowania dawki paliwa;

50- dźwignia zaworu spustu płynu chłodzącego; 51- dźwignia przysłony silnika podgrzewacza; 53- pedał podania paliwa; 54- zawór oczyszczania układu pneumatycznego; 55- główny zawór paliwa; 56- zawór sterowania dawką paliwa układu podgrzewania; 57- dolny zawór spuszczania cieczy chłodzącej;

58- rygiel siedziska; 59- dolny uchwyt mocowania karabinka;



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZWIJANIE PŁACHTY BREZENTOWEJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKŁAD SMAROWANIA SILNIKA

1- pompa olejowa silnika; 2- przewód doprowadzenia oleju do pompy olejowej (wymiennik ciepła);

3- osłona ogrzewacza przewodu olejowego; 4- pompa podtłaczająca olej MZN; 5- przewód doprowadzenia oleju z pompy olejowej do chłodnicy; 6- czujnik termometru elektrycznego; 7- zbiornik oleju (ZG); 8- oddzielacz oleju; 9- listwa miernika poziomu oleju; 10- przewód odprowadzania oleju z chłodnicy do ZG; 11- zawór przepustowy; 12- zbiorniczek wlewny; 13- korek zbiorniczka wlewnego;  14- główka gwintowana miernika poziomu oleju; 15- wspornik mocowania zbiorniczka wlewnego;                  16- skrzynia eżektorowa; 17,18- przewód odprowadzenia pary i gazów; 19- chłodnica oleju; 20- zawór zabezpieczający układ smarowania przed przenikaniem wody i pyłów; 21- talerzyk zaworu;

22,62,69- sprężyny; 23,55,68- podkładki uszczelniające; 24- opaska ściągająca; 25- płytki chłodzące;   26- płytki zewnętrzne; 27- rurki chłodzące; 28- kolektor chłodnicy; 29- tablica kierowcy;

30- podgrzewacz; 31- zawór spustowy oleju z ZG; 32-  króciec czujnika pomiarowego ciśnienia oleju; 33- przewód doprowadzenia oleju od pompy MZN do silnika; 34- zawór zwrotny; 35- wskaźnik temperatury oleju; 36- wskaźnik ciśnienia oleju; 37- czujnik pomiaru ciśnienia oleju; 38- przewód doprowadzenia oleju do sprężarki AK-150; 39- przewód doprowadzenia oleju do łożyska pompy wtryskowej; 40- odśrodkowy filtr oleju; 41,43- przewód doprowadzenia oleju do układu rozrządu;

42- wkład filtrujący wstępnego oczyszczania oleju; 44- przewód doprowadzenia oleju do rozdzielacza powietrza; 45- przewód elastyczny doprowadzenia oleju do odśrodkowego filtra oleju; 46,47- filtry siatkowe; 48- silnik elektryczny; 49- olej; 50- harmonijka osłaniająca; 51- zawór spustowy oleju; 52- dno kadłuba wozu; 53- silnik; 54- króciec; 56- pierścień dociskający; 58- odpowietrznik; 59- ścianka zbiorniczka wlewnego oleju; 60- denko zbiorniczka wlewnego oleju; 61- kadłub zaworu; 63,70- zawory; 64- zaślepki technologiczne; 65- wał korbowy silnika; 66- pokrywa pompy podtłaczającej MZN;          67- zawór przepustowy; 71- tulejka oporowa; 72- silnik elektryczny; 73- wałek silnika elektrycznego;  74- mufa złącza; 75- dławik samodociskowy; 76- kadłub pompy podtłaczający MZN; 77- koło zębate napędzające

 

 

 

SKRZYNIA PRZEKŁADNIOWA

(przekrój poprzeczny)

 

1- kadłub; 2,8- ucho do demontażu; 3- wał główny; 4- odpowietrznik; 5- koło zębate pośrednie tylnego biegu; 6- miernik; 7- wał napędzany; 9,12- koło zębate; 10- koło zębate stożkowe napędzające; 11,13- wałki; 14- pompa olejowa;15,17- komory podgrzewania; 16- filtr siatkowy; 18- oś; A- kanał

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SPRZĘGŁO GŁÓWNE

1- dźwignia dwuramienna; 2- widełki; 3- nakrętka regulacyjna; 4- płytka oporowa; 5- sprężyna odciągająca; 6- korek otworu smarowniczego; 7- wałek napędzający napędu pompy olejowej skrzyni przekładniowej; 8- uszczelnienia samo dociskowe; 9- cylinder; 10- tłok; 11- obudowa uszczelnienia;      12- łożysko; 13- obsada łożyska; 14- obudowa; 15- kadłub skrzyni przekładniowej; 16- sprężyna dociskowa; 17- ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin