Zał.+nr+2+do+SIWZ+-projekt+umowy.doc

(169 KB) Pobierz
ZAŁĄCZNIK NR 3

 

Załącznik nr 2

PROJEKT

 

 

 

UMOWA  NR ….. / TTBS /13

 

 

W dniu ………...…… w Tarnobrzegu, pomiędzy Tarnobrzeskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego sp. z o.o. z siedzibą przy ul  Mickiewicza 4 w Tarnobrzegu, zwanym w dalszej treści umowy ”Zamawiającym” reprezentowanym przez:

 

1.      Stanisława Żmudę      –  Prezesa  Zarządu

 

a    ………………………………………………………………………………………………………....

 

       z siedzibą w ……………………………... ………………………………………………………

 

zwanym  w dalszej treści umowy ”Wykonawcą” reprezentowanym przez:

 

1.      ……………………………………………………………………………………………………..

2.      ……………………………………………………………………………………………………..

 

została zawarta umowa o następującej treści:

 

§ 1

 

1.      Na warunkach przedstawionej i przyjętej oferty w trybie przetargu nieograniczonego,  przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 roku nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie pn.    Kompleksowa realizacja 10-ciu (słownie: dziesięciu) budynków mieszkalnych jednorodzinnych wolnostojących „Dom w żurawinie 2 – 6 budynków”, „Dom w lantanach - 4 budynki wraz z niezbędna infrastrukturą towarzyszącą w Tarnobrzegu przy ul. Osiedle Ocice.

2.      Zakres robót będących przedmiotem umowy obejmuje:

      Kompleksowe wykonanie robót budowlano – montażowych z pełnym zakresem wewnętrznych i zewnętrznych robót instalacyjnych, bez „białego montażu”, zgodnie z dokumentacją projektową na działkach Osiedle Ocice o nr 795/1, 795/2, 795/3, 795/4, 795/5, 795/6, 795/7, 795/8, 795/9, 795/10 stanowiących własność TTBS.

3.      Roboty, o których mowa w pkt. 1 i 2 Wykonawca wykona zgodnie z:

3.1.      przekazaną dokumentacją budowlaną i specyfikacją,

3.2.      przekazanym pozwoleniem na budowę,

3.3.      ofertą przetargową stanowiącą zał. nr 1,

3.4.      aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi i sztuką budowlaną.

4.      Ustala się zakres rzeczowy robót który będzie realizowany przez podwykonawców (zgodnie z przedłożona ofertą ) :

 

1. Nazwa i adres firmy  ...............................................................................................................

a) zakres rzeczowy   ..................................................................................................................

 

2. Nazwa i adres firmy  ...............................................................................................................

  a) zakres rzeczowy   ..................................................................................................................

 

§ 2

TERMINY REALIZACJI

Termin realizacji robót:

 

1.  Rozpoczęcie: w terminie 7 dni od przekazania przez Zamawiającego placu budowy

      Zakończenie: ………………………….

2.   Za datę wykonania przedmiotu umowy uważa się faktyczną datę zakończenia  robót  objętych  umową wraz z uporządkowaniem terenu budowy i terenów przyległych, stwierdzoną przez kierownika budowy w dzienniku budowy i potwierdzoną przez inspektora nadzoru Zamawiającego, a następnie ustaleniami protokołu odbioru końcowego.

3. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego.

 

§ 3

WYNAGRODZENIE WYKONAWCY

I. Za wykonanie w /w przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma   wynagrodzenie

   ryczałtowe w wysokości: netto złotych ……………….. / słownie złotych: …………………...

   …………………………………………………………………………………………………...

   + podatek VAT  w wysokości ………..,  /zgodnie z obowiązującymi przepisami/.

    brutto złotych …………….. / słownie złotych: ……………………………………………… …………………………………………………………………………………………………...

1.    Wykonawca oświadcza, że wynagrodzenie o którym mowa w ust 1. obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.

2.    Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu.

3.    Wykonawca oświadcza,  że  posiada  odpowiednie  kwalifikacje  i  niezbędne  uprawnienia                        

   do wykonania przedmiotu umowy, znajduje się w sytuacji umożliwiającej jej wykonanie, jest  

   płatnikiem podatku VAT.

   Nr  NIP  .......................................................................................................................

4.      Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania Zamawiającego  w formie pisemnej i przed podjęciem jakichkolwiek działań o okolicznościach wskazujących na konieczność wykonania ewentualnych zamówień dodatkowych lub robót zamiennych. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał jakiekolwiek prace dodatkowe bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.

5.      Ewentualne roboty zamienne zlecone w ramach zakresu przedmiotowego niniejszej umowy oraz w trybie jej zmiany, zostaną rozliczone zaakceptowanym przez Zamawiającego kosztorysem różnicowym, przy czym zmiana umowy w tym zakresie nie może spowodować przekroczenia wynagrodzenia określonego w ust. 1.

6.      Strony zgodnie ustalają, że w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy lub jej części, a także w przypadku zmniejszenia zakresu robót, wynagrodzenie  o którym mowa

w ust. 1 zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość robót od których odstąpiono lub,

o które pomniejszono zakres robót.

7.      Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem niniejszej umowy zweryfikował  przedmiar 

i zakres robót w oparciu o dokumentację techniczną, a w zaoferowanej cenie uwzględnił wszelkie prace i nakłady konieczne do wykonania robót zgodnie   z dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną.

8.      Strony nie przewidują wynagrodzenia zaliczkowego.

9.      W przypadku wykonywania prac przy pomocy podwykonawców, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu pisemne oświadczenie podwykonawców, że wszelkie ich roszczenia z tytułu zrealizowanych prac, objętych umową, zostały przez Wykonawcę zaspokojone. Odmowa przedstawienia przez Zamawiającego oświadczenia podwykonawców, stanowi podstawę do wstrzymania płatności do czasu uzyskania oświadczenia.

II. Rozliczenie należności za wykonane roboty odbędzie się fakturami częściowymi po zakończeniu

     odbiorze poszczególnych etapów robót, zgodnie z  harmonogramem zatwierdzonym  przez Zamawiającego. Łączna wartość faktur częściowych nie  może  przekroczyć  80% wynagrodzenia Wykonawcy.

1. Ustala się następujące etapy płatności :

- I etap – po zaawansowaniu 20% inwestycji zgodnie z przedłożonym harmonogramem  

               rzeczowo-finansowym  tj. po przekroczeniu kwoty : ………………….. zł

      (słownie :…………………………………………………………………………………..)

- II etap – po zaawansowaniu 50% inwestycji zgodnie z przedłożonym harmonogramem

                rzeczowo-finansowym  tj. po przekroczeniu kwoty : ………………….

      (słownie : ………………………………………………………………………………… )

- III etap – po zaawansowaniu 80% inwestycji zgodnie z przedłożonym harmonogramem

                rzeczowo-finansowym  tj. po przekroczeniu kwoty : ………………….

      (słownie : ………………………………………………………………………………… )

Przedłużenie terminów płatności faktur częściowych może nastąpić z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

- IV etap – rozliczenie końcowe 

2. Fakturę za wykonane i odebrane roboty należy złożyć do Zamawiającego w terminie nie przekraczającym 20 dni od daty odbioru, z załączeniem niezbędnych bez usterkowych protokołów odbioru, podpisanych przez inspektorów nadzoru danych branż.

3. Ustala się termin płatności- nie później niż 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego wraz z oświadczeniem Wykonawcy o uregulowaniu należności wobec podwykonawców.

4. Za opóźnienia Zamawiającego w zapłacie faktury  Wykonawcy należą się odsetki  w wysokości ustawowych odsetek.

 

§ 4

OBOWIĄZKI WYKONAWCY

      Do obowiązków Wykonawcy należy:

1)     przejęcie placu budowy od Zamawiającego;

2)     prowadzenie dzienników budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wykonanie dokumentacji powykonawczej (z naniesieniem wszystkich zmian, wprowadzonych w trakcie realizacji robót), sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu wymaganych protokołów z  prób,  badań  i  odbiorów  oraz  certyfikatów i aprobat technicznych materiałów;

3)     zabezpieczenie i ogrodzenie placu budowy oraz wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnego UPB wraz z zabezpieczeniem w wodę i energię elektryczną

do budowy;

4)     zapewnienie dozoru mienia znajdującego się na placu budowy na własny koszt;

5)     zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie obiektów oraz wykonanie bieżącej inwentaryzacji powykonawczej;

6)     zapewnienie na własny koszt  transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji;

7)     ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin