KARTA SAMOOCENY UCZNIA PRZYGOTOWANA NA SPOTKANIE Z RODZICEM
Data spotkania………………………………
Imię i nazwisko ucznia………………………….
SPRÓBUJ OCENIĆ SWOJE ZACHOWANIE ORAZ UMIEJĘTNOŚCI Z RÓŻNYCH PRZEDMIOTÓW. POMOŻE NAM TO OKREŚLIĆ TWOJE MOCNE STRONY I WYZNACZYĆ DALSZE CELE PRACY NA SPOTKANIU UCZEŃ – RODZIC – NAUCZYCIEL, KTÓRE ODBĘDZIE SIĘ DNIA………………………..
Zaznacz kolorami:
zielony – jestem w tym znakomity, nie mam z tym żadnych problemów
żółty – czasem mam z tym trudności, muszę nadal ćwiczyć
czerwony – jeszcze nie umiem, potrzebuję pomoc
Zachowanie/przygotowanie do zajęć
Jestem aktywny na zajęciach (odpowiadam na pytania, sam/a zadaję pytania, wysuwam własne pomysły)
Przestrzegam ustalonych zasad klasowych (słucham innych, czekam na swoją kolej odpowiedzi, dbam o bezpieczeństwo podczas pracy i zabaw)
Sytuacje konfliktowe rozwiązuję w sposób „pokojowy” ( nie stosuję przemocy, nie obrażam innych)
Zachowuję się kulturalnie w różnych sytuacjach (lekcja, przerwa, obiad, świetlica)
Potrafię współpracować w grupie.
Zawsze mam przybory do pisania, potrzebne na zajęcia podręczniki i zeszyty, strój gimnastyczny.
Edukacja polonistyczna
Kulturalnie uczestniczę w rozmowie. (słucham innych, nie przerywam, podnoszę rękę, gdy chcę coś powiedzieć)
Piszę starannie.
Czytam płynnie i w dobrym tempie.
Czytam ze zrozumieniem. Odpowiadam na pytania do tekstu.
Pamiętam o stosowaniu poznanych zasad ortograficznych.
Pamiętam o stosowaniu zasad interpunkcyjnych.
Edukacja matematyczna
Potrafię dodawać i odejmować liczby w zakresie…… wybranym sposobem.
Potrafię rozwiązywać zadania tekstowe.
Wiem, co to znaczy: o tyle więcej, o tyle mniej, tyle samo.
Język angielski
Jestem aktywny na zajęciach, biorę udział w grach, scenkach itp.
Rozumiem polecenia nauczyciela.
Czytam słowa i zdania dotyczące tematów, których uczę się na zajęciach.
Piszę słowa i zdania dotyczące tematów, których uczę się na zajęciach.
Używam poznanych słów podczas rozmowy.
Jak oceniam swoje umiejętności w innych dziedzinach?
PLASTYKA
TECHNIKA
MUZYKA
INFORMATYKA
W-F
ZAJĘCIA TEATRALNE
Jestem dumny z: ………………..…………………………………….…………………………………………… …………………………………………………………………….……………………………..
Jestem zadowolony z:
………………..…………………………………….…………………………………………… …………………………………………………………………….……………………………..
Mam trudności z:
Popracuję nad:
INFORMACJA O POSTĘPACH W NAUCE I ZACHOWANIU
Imię i nazwisko ucznia:…………………………….
Klasa:……………………………………………….
Data spotkania:……………………………………
Rozwój społeczno- emocjonalny
Inne
OBSZARY DO PRACY
1.
2.
3.
NAUCZYCIEL RODZIC UCZEŃ
……………………. ……………………. …………………….
KARTA „TRZY KOLORY”
Imię i nazwisko: Karta ucznia klasy: Miesiąc:
…………………………… ………………………………. …………………….
...
hala12