współpraca z rodzicami -szablon (2).docx

(60 KB) Pobierz

KARTA SAMOOCENY UCZNIA PRZYGOTOWANA NA SPOTKANIE Z RODZICEM https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRnv4rsJqaQqq6iJajRfFtIS-5djqfvWqubvlPWBWvgrNL1OvHR

Data spotkania………………………………

Imię i nazwisko ucznia………………………….

 

SPRÓBUJ OCENIĆ SWOJE ZACHOWANIE ORAZ UMIEJĘTNOŚCI Z RÓŻNYCH PRZEDMIOTÓW. POMOŻE NAM TO OKREŚLIĆ TWOJE MOCNE STRONY I WYZNACZYĆ DALSZE CELE PRACY NA SPOTKANIU UCZEŃ – RODZIC – NAUCZYCIEL, KTÓRE ODBĘDZIE SIĘ DNIA………………………..

Zaznacz kolorami:

zielony – jestem w tym znakomity, nie mam z tym żadnych problemów             

żółty – czasem mam z tym trudności, muszę nadal ćwiczyć 

czerwony – jeszcze nie umiem, potrzebuję pomoc

Zachowanie/przygotowanie do zajęć

Jestem aktywny na zajęciach (odpowiadam na pytania, sam/a zadaję pytania, wysuwam własne pomysły)

 

Przestrzegam ustalonych zasad klasowych (słucham innych, czekam na swoją kolej odpowiedzi, dbam o bezpieczeństwo podczas pracy i zabaw)

 

Sytuacje konfliktowe rozwiązuję w sposób „pokojowy” ( nie stosuję przemocy, nie obrażam innych)

 

Zachowuję się kulturalnie w różnych sytuacjach (lekcja, przerwa, obiad, świetlica)

 

Potrafię współpracować w grupie.

 

Zawsze mam przybory do pisania, potrzebne na zajęcia podręczniki i zeszyty, strój gimnastyczny.

 

 

Edukacja polonistyczna

Kulturalnie uczestniczę w rozmowie. (słucham innych, nie przerywam, podnoszę rękę, gdy chcę coś powiedzieć)

 

Piszę starannie.

 

Czytam płynnie i w dobrym tempie.

 

Czytam ze zrozumieniem. Odpowiadam na pytania do tekstu.

 

Pamiętam o stosowaniu poznanych zasad ortograficznych.

 

Pamiętam o stosowaniu zasad interpunkcyjnych.

 

 

Edukacja matematyczna

Potrafię dodawać i odejmować liczby w zakresie…… wybranym sposobem.

 

Potrafię rozwiązywać zadania tekstowe.

 

Wiem, co to znaczy: o tyle więcej, o tyle mniej, tyle samo.

 

 

Język angielski

Jestem aktywny na zajęciach, biorę udział w  grach, scenkach itp.

 

Rozumiem polecenia nauczyciela.

 

Czytam słowa i zdania dotyczące tematów, których uczę się na zajęciach.

 

Piszę słowa i zdania dotyczące tematów, których uczę się na zajęciach.

 

Używam poznanych słów podczas rozmowy.

 

 

Jak oceniam swoje umiejętności w innych dziedzinach?

PLASTYKA

 

TECHNIKA

 

MUZYKA

 

INFORMATYKA

 

W-F

 

ZAJĘCIA TEATRALNE

 

 

http://pantin.pl/780-large_default/wesoly-ludek.jpgJestem dumny z: ………………..…………………………………….…………………………………………… …………………………………………………………………….……………………………..

http://pantin.pl/780-large_default/wesoly-ludek.jpgJestem zadowolony z:

………………..…………………………………….…………………………………………… …………………………………………………………………….……………………………..

http://pantin.pl/780-large_default/wesoly-ludek.jpgMam trudności z:

………………..…………………………………….…………………………………………… …………………………………………………………………….……………………………..

http://pantin.pl/780-large_default/wesoly-ludek.jpgPopracuję nad:

………………..…………………………………….…………………………………………… …………………………………………………………………….……………………………..

 

INFORMACJA O POSTĘPACH W NAUCE I ZACHOWANIUhttp://thumbs.dreamstime.com/z/ch%C5%82opiec-%C5%9Bpiewa-ilustracja-kontur-35898081.jpg

Imię i nazwisko ucznia:……………………………. 

Klasa:……………………………………………….

Data spotkania:……………………………………

 

Rozwój społeczno- emocjonalny

 

                                                           

 

 

Edukacja polonistyczna

 

 

 

 

 

 

Edukacja matematyczna

 

 

 

 

 

 

Język angielski

 

 

 

 

 

 

Inne

 

 

 

 

 

 

OBSZARY DO PRACY

 

1.

 

2.

 

3.

 

 

NAUCZYCIEL                                                          RODZIC                                                           UCZEŃ

…………………….                                            …………………….                                          …………………….

 

KARTA „TRZY KOLORY”

 

Imię i nazwisko:                                          Karta ucznia klasy:                                          Miesiąc:

 

……………………………                            ……………………………….              …………………….

Zaznacz kolorami:

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin