EKONOMIKA.pdf

(535 KB) Pobierz
…………………….. …………….…………
/imię i nazwisko wnioskodawcy/
........................................................................
/PESEL/
………………………….……………………….
/Telefon kontaktowy/
Gdańsk, dnia.................................2015 r.
DYREKTOR
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
W GDAŃSKU
WNIOSEK
O PRZYZNANIE JEDNORAZOWO ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 2, ust. 2a, 3, 4, 5, 5a, 6 i 6a ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /tekst
jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 149/ oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 kwietnia 2012r. w sprawie
dokonywania z Funduszu Pracy refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz
przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej /Dz. U. z 2012 r. poz. 457 z późn. zm./
Pouczenie:
Przed wypełnieniem wniosku należy zapoznać się z „Regulaminem przyznawania środków na
podjęcie działalności gospodarczej”, który dostępny jest na stronie internetowej www.pup.gda.pl;
Wniosek może zostać uwzględniony tylko w przypadku, gdy jest kompletny i prawidłowo
sporządzony;
Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania środków, ani nie zwalnia z obowiązku stawiania się
w PUP w Gdańsku w terminach wyznaczonych;
Od negatywnego stanowiska Prezydenta Miasta nie przysługuje odwołanie, zawarcie umowy
następuje w drodze oświadczenia woli stron i żadnej nie przysługuje roszczenie o jej zawarcie.
UWAGA!!!
Dokonanie wpisu do CEIDG oraz rozpoczęcie działalności przed zawarciem przedmiotowej umowy
skutkuje odmową przyznania wnioskowanych środków!!!
Kwota wnioskowanych środków…………………………………………...………………………………...….zł
słownie…………………………………………………………………..………………………………..……...….
Rodzaj planowanej działalności………………………………………………………………………..………….
…………………………………………………………………………………………………..…………………...
Rozmowa indywidualna z Doradcą Klienta Powiatowego Urzędu Pracy:
/wizytę należy odbyć przed złożeniem wniosku, po wcześniejszym umówieniu się na termin, pok. 28,122,123, 124/
DORADCA KLIENTA ………………………
dnia …….………….……
I. INFORMACJE O WNIOSKODAWCY
1. Imię i nazwisko ......................................................................................................................................................
2. Adres zameldowania stałego ..................................................................................................................................
/miejscowość/
/kod/
.....................................................................................................................................................................................
/ulica/
/nr domu/
/nr mieszkania/
3. Adres zameldowania tymczasowego......................................................................................................................
4. Adres korespondencyjny……………………………..…………………………………………………………...
5. Adres e-mail............................................................................................................................................................
6. Data zarejestrowania w PUP ……………………………………………….…………………………………..
7. Wykształcenie ……………………………………………………..……………………………………………..
8. Nazwa i data ukończenia ostatniej szkoły……………………………………………………...……………........
………………………………………………………………………………………………...……………….…….
9. Data urodzenia ............................................................
11. Stan cywilny...............................................................
12. Dane dotyczące współmałżonka
/zaznaczyć właściwe/:
a) współmałżonek aktualnie pozostaje bez zatrudnienia;
b) -współmałżonek aktualnie prowadzi działalność gospodarczą
- prowadził w okresie 6 miesięcy bezpośrednio poprzedzających dzień złożenia wniosku
/podać nr NIP, zakres i okres prowadzenia działalności, symbole PKD i lokalizację/
10. NIP .……………………..………………………
…………………………................................................………………………………………………………
…………………………………………………………………………………….………………..……..……
………………………………………..……………………………………………….……………………..…
c)
współmałżonek aktualnie pracuje na podstawie umowy o pracy/ dzieło/ zlecenie w:
...............................................................................................................................................................................
13. Osoby pozostające na utrzymaniu
.....................................................................................................................................................................................
14. Informacja o wcześniejszym prowadzeniu przez Wnioskodawcę działalności gospodarczej
/rodzaj, okres,
przyczyny rezygnacji; dołączyć zaświadczenie o wykreśleniu działalności z ewidencji działalności gospodarczej
/:
.....................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………...………..…
15. Nazwa banku i numer posiadanego konta osobistego
/niezbędne do zawarcia umowy/:
……………………………………………………………………………………………………………………….
II. FORMY ZABEZPIECZENIA ZWROTU PRZEZ BEZROBOTNEGO
ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ:
a)
wyrażona w urzędzie pisemna zgoda małżonka Wnioskodawcy oraz małżonka poręczyciela .
b)
OTRZYMANYCH
poręczenie cywilne -
wymagany dochód poręczyciela wynosi co najmniej 2000 zł brutto miesięcznie; wymagana jest osobiście
blokada rachunku bankowego -
wymagana wartość zabezpieczenia wynosi co najmniej 120% kwoty przyznanych środków;
wymagana jest osobiście wyrażona w urzędzie pisemna zgoda małżonka Wnioskodawcy oraz małżonka właściciela rachunku.
c) inne……………………………………………………………………………………………
Zabezpieczenie zwrotu środków następuje po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku. Jest niezbędne do zawarcia
umowy z PUP w Gdańsku.
Ostatecznej akceptacji wybranej przez Wnioskodawcę formy zabezpieczenia dokonuje Dyrektor PUP kierując
się jej skutecznością.
III OPIS PROJEKTOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
1. Rodzaj działalności gospodarczej
/zaznaczyć właściwe/:
o
wytwórcza,
o
budowlana,
o
handlowa,
o
usługowa,
o
poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin ze złóż,
2. Symbol podklasy rodzaju działalności gospodarczej określony zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności –
PKD:
a) przeważająca działalność gospodarcza:
- symbol (PKD)………………- opis symbolu..........................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................
b) pozostała działalność gospodarcza:
- symbol (PKD)………………- opis symbolu..........................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................
- symbol (PKD)………………- opis symbolu..........................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………………………….
3. Planowany termin rozpoczęcia działalności…………………………………………………...……..………...
4. Opis planowanej działalności, dane dotyczące oferowanych produktów lub usług.
……………………………………………………………………………………………………...………………
…………………………………………………………………………………...……………………...…………..
………………………………………………………………………………….…………………………………...
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
5. Miejsce prowadzenia planowanej działalności gospodarczej (wymagane jest wskazanie konkretnego adresu
siedziby/miejsca wykonywania działalności gospodarczej).
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………………………….
6. Odbiorcy oferowanych produktów i usług.
…………………………….………………….………………………………………….…………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………….....
7. Miejsca i źródła zaopatrzenia - analiza rynku dostawców.
................................................................................................................................ ....................................................
.....................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................
8. Sposób promocji i reklamy - planowana metoda wejścia na rynek.
.....................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................. ...................................................
9. Analiza konkurencji – otoczenia, na którym firma zamierza działać.
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….…………………...
10. Motywy podejmowania działalności gospodarczej.……………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
IV DZIAŁANIA PODJĘTE NA RZECZ URUCHOMIENIA DZIAŁALNOŚCI:
1. Pozyskanie lokalu:
o
o
lokal własny – liczba pomieszczeń .................................................... pow. w m
2
............................................
lokal wynajęty – liczba pomieszczeń .................................................. pow. w m
2
............................................
na jaki okres będzie podpisana umowa najmu……….............................................…………………………..
wys. czynszu miesięcznie w zł ..........................................................................................................................
2. Środki własne (szczegółowe zestawienie środków własnych znajduje się w załączniku nr 1):
- posiadane maszyny i urządzenia
.............................................………………………………………………………………………...……………….
.....................................................................................................................................................................................
- posiadane środki transportu
.....................................................................................................................................................................................
- posiadane środki pieniężne ………………………………………………………………… ...………………….
- inne
/np. surowiec, towar/
...........................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................
3. Pozwolenia, licencje, koncesje wymagane do uruchomienia działalności gospodarczej:
- uzyskane………………………………………………………………………………………………...………….
- do uzyskania…………………………………………………………………………………………………...…..
4. Planowane zatrudnienie pracowników
/ile osób/
...................................................................................................
5. Informacje dotyczące wykształcenia, doświadczenia zawodowego i kwalifikacji związanych z profilem
planowanej działalności gospodarczej.
……………………………………………………………………………………...………………………………
…………………………………………………………...…………………………………………………………
…………………………………………...…………………………………………………………………………
………………………...……………………………………………………………………………………………
…………...………………………………………………………………………………………………...………
…………………………………………...…………………………………………………………………………
………………………...……………………………………………………………………………………………
…………...………………………………………………………………………………………………...………
………………………...……………………………………………………………………………………………
…………...………………………………………………………………………………………………...………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………
Zgłoś jeśli naruszono regulamin