free_psychodropsy.pdf

(19707 KB) Pobierz
Jak sobie zrobić darmowe Psycho-dropsy?
Krok 1.
Ściągnij PDF-a (jest darmowy) i zabierz ze sobą do punktu, gdzie ci go wydrukują na grubym papierze.
Poproś o papier 300g/m2 (300 gram to generalnie dość gruby a jeszcze dość tani papier).
Krok 2.
Najlepiej poprosić od razu o pocięcie arkuszy na karty gilotyną. Jeśli robisz sam, postaraj się ciąć
dokładnie - im równiejsze karty, tym łatwiej się gra.
Krok 3.
Znajdź pudełko. Najlepsze są pudełka po smartfonach - mają odpowiedni rozmiar i są pancerne.
Krok 4.
Gdyby jednak ci się nie chciało męczyć, kup grę u nas: http://abcportal.eu/games/psycho-dropsy
Licencja
Psychodropsy są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych
samych warunkach 3.0 Polska.
Uznanie autorstwa
- Jeśli rozpowszechniasz grę, napisz o nas.
Użycie niekomercyjne
- Nie możesz sprzedawać tej gry.
Na tych samych warunkach
- Możesz pozmieniać naszą grę, ale musisz ją objąć tą samą licencją.
Pełen tekst licencji jest tutaj: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/
Jak grać w Psycho-dropsy?
Jak czytać przyszłość z Psycho-dropsów
N
a początek każdy bierze do ręki 8 białych kart z
odpowiedziami. Gracz, który ogarnia zostaje
Czytaczem.
Czytacz losuje czarną kartę i czyta głośno pytanie.
Teraz każdy wybiera i podaje zakrytą białą kartę
Czytaczowi. Czytacz tasuje otrzymane karty i kolejno
odczytuje odpowiedzi układając je na stole.
Najlepiej czytać odpowiedzi razem z pytaniem,
dopasowując składnię tam, gdzie trzeba.
Niektóre pytania wymagają dwu białych kart - w takim
przypadku Czytacz ich nie tasuje i czyta w takiej
kolejności, w jakiej zostały ułożone - górna pierwsza.
Kiedy wszystkie odpowiedzi zostały odczytane, na
“trzy-cztery” każdy pokazuje palcem najśmieszniejszą
odpowiedź. Nie wolno pokazać swojej.
Osoba, której odpowiedź dostała najwięcej głosów
wygrywa i dostaje w nagrodę czarną kartę. Jeśli był
remis, każda z remisujących wygrywa i dostaje czarną
kartę. Każdy dobiera karty do 8, następna osoba
zostaje Czytaczem i tak do wyczerpania kart, czasu lub
uczestników.
Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej czarnych kart.
J
eśli masz ochotę na rozmowę z samym sobą,
pomyśl wyraźnie pytanie a potem lewą ręką
pogłaszcz pudełko i wybierz losową kartę. Jeśli się
nie wstydzisz, powiedz o co pytałeś - niech inni też
się ubawią.
Jeśli karty powiedzą ci prawdę, zawsze możesz
głośno zawołać, że to zabobon i głupota.
Jeśli odpowiedź nie ma sensu, zawsze możesz
głośno zawołać, że to zabobon i głupota.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin