praca przejściowa.pdf

(233 KB) Pobierz
Koncepcja badania interfejsów między obwodami świateł
sygnalizatorów a blokiem LEU w systemie ETCS
Cel pracy
Porównanie interfejsów między obwodami
świateł a blokami LEU oraz określenie
istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa
warunków koniecznych do spełnienia przez
ww. interfejsy.
Prezentacja metod zbierania informacji z sygnalizatorów
Przybliżone zostaną dwie metody zbierania
informacji z sygnalizatora do bloku LEU.
Obecnie oba interfejsy z powodzeniem
wykorzystywane są na liniach kolejowych
wyposażonych w system ETCS lv.1
Omówienie konieczności prowadzenia badań w celu
zwiększenia bezpieczeństwa prowadzenia ruchu
Przedstawiona zostanie przyczyna, z której
wynika konieczność prowadzenia badań
nad interfejsami oraz zagrożenia wynikające
z eksploatacji urządzeń, które mogą
wzbudzać wątpliwości.
Porównanie dwóch popularnych rozwiązań
Porównanie interfejsów dotyczyć będzie
złożoności modelu pobierania informacji
z sygnalizatora, stopnia ingerencji w obwód,
niezawodności interfejsów oraz dokładności
pomiarów wartości prądów występujących
w obwodzie.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin