13_01_15_Prezentacja_Bartczak.pdf
(
51 KB
)
Pobierz
dr inż. Marek Bartczak
OCENA WPŁYWU INTERFEJSU SYSTEMU
ETCS POZIOM 1 NA DZIAŁANIE URZĄDZEŃ
STEROWANIA RUCHEM KOLEJOWYM
Europejski System Zarządzania
Ruchem Kolejowym ERTMS
Europejski System
Sterowania Pociągiem
ETCS
Europejski System Kolejowej
Radiokomunikacji Ruchomej
GSM-R
System ETCS L1
Bez aktualizacji informacji
(eurobalisy przełączalne)
Z aktualizacją informacji
(eurobalisy, europętle)
Cel stosowania systemu ETCS L1
- podniesienie bezpieczeństwa i sprawności jazdy pociągów
Realizacja celu
- ułatwienie pracy maszyniście przez przeniesienie informacji dotyczących sposobu jazdy z
przytorowych urządzeń sygnalizacyjnych do urządzeń w kabinie pojazdu trakcyjnego
- kontrolowanie czujności maszynisty
- kontrolowanie prędkości jazdy pociągu, w zależności od wskazań sygnałowych na
sygnalizatorach lub innych potrzeb (np. przy ograniczeniu prędkości)
Struktura systemu ETCS L1
•
część przytorowa:
- kodery LEU (ang. Lineside Electronic Unit)
- sterowniki
- eurobalisy
- europętle
Plik z chomika:
Rzedzian8
Inne pliki z tego folderu:
((httpwww.kontrakt-bhp.com.plpaulkolejsrkfotosygnkab.jpg)).jpg
(83 KB)
13_01_15_Prezentacja_Bartczak.pdf
(51 KB)
13_01_15_Prezentacja_Pawlik.pdf
(2543 KB)
Praca przejściowa.doc
(1181 KB)
praca przejściowa.pdf
(233 KB)
Inne foldery tego chomika:
ADIk
Rzędzian
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin