Fajerbol - Nawiedzony Cmentarz.pdf

(48 KB) Pobierz
NAWIEDZONY CMENTARZ
Scenariusz misji, przeznaczony dla trzech do pięciu uczestników.
Wymaga podręcznika podstawowego do gry Fajerbol bądź
OH&ET, kości sześciennych, papieru i ołówków.
Miasteczko
Po długiej, wyczerpującej podróży bohaterowie dotarli do nie-
wielkiego miasteczka i odpoczywają w gospodzie. W środku nocy
budzi ich walenie do drzwi i rozpaczliwe wołanie o pomoc. Prze-
rażeni mieszczanie twierdzą, że umarli powstali z grobów!
Zaułki
Awanturnicy spieszą na pobliski cmentarz, gdzie ponoć widziano
żywe trupy. Coś najwyraźniej jest na rzeczy, bo ciemną uliczką
sunie około dwunastu szkieletów obwieszonych gnijącymi reszt-
kami mięsa i ubrań.
Cmentarz
Groby na całym cmentarzu są otwarte. Z niektórych wciąż jeszcze
wygrzebują się szkielety (pięć). W powietrzu słychać potępieńcze
wycie upiorów (cztery). Mogą pojawić się też ghule lub zombie.
Komenderuje nimi starzec w znoszonej czarnej szacie, wymachu-
jący zwieńczonym czaszką kosturem i wołający, że nikt nie bę-
dzie go nazywał żebrakiem bezkarnie (użyj statystyk licza, który
traci wszelką moc a jego sługi rozsypują się, kiedy straci kostur).
Zakończenie
Pozbawiony laski nekromanta jest całkowicie bezradny i jeśli
awanturnicy sami nie wymierzą mu sprawiedliwości, trafi przed
sąd. Wdzięczny burmistrz pozwoli śmiałkom zatrzymać magiczny
kostur. Co prawda tylko nekromanta potrafił użyć jego pełnej
mocy, ale wciąż powinien to być pomniejszy zaklęty przedmiot
zgodny z zasadami wykorzystywanej gry.
Creative Commons: Uznanie Autorstwa 4.0 Międzynarodowe, Łukasz Kołodziej 2018
Zgłoś jeśli naruszono regulamin