Krwawe Piaski - Magmowi Jeźdzcy.pdf

(115 KB) Pobierz
POTWORY
Historia
Po ataku demonicznej hordy na Terath, część mieszkańców Ma-
rak-Atmer opuściła mury stolicy w poszukiwaniu innego domu.
Trwający tygodniami morderczy pochód uszczuplił liczbę wę-
drowców, a ci, którzy przeżyli, na zawsze się zmienili. Ostatkiem
sił dotarli pod ogromny lej, z którego wylewała się gorąca lawa,
po czym z wycieńczenia zapadli w kilkudniowy sen. Kiedy odzy-
skali przytomność zrozumieli, że została ich garstka, uratowana
przez czarne jak noc rumaki, z którymi połączyła ich niezrozu-
miała, lecz potężna więź. Ich umysły przeniknęła topiąca empatię
i współczucie czerń, a zalane magmą ciała zyskały nadludzką od-
porność. Wtedy zrozumieli, że zostali wybrani przez Magmowego
Stwórcę, uosobienie wszechobecnego szeptu wylewającego się
z leja wraz z gorącą magmą.
Magmowi jeźdźcy wybudowali pod nim swój nowy dom, nazy-
wając go Czeluścią Stwórcy, w którym oswoili zwierzęta, a nawet
bestie błąkające się w pobliżu. Oddając cześć swojemu bogu roz-
poczęli krucjatę z jego imieniem na ustach, udając się w miejsca,
które wskazywał im szept: mają za zadanie je rozpalić, aby głos
Magmowego Stwórcy mógł dotrzeć do wszystkich uszu w Terath.
Magmowi Jeźdźcy nie zawierają z nikim sojuszy i nie lękają się
sług Zorra – dążą do do celu, siejąc przerażenie wśród ludzi, po-
zostawiając po sobie zgliszcza.
Miejsce w grze
Narrator może wykorzystać przedstawioną frakcję jako jedną
z grup przeciwników, którym postacie graczy będą musiały stawić
czoła podczas wykonywania misji.
1
Magmowy jeździec
Pozbawiony uczuć wykonawca woli Magmowego Stwórcy. Podróżuje po Terath na
czarnym jak smoła wierzchowcu z czerwonymi ślepiami, a posłuszni słudzy wyko-
nują jego rozkazy.
Zdrowie
5
Przedmioty
Talenty
Mana
4
Siła
4
Zwinność
4
Inteligencja Charyzma
4
3
Magmowa skorupa +4 (pancerz), Czarny ru-
mak +3 (towarzysz), rozżarzony kostur +2 (broń)
Taranuję wroga, przebijam ciało
Rogacz otchłani
Jedna z licznych anomalii demonicznej hordy Zorra. Pozbawiony mięśni stwór
osiąga, razem ze swoimi twardymi i ostrymi rogami, prawie trzy metry. Niezwykle
zwinny drapieżnik, który odnalazł swoje miejsce u boku magmowych jeźdźców.
Zdrowie
3
Przedmioty
Talenty
Mana
3
Siła
3
Zwinność
4
Inteligencja Charyzma
2
3
Metrowe rogi +2 (broń)
Nabijam na rogi, poświęcam niewolnika
Spopielony ogar
Wygnane albo porzucone psy, które odnalazły nowy dom w Czeluści Stwórcy. Pod-
dane tajemniczym obrzędom narodziły się na nowo. Ich węch wyostrzył się, oczy
widzą w ciemności, a z każdym krokiem, z pozbawionej sierści skóry opada popiół.
Zdrowie
2
Przedmioty
Talenty
Mana
3
Siła
3
Zwinność
3
Inteligencja Charyzma
4
3
Magmowa obroża +2 (gadżet)
Węszę za wskazanym celem, tropię pod osłoną nocy
2
Magmowe nietoperze
Te stworzenia wyleciały z buchającej lawą jamy tuż po pierwszej zakończonej suk-
cesem krucjacie. ich skrzydła, ociekające magmą ostre jak brzytwa, są większe
w porównaniu do ich jaskiniowych kuzynów.
Zdrowie
3
Przedmioty
Talenty
Mana
3
Siła
2
Zwinność
4
Inteligencja Charyzma
1
2
Skrzydła +2 (broń)
Używam echolokacji
Niewolnik jamy
Ofiary krucjat oszczędzone przez magmowych jeźdźców. Słudzy wykonujący pod-
stawowe czynności, takie jak gotowanie, czy opieka nad czarnymi rumakami i spo-
pielonymi ogarami. Sponiewierani i bici są ulubioną zabawką rogaczy otchłani.
Zdrowie
2
Przedmioty
Talenty
Mana
2
Siła
3
Zwinność
2
Inteligencja Charyzma
2
1
Magmowy łańcuch +1 (gadżet)
Wyznaję Magmowego Stwórcę
Creative Commons: Uznanie Autorstwa Międzynarodowe 4.0 Jarosław Yarin Bomba
3
Zgłoś jeśli naruszono regulamin