{1}{1}23.976 {5233}{5328}www.NapiProjekt.pl - nowa jakoć napisów.|Napisy zostały specjalnie dopasowane do Twojej wersji filmu. {5329}{5375}Dobra, panienki. {5507}{5576}To miejsce przyprawia mnie o dreszcze. {5576}{5646}- Gdzie to jest?|- Tutaj. {5675}{5720}Macie 20 minut. {5720}{5744}Jasne. {6219}{6255}Wszystko w porzšdku? {6329}{6396}Tak. Idziemy. {7017}{7082}W mojš stronę, dobrze. {7089}{7144}Zatrzymaj. {7336}{7377}Ostrożnie. {7703}{7808}{Y:b}Tłumaczenie: twib|Korekta: timeless {7931}{8024}/Proszę pozostać na miejscach|/i nie odpinać pasów. {8029}{8055}Jezu! {8065}{8194}Rozumiem. Kiedy umierałem|ze strachu przed lataniem. {8264}{8429}Sporo podróżuję, ale jazdy Civiciem|nic nie przebije. {8461}{8571}/Drodzy państwo, mimo wszystko|/wylšdujemy w Chicago zgodnie z planem. {8578}{8633}- Lšdujemy?|- No pewnie. {8633}{8705}- To maszyny nie do zdarcia.|- Mam przesrane. {8753}{8787}Słucham? {8811}{8899}/- Czego się spodziewałe, Tom?|- Czego w stylu Chicago. {8909}{9017}Deszcz, wiatr, oderwanie skrzydła.|Inne loty zmieniły kierunek. {9017}{9110}/- Życie jest niesprawiedliwe.|- Raczej bzdurne. {9122}{9201}/- Limuzyna może się rozbić.|- Racja. Jest nadzieja. {9204}{9295}/Może fortepian będzie rozstrojony|/i przełożš występ. {9302}{9405}- Mógłbym też go podpalić.|/- Albo po prostu odwołać. {9436}{9523}O co chodzi z limuzynš?|/Nie zawieziesz mnie? {9528}{9621}Jestem w hotelu.|Mam konferencję prasowš, pamiętasz? {9623}{9717}Nikt na ciebie nie czeka?|Zostawiłam ci wiadomoć. {9729}{9791}/Odbierze mnie obcy facet?|/A co z...? {9796}{9868}Ashley i Wayne spotykajš się|ze mnš na miejscu. {9868}{9930}Sš już na dole.|Chcesz się przywitać? {9935}{10014}/Pewnie nie majš nawet pojęcia,|/czym jest koncert klasyczny. {10029}{10098}Możesz im wyjanić,|gdy ich spotkasz. {10098}{10127}/A niech mnie. {10156}{10218}Przywitaj ich i podziękuj za przyjcie. {10228}{10290}Wštpię, że wytrzymajš cały koncert. {10292}{10338}/- Kurde.|- Co? {10357}{10403}Moja agencja nie załatwiła im|miejsc na balkonie. {10405}{10448}- Ashley się wcieknie.|- Pani Selznick! {10475}{10527}Muszę lecieć... {10556}{10599}Poczekaj chwilkę. {10635}{10678}Chcš z tobš rozmawiać. {10678}{10760}Emma! {10784}{10846}Jasna cholera, wyglšdasz seksownie! {10846}{10897}Dziękuję.|Też licznie wyglšdasz. {10909}{10933}Z kim gadasz? {10933}{10966}/Nie dawaj jej do telefonu. {10966}{11038}- To z pracy.|- Stylowo tu. {11052}{11103}Więc jak?|Przyjedzie tutaj? {11108}{11220}Znam barmana z Fridos,|który daje 50% zniżki na najlepsze drinki. {11230}{11295}Tom jedzie prosto do teatru. {11299}{11383}- Nie napijemy się najpierw?|- To koncert klasyczny, Ash. {11400}{11472}Lepiej, żeby Tom był trzewy. {11503}{11549}No to napijemy się potem. {11556}{11585}Jeszcze chwilka. {11589}{11640}Kupiłam ci prezent.|Jest w plecaku. {11642}{11666}/Co? {11676}{11748}Małe co nieco.|Witaj w XXI wieku. {11760}{11812}/Przypomnij mi|po co to wszystko? {11815}{11875}/Bo nadszedł czas,|/by wrócił na scenę. {11875}{11901}/Poczekaj chwilę. {12117}{12165}Za momencik wrócę. {12184}{12225}- Jeste jeszcze?|/- Tak. {12232}{12292}/- Masz na sobie smoking?|- A powinienem? {12299}{12405}/Jeste spóniony, Tom.|Pomiń hotel i jed do teatru. {12457}{12498}Obgryzasz paznokcie? {12515}{12539}Nie. {12570}{12637}/- Kocham cię.|- Ja ciebie też. {13095}{13153}Dokšd, proszę pana? {13570}{13618}WITAJ W XXI WIEKU {13625}{13683}- XXI wiek...|- Słucham? {13716}{13762}Nic. Przepraszam. {14203}{14236}- Halo?|/- Tom Selznick? {14253}{14292}/- Mówi Mark z A&V.|- Czeć. {14294}{14328}/Gdy Marjorie powie: {14328}{14385}/"Tom, o czym teraz mylisz?",|/będzie to sygnał. {14385}{14414}/- Rozumiesz?|- Tak. {14414}{14457}/W porzšdku. Zaczekaj. {14491}{14551}/Trzy, dwa, jeden... {14570}{14656}/Więc nie potwierdzasz|/żadnych plotek? {14663}{14733}/Byłam na przesłuchaniu.|/Więcej nie mogę zdradzić. {14740}{14800}/Emma Selznick wcišż|/chodzi na przesłuchania? {14807}{14855}/Jeli chodzi o musicale, to tak. {14860}{14951}/A zatem po raz pierwszy|/wiat usłyszy twój piew? {14956}{15013}/Już i tak powiedziałam zbyt dużo. {15020}{15107}/piewam cišgle pod prysznicem.|/Spytaj mojego męża! {15119}{15195}/Twój cudowny chłopiec|/jest z nami na linii. {15207}{15284}/Dziękuję. Zawsze miło jest|/z tobš porozmawiać, Emmo. {15284}{15315}/Przyjemnoć po mojej stronie. {15315}{15409}/Tom Selznick, najbłyskotliwszy|/pianista swojego pokolenia {15409}{15488}/i mšż najbłyskotliwszej|/aktorki swojego pokolenia, powrócił. {15488}{15555}/Minęło pięć lat od czasu jego odejcia, {15558}{15649}/lecz wkrótce ta przerwa|/przejdzie do historii. {15649}{15745}/Nie chciałabym dzisiaj|/być na miejscu Toma. {15745}{15788}/- Tom, jak się miewasz?|- Halo? {15800}{15888}/O czym teraz mylisz? {15896}{15948}/- Denerwujesz się?|- Co? {15953}{16020}/Ponownie spotkasz się|/z filharmoniš FCO, {16020}{16099}/by zagrać kilka|/niezwykle wymagajšcych utworów. {16111}{16200}/- Na pewno ostatnio le ci się spało.|- Nie. {16205}{16246}/Jeste pewny siebie. {16258}{16339}/Jakie znaczenie ma fortepian,|/na którym dzi zagrasz? {16339}{16385}- Należał do Patricka.|/- No tak. {16392}{16469}Ćwiczyłem z nim przez lata... {16476}{16524}/- Tak.|- ...więc to na jego czeć... {16531}{16593}/Patrick Godureaux.|/Nasi słuchacze znajš go pewnie {16593}{16706}/jako ekscentrycznego magnata muzycznego,|/który zniknšł z rodzinnym majštkiem. {16711}{16790}Dla mnie był kim więcej.|Był moim mentorem. {16792}{16883}/Chcę wiedzieć, jakie znaczenie|/ten fortepian ma dla ciebie. {16886}{16951}- Co masz na myli?|/- "La Cinquette". {16975}{17022}/Niewykonalny utwór, prawda? {17030}{17114}/"La Cinquette".|/Dobrze wymawiam? {17121}{17238}/Miałe z nim do czynienia.|/Pięć lat temu we Flannery... {17245}{17298}- Nie poszło zbyt dobrze.|/- Racja. {17298}{17339}/Więc pytanie jest następujšce. {17341}{17423}/Po tylu latach milczenia wracasz|/na scenę. {17428}{17490}/Czy denerwujesz się przed grš|/na tym samym fortepianie? {17492}{17555}/- Nie obawiasz się ponownego zacięcia?|- Zacięcia? {17562}{17643}/Postrzegasz to jako ostatniš szansę|/na odkupienie? {17651}{17711}- Jedynš okazję, by...?|- Skończ! {17751}{17782}Wybacz... {17830}{17934}Gram na fortepianie.|To tylko kolejny koncert. {17960}{18025}/W porzšdku, panie Selznick.|/Nasz czas dobiega końca. {18029}{18056}/Połamania nóg! {18085}{18113}A niech mnie. {18674}{18739}Mógłby pan zajechać od tyłu? {19365}{19403}- Przepraszam.|- Nic się nie stało. {19422}{19480}Przepraszam, pan Tom Selznick? {19490}{19550}- Tak.|- Połamania nóg! {19550}{19576}Dzięki. {19948}{20010}Selznick!|Witamy z powrotem. {20120}{20175}Czeć, Tommy.|Wielkie widowisko. {20178}{20271}- Dzięki. Dobrze wyglšdasz.|- Rozwiodłem się! {20302}{20386}Ty żyjesz!|Tęskniłe za stresem? {20408}{20451}Wiesz, gdzie jest Norman? {20463}{20554}Prosto, potem na lewo.|Jest przy bufecie. {20561}{20607}Znowu rzucił palenie? {20616}{20691}Tak jakby.|Ale nie drażnij go. {20700}{20746}Połamania nóg! {21098}{21127}Pańskie nuty. {21132}{21230}Dodam tylko, że to zaszczyt|znów gocić pana na scenie. {21240}{21269}Dziękuję. {21290}{21317}Chod no tu! {21324}{21381}- Jak się ma wielki Tom Selznick?|- Czeć, Norman. {21388}{21436}Jak minšł lot? {21451}{21484}Kto cię ubierał, na Boga? {21496}{21556}- Dobrze, że wylšdowałe na czas.|- Tak. {21559}{21595}Fortepian też. {21595}{21662}- Co...?|- Ani rysy, wszystko w porzšdku. {21662}{21724}Co za ulga.|Sprawdzałe go? {21734}{21803}- Klawisz C ma lekko podwyższony ton.|- Zawsze miał. {21806}{21863}Reszta jest cacy.|Szkoda, że nie możemy jej zatrzymać. {21866}{21964}Frank, grasz dzi pierwszš częć.|Carl jest chory. Pasuje ci? {22067}{22132}- A ci kim sš? CIA?|- Bez przesady. {22134}{22182}Gocie od ubezpieczeń.|Poważna sprawa. {22194}{22247}Patrick kochał ten fortepian|bardziej od rodziny. {22247}{22276}Najwidoczniej. {22276}{22304}Dupki! {22309}{22355}TOM ZJEBNICK {22360}{22386}Bardzo mieszne. {22407}{22441}Dupki. {22448}{22501}Nie zapomnielicie o tym|przez pięć lat? {22537}{22582}- Nic mi nie jest.|- Na pewno? {22602}{22657}Ponieważ chętnie kogo za to zwolnię. {22659}{22724}Serio. Nie rusza mnie to. {22813}{22947}Jezu, spójrz na Patricka!|Jest przerażajšcy. Wcišż się go boję. {22971}{23016}Słyszałe o sprawie z majštkiem? {23024}{23103}Miał się za Charlesa Fostera Kane'a. {23115}{23194}Mylisz, że chciałby, bym ponownie grał|na jego ukochanym fortepianie? {23227}{23261}Wielki partacz. {23285}{23311}Co? {23319}{23400}Patrickowi byłoby wstyd. {23460}{23503}Cišgle nie trafiam w dwięki. {23503}{23597}Tom Selznick, nowy Rachmaninow...|gdyby się tylko nie zacinał. {23601}{23671}Tommy, posłuchaj mnie. {23695}{23750}- Patrick byłby z ciebie dumny.|- Nie. {23757}{23800}Schrzanię to. {23803}{23889}Takich utworów nie da się|zagrać idealnie. Tylko co z tego? {23923}{23995}Jak masz grać ostrożnie,|pójdę po wino i ser. {23995}{24083}Chcesz być tysięcznym gociem,|który zagrał porzšdnie Bacha? {24083}{24134}Bo takiego czego mi nie potrzeba. {24146}{24220}Jeli grasz tak trudny utwór,|to nie trafisz w jakš nutę. {24220}{24304}I tak się nie zorientujš.|Zawsze tak jest. {24364}{24448}Nigdy nie widziałem|tylu podekscytowanych ludzi. {24453}{24525}- Czekali na to pięć lat.|- Ja bym poczekał jeszcze pięć. {24525}{24546}Naprawdę? {24561}{24697}Nigdy nie widziałem człowieka|tak idealnie przygotowanego. {24781}{24815}Rób to, co robisz. {24834}{24882}Postaraj się przy tym bawić. {24906}{24942}I pamiętaj... {24994}{25038}to tylko muzyka. {25069}{25203}/Panie i panowie, główne wejcie|/zostanie za chwilę zamknięte. {25361}{25409}Mylałam, że olalicie sprawę. {25409}{25476}Wybacz, bylimy w barze.|Była zniżka na drinki. {25484}{25534}Dzwoniłam szeć razy. ...
kiperr