Mnich.pdf

(1221 KB) Pobierz
Mnich
Mnisi to mistrzowie sztuk walki, którzy dążą do ciele-
snej oraz duchowej perfekcji. Preferują walczyć bez
oręża oraz pancerza i stawiają szybkość oraz zwinność
ponad brutalną siłę.
Mnisi zazwyczaj przemierzają krainy w poszukiwaniu
godnych przeciwników oraz oświecenia, które ma im
przyjść w bitwie. Większość Mnichów szkoli się w za-
konach, każde z nich posiada własne zasady, filozofie
oraz techniki.
Być może Mnisi nie są tak potężni jak wojownicy, jeśli
chodzi o walkę w zwarciu, są jednak o wiele zwinniejsi
oraz elastyczni, dzięki czemu mogą usunąć niektóre
przeszkody o wiele sprawniej niż ich opancerzeni kom-
pani.
Rozwój postaci mnicha
Poziom
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
PD
0
2 000
4 000
8 000
16 000
32 000
64 000
128 000
256 000
512 000
Kostki
1
1+1
2
2+1
3
3+1
4
4+1
5
5+1
Atak
+0
+0
+1
+1
+2
+2
+3
+3
4
+5
RO
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
czone z trucizn. Podczas medytacji Mnich jest nieprzy-
tomny.
Rzut Obronny: Mnisi mogą używać swojego RO, by
spróbować unikać lub odbić pociski (strzały, bełty, ka-
mienie, włócznie...) lecące w ich stronę za pomocą ko-
stura czy też nunchaku.
Mistrz: Mnich dziewiątego poziomu uzyskuje tytuł Mi-
strza i może szkolić własnych uczniów.
Na tym poziomie, inni podróżni adepci oraz mistrzowie
będą odwiedzać Mnicha, kiedykolwiek zatrzyma się
w cywilizowanym miejscu (np. karczmie). Adepci mogą
przyłączyć się do Mnicha, inni mistrzowie mogą po-
dzielić się wiedzą oraz pogłoskami.
Atuty Mnicha
1.
Egzotyczne mistrzostwo – +1 do obrażeń oraz
ataku walcząc egzotycznym orężem.
2. Nirwana – odnawiasz dodatkowe 1 PŻ dziennie.
3. Pozorna śmierć – raz dziennie w dowolnym
momencie możesz zatrzymać pracę serce na
2k6 minut i udawać martwego.
4. Punkt witalny – możesz wykonywać ataki pię-
ścią z karą -3 do ataku. Jeśli jednak trafią, ofia-
ra jest sparaliżowana na jedną rundę (rzut
obronny niemożliwy).
5. Spowolniony czas - +2 do rzutów obronnych
próbując unikać pocisków.
6. Bicie serc – możesz przyłożyć ucho do ziemi,
by wyczuć bicie serc wszystkich istot w pro-
mieniu 40 metrów.
7. Bieganie po wodzie – możesz przebiec po tafli
wody, nie możesz jednak na niej zakończyć
swojego ruchu (tj. nie możesz stać na wodzie).
8. Żelazne pięści - +1 do obrażeń walcząc za po-
mocą pięści.
Zdolności klasowe mnicha
Ograniczenia broni i pancerzy: Mnisi mogą używać
każdej broni, chociaż preferują walczyć za pomocą pię-
ści lub egzotycznego oręża. Mnisi nie mogą nosić pan-
cerzy.
Grad ciosów: Mnisi zadają 1k6 obrażeń za pomocą swo-
ich pięści, mogą się przebić nawet przez pancerz czy
twarde łuski smoka. Dodatkowo, walcząc bez oręża,
Mnich może wykonać dwa ataki w ciągu swojej rundy.
Akrobatyka: Mnich może spaść z dużych wysokości
i bezpiecznie wylądować na obie nogi, nie otrzymując
dzięki temu żadnych obrażeń. Dodatkowo, Mnich może
bez najmniejszego problemu wspinać się (lub wbiegać)
po pionowych ścianach, żaden rzut nie jest wymagany.
Medytacja: raz dziennie, Mnich może wejść w stan głę-
bokiej medytacji na jedną godzinę. Po tym odpoczynku,
Mnich odzyskuje 1k6 PŻ oraz jego ciało zostaje oczysz-
Mnich 1
Zgłoś jeśli naruszono regulamin