Secret Service 26 1995-07-08.pdf

(28172 KB) Pobierz
Wydawca
ProScript Sp. z o.o
jest
członkiem
OGÓLNOPOLSKJEGO
STOWARZYSZENIA
WYDAWCÓW
Redak1or naczelny
Marcin Przasnyski
Z-ca
red.
nacz.
Waldemar Nowak
oraz
Paweł
Chmielowiec
Andrzej Cwalina
Dariusz Góralski
Marcin
Kamil
Górecki
Marcin Gutkiewicz
Paweł
Jankowski
Lech
Kałwas
Piotr
Lutostański
Piotr
Mańkawski
Jacek Marczewski
Kamil
Mętrak
Piotr Pawlak
Mateusz Przasnyski
Tomasz
Sękuiski
Paweł
Sikora
Bogdan
WICiński
Adam Wieczorek
Design
&
DTP
STUDIO
ProScńpt
Pegaz
A~
Design Group
Waldemar Nowak
Jacek Piekarek
John Zabiyaka
Druk
Wojskowe
Zakłady
Graficzne. Warszawa,
ul. Grzybowska 77
Nakład
Piotrków
1939
.........................59
Pyrolechnica
..........................45
F-1 Tornado
............................1O
Jetstrlke
..................................24
117.000 egz.
Fantastlc
Soccer ....................
10
Football
Manager
2
................
19
Football
Manager Wor1d
Cup ..
19
Joumeyman Project .............
.46
Ryder Cup
...............................
27
Sensible
Golf
..........................27
Adres redakcji
ul. Wronia 35/37
00·846 Warszawa
tel. (0-2) 620-1261
w.
550
(godz.
9"'·16"')
TYLKO dla
faxujących
fax (0-2) 620-9309
Redakcja nie odpowiacta
za
treść ogłoszeń
i
reklam.
Materiałów
1
Frontllnes................................
64
Fuli Throttle
............................
68
Gazza's
Super Soccer
...........
19
KA·50
Hokum
.........................28
Lasermania 2..........................21
Hannibal
..................................61
Lost
Eden ................................32
MicroProse Golf
.....................
26
o!
MicroProse Soccer
................19
·Y
Joel
...................................21
Sim T9wer
...............................
62
Sleepwalker
............................
10
Star Crusader
.........................45
Słone
Prophet ........................38
Super Karts
.............................43
Super Street Flghter
2
Turbo
..22
Terminal
Velocity ...................43
The
Pure
Wargame
.............:..65
Unllmited Adventures ............30
Virtual Pool
.............................44
nie zamówionych
nie zwraca,
w przypadku publikacji
zastrzega sobie
prawo do skrótów.
Wszystkie
użyte
znaki
firmowe l towarowe
są zastrzeżone
prz~z
ich
właścieiłli.
..
Wreszcie wakacje - najbardziej wyczekiwany okres, w którym
każdy może oddać
bez reszty ulubionemu
zajęciu.
Mimo,
że większość
z was
spędzi
wakacje przy
komputerze, to
jednak
gorąco
namawiamy do odrobiny ruchu na
świeżym
powie·
trzu.
Gry spokojnie
poczekają.
Mimo sezonu ogórkowego
firmy
nie
próżnują.
Kolejne doniesienia z Zachodu po·
twierdzają, że
ten
rozpędzony
do
niemożliwości przemysł
nie ustaje ani na
chwilę.
Ale dla polskich graczy
dużo ważniejsze są
poczynania
rodzimych
firm. Na tym polu
dzieje
się
ostatnio bardzo
dużo,
dlatego
sporą część
RZUTU OKIEM
poświęcamy
produktom polskim oraz
tym, które
ukażą się
u nas w polskich wersjach
językowych.
się
Nie
trzeba
już łamać języka
na nazwiskach ja-
kanonierów z Londynu czy innych Ham'ów
z United. Teraz mamy
już
do dyspozycji
własną
li-
kichś
Najnowsza gra z serii
DOOM'o-podobnych
w Polsce
już
we
wrześniu,
w
całkowicie
spolonizowanej wersji.
RADIX
łączy
najlepsze ce-
chy
głównych
filarów
tej
gałęzi
gier-
DOOM
i
DE-
SCENT. Inwencja
twórców i
kunszt programi-
styczny
pozwoliły
niesłychanie
rozbudować
grę.
RADIX ma
wiele cech symulatora
lotu, przy
za-
ukaże się
chowaniu
tradycyjnych
elementów strzelaniny, do
tego
dochodzi
niespotykanie
szczegółowa
grafika
z
pełnym
teksturowaniem, efektami
świetlnymi,
trójplanowym
tłem
oraz stereofoniczna
ścieżka
dźwiękowa.
Polscy gracze
otrzymają
o równocze-
śnie
z
zachodnią
premierą,
gra
będzie
wydana
w Polsce przez
firmę
METROPOLIS.
Produkcja:
UNION
LOGIC
Wydawca: METROPOLIS
Platforma:
PC
VGAJSVGA
ich
obowiązków
będzie należało:
sprzedawanie
i kupowanie
graczy, wybór reklam, rozbudowa
stadionu.
Będziesz
także wybierał
kwatery
i
spo-
sób transportu
na
mecze
wyjazdowe, oraz oczywi-
ście
zestawiał
przed meczem
skład
i
ustalał
takty-
gry. LIGA POLSKA
uwzględnia
wszystkie ligi
(od
pierwszej
do
okręgowej)
w Polsce oraz
możli­
wość
gry w europejskich pucharach.
Produkcja: SPORTLAND
Wydawca: MARKSOFT
Platforma:
PC VGA
~NYt &ODD~SS
fROM MARS
Bogini
z Marsa jest
główną postacią
w nowej
płat­
formowo-zręcznościowej
grze, która
ukaże się
w Polsce
również
za
sprawą
firmy METROPOLIS
równocześnie
z
premierą
gry RADIX. Seksowna
astronautka po przymusowym
lądowaniu
na
obcej
planecie musi
odnaleźć
fragmenty swego rozbitego
pojazdu - motyw
często przewijający się
w grach,
ale ostatnio
jakoś
zapomniany. Gra
jest
kolorowa,
przyjemna i
wciągająca, oczywiście będzie
po pol-
sku. Wydawca zapowiada,
że
w pudelku
znajdzie
się
m.in. wielki plakat bohaterki w
zachęcającej
pozie...
Produkcja: UNION
LOGIC
Wydawca:
METROPOLIS
Platforma:
PC VGA
Mamy
szansę
na
pierwszą
polską grę
przygo-
pod Windows! Dostarczone
nam demo gry
ŚWIRUS
zawiera
wprawdzie
tylko
kilka lokacji
i z powodu
błędów
w sterowniku
zupełnie
nie
da
się pograć,
tym niemniej
sympatycznie
wykośla­
wiona grafika
zachęca
do zabawy.
Co prawda
wątpliwym pomysłem
wydaje
się
być
tworzenie
tego rodzaju gry pod
Windows,
tym bardziej
pisa-
nej w
Visual
Basicu, tym niemniej autorom
życzy­
my
jak
najlepszego
scenariusza.
dową
TffNA&fNT
lPU
Najgłośniejsza
polska przygo-
dówka,
odnosząca zasłużone
suk-
cesy poza granicami kraju,
ukaże
się
w
wersji na
Amigę. Taką
wiado-
mość podało
biuro prasowe firmy
METROPOLIS
informując, że
gra
trafi do
sprzedaży
już
w trzecim
kwartale. Na platformie Amigi TE-
ENAGENT
będzie
zakodowany od
nowa, przy
użyciu
specjalnie stwo-
rzonego systemu 256 kolorów na
zwykłej
Amidze 500 (podobny,
choć
nie tak dobry system
był
za-
fli&HT Of THf
AMAZON
'U~fN
stosowany w grze UNIVERSE).
TEENAGENT
będzie
bardzo po-
ważną konkurencją
dla polskich
przygodówek na
Amigę
i
zarazem
pierwszą
tak
poważną konwersją
z
PCnaAmigę.
ProdukcjaMiydawca:
METROPOLIS
Platforma:
Amiga
Faye Russel
chciała
jedynie prze-
lecieć
nad
amazońską dżunglą,
a nie
wylądować
w jej sercu na sku-
tek katastrofy awionetki. Ty
jesteś
tym pechowym pilotem Joe Kingiem,
który
będzie musiał słuchać
wiecz-
nych
narzekań
rozwydrzonej akto-
reczki. Potem poznasz prawdziwe
Amazonki oraz doktorka, który
wpadł
na
pomysł
zamiany ludzi w di-
nozaury. AMAZON QUEEN pozba-
wiony jest filmików, a digitalizowana
mowa zawarta jest w wersji CD. Ta
wzorowana na SECRET OF MON-
KEY
ISLAND
gra zajmuje na dysku
23 MB
i
zrealizowana jest na do-
brym poziomie.
Niestety,
poza kilko·
ma
wyjątkami,
zagadki
zbyt pro·
ste.
Jest to prawdopodobnie jedna
z ostatnich,
jeśli
nie
ostatnia przygo·
dówka w
starym
stylu.
Dystrybucją
w Polsce
zajmie
się
firma MIRAGE.
Produkcja: INTERACTIVE
BlNA-
RY ILLUSIONS
Wydawca: WARNER
INTERACTI·
VE
ENTERTAINMENT
Platforma:
Amiga
50011200, PC VGA
HI&H OCTANf
Wreszcie
nadszedł
upragniony
XXI wiek, na ulicach miast panuje
pełna
swoboda poruszania
się,
ogra-
niczenia
prędkości
i policja
stanowią
przeżytek.
Producenci aut
idą
z po-
stępem
- luksusowe
modele
Farrań
okute
żelaznymi
tarczami,
zaś
no-
we modele
Volvo
posiadają
przy-
stawki w
postaci wyrzutni
rakiet. Po-
ruszający
się
p1eszo
wychodzą
z do-
mu jedynie
nocą...
W taki
świat
wprowadza nas
zręcznościówka
HIGH OCTANE (CD). Gracz
wybiera
pomiędzy sześcioma
rodzajami
po-
jazdów,
wystąpi
opcja grania w sieci
nawet w
dwanaście
osób. BULL-
FROG na targach ECTS nic nie
wspominał
o tej grze, teraz
zaś
za-
powiada,
że
HIGH OCTANE
dostęp­
na
będzie
już
pod koniec czerwca.
Produkcja: BULLFROG
Wydawca: ELECTRONIC
ARTS
Platforma: PC CD-ROM
HIOOfNWOU
MAGIC CARPET
posiadał tę
wa-
w trakcie etapu nie
można
było nagrywać
stanu gry. W wyda·
nych
właśnie
pakiecie 25 nowych
scenariuszy pod
wspólną nazwą
HIDDEN WORLDS, poprawiono
m.in. i
tę niedogodność.
W razie
śmierci
kontynuacja
następuje
auto-
matycznie,
pod warunkiem,
że
wciąż
posiadasz
zamek. Etapy
bardzo trudne,
graficznie
różnią się
wprowadzeniem
śnieżnej
scenerii
i to tylko w
niektórych
etapach.
Mi-
mo zapowiedzi, nowych potworów
dę, że
jakoś
MISJA HAROlDA
lPU
O tej polskiej przygodówce, której
akcja rozgrywa
się
we
wnętrzu
kom-
puter,
pisaliśmy już wstępnie
w
SS'23. Dzisiaj wiadomo,
że
gra
ukaże się
pod koniec wakacji, a wy-
dana
będzie
na 12 dyskietkach. Au-
torzy
z
dumą podkreślają, że
gra na-
leży
do kanonu tradycyjnych przygo-
dówek ale
zapowiadają
też, że
jest
w niej wiele ukrytych gagów
i
zaska-
kujących
sytuacji z rodowodem spo-
za gatunku.
W grze
zawarto
prawie 200 loka-
cji
i
kilkadziesiąt
pelnoekranowych
plansz,
wszystkie
postacie
mają
wieloklalkową animację.
Skompono-
wano
też kilkanaście
utworów,
które
muzycznie
ubarwiają
przygodę
w
cyberświecie.
Mamy
też
niejasne
wrażenie,
że
w
produkcji gry niema-
łą
rolę
odgrywa AMOS.
nie
widać,
szkoda
też, że
nie
wprowadzono
dodatkowych
ele-
mentów graficznych. Z ciekawostek
-
już
w
pierwszym
etapie mamy
możliwość
zdobycia
większości
czarów, m.in.
Wulkanu!
Produkcja:
BULLFROG
Wydawca:
ELECTRONIC
ARTS
Platforma: PC VGNSVGA
MISJA HAROLDA powstaje w ze-
spole, który
opracował
gry MENTOR
i EKSPERYMENT DELFIN. Specjal-
nie dla potrzeb nowego produktu
stworzono system
zarządzający
pa-
mięcią, dzięki
któremu gra
będzie
wykorzystywać
cale
dostępne
zaso-
by systemu.
Firma
zapewnia,
że
mi-
nimalne wymagania
sprzętowe
to
Amiga 500 z
1
MB RAM.
Produkcja: ART4
Wydawca:
MARKSOFT
Platforma:
Amiga
Przygodówka na dwóch dyskiet-
kach? Kto nie wierzy, niech
sięgnie
po DIME CITY. Gangsterzy, banki
pełne pieniędzy, powikłana
akcja- to
wszystko
można odnaleźć
w tej grze.
Ale
pozycja
ta
plasuje
się
w
świato­
wej
trzeciej
lidze
gier i
każdy
zainte·
resowany musi
się
z tym
liczyć.
ProdukcjaMiydawca:
CYBERDYNE
Plalforma: PC
VGA
Zgłoś jeśli naruszono regulamin