w naszej klasie.pdf

(3331 KB) Pobierz
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 5, s.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
W naszej klasie
1
Zaprojektuj przedmiot, który mógłby ułatwić wszystkim
uczniom naukę. Wyjaśnij, do czego on służy.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
2
Pokoloruj te przedmioty, których nazwy składają się z dwóch
c
a
uka
yc
j
zn
d
wyrazów.
t
a
E
as
pl
Publikacja bezpłatna
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 5, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
ukacja
d
Narysuj
E
atematyczna
m
wzór po śladzie, ale bez odrywania ręki.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 5, s.
3
KARTA:
..........................................
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
Z KLASY:
.......................................
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
W naszej klasie
1
Zaznacz przedmioty, które mają wspólną cechę. Oznacz
je słoneczkiem. Sprawdź, czy osoba siedząca obok Ciebie
zaznaczyła tak samo. Wymyślcie razem jeszcze jedno inne
rozwiązanie.
acja
duk
tyczna
E
plas
2
kacja
du
astyczna
na
E
Połóż
pl
ławce swoje kredki w takiej kolejności: zielona,
czerwona, niebieska, żółta, czarna, brązowa. Narysuj po prawej
stronie piórnika tyle trójkątów, ile jest wszystkich kredek.
3
Otocz pętlą przedmioty, które znajdują się w Twojej klasie.
Ile ich jest? Narysuj wewnątrz chmurki tyle samo gwiazdek.
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
ko
we
zajęcia komputerowe
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 5, s.
4
EDUKACJA przyrodnicza
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
ukacja
Ed
uzyczna
m
p
ukacja
Ed
zyrodnicza
r
EDUKACJA muzyczna
4
owan
Połącz
ych
yczne
ie
w pary
z
W
fi
EDUKACJA polonistyczna
obrazki, które do siebie pasują.
ukacja
Ed
lonistyczna
o
p
ukacja
Ed
atematyczna
m
EDUKACJA matematyczna
acja
duk
tyczna
Wychowanie
E
plas
owanie
ych
W
fizyczne
zyczne
ukacja
Ed
lastyczna
p
5
zem
Ra
Rodzicami
z
EDUKACJA plastyka
c
a
uka
yc
j
zn
d
ast
a
E
pl
mądra głowa
Pomyśl, jakie inne przedmioty mają wspólne cechy. Narysuj
trzy takie przedmioty.
d
d
ukacja
Ed
lastyczna
p
aca
wa
Pr
omo
aca
wa
Pr
omo
zem
Ra
Rodzicami
z
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 5, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
Za
omputerowe
Good morning pupils!
j
ę
cia
k
Listen and point. Słuchaj i wskaż.
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
2
Listen and repeat. Słuchaj i powtarzaj.
Publikacja bezpłatna
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zgłoś jeśli naruszono regulamin