psychologia-nauczania,-czyli-jak-skutecznie-prowadzic-szkolenia,-zarzadzac-grupami-i-wystepowac-przed-publicznoscia full version.mobi

(9150 KB) Pobierz
Spis tre ci
Wprowadzenie
1 Wst p
Podej cie
Misja
Samorozwój
Odpowiedzialno
Wzorzec
Autorytet
Relacje
Przywództwo
Konsekwencja
Percepcja jako wynik projekcji
Modele
Uczenie si
Metodologia
Poziomy
Medialno
11
15
20
21
26
28
30
32
37
39
42
43
45
46
49
51
52
2 Stan trenera
Podej cie
Pewno siebie
Zabawa
55
57
58
60
Kup książkę
Poleć książkę
8
S
PIS TRE
Ciekawo
Up-time
CI
62
66
3 J zyk cia a trenera
Pozycja stoj ca
Pozycja siedz ca
Przemieszczanie si
Gestykulacja
71
73
88
93
95
4 Sze
pozycji percepcyjnych
135
137
139
141
142
143
145
1. Ja
2. Grupa
3. Obserwator
4. My
5. Inny model
6. wiat
5 Raport
Upodobnianie
Prowadzenie
147
151
158
6 Feedback
7 Format prezentacyjny
Motywacja
Tre
Metodologia
Generalizacja
163
173
175
181
199
226
8 Interakcje grupowe
Pytania
Prowadzenie grupy poprzez uczestnika
Tworzenie podgrup i zarz dzanie nimi
Stadia rozwoju grupy
Interakcje z uczestnikami
Uczestnicy
Dystraktory i utylizacja
Praca w innej kulturze
267
269
274
276
278
281
287
289
292
Kup książkę
Poleć książkę
Spis tre ci
9
9 Wspó praca z trenerami
10 Logistyka szkolenia
Organizacja sali konferencyjnej
Ustawienia sali konferencyjnej
Sprz t
Materia y szkoleniowe
Catering
Wspó praca z wynajmuj cymi
Wspó praca z asystentami
Planowanie szkolenia
297
305
307
310
314
319
320
321
322
325
11 Szkolenia otwarte vs zamkni te
12 Biznes szkoleniowy
Pomoc klientowi
Najlepsza jako
Tworzenie rynku
Obs uga klienta
Dobry marketing
Relacje
Pozycjonowanie si
Bycie ponad mentalno ci rynku
Systematyczna praca
333
343
345
345
346
347
347
348
349
350
351
Epilog
353
Kup książkę
Poleć książkę
10
S
PIS TRE
CI
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin